Interieur inspiratie

14-05-2020 13:49 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Als alles goed gaat, gaan we binnenkort verhuizen. Ik ben al druk op zoek naar inspiratie voor, vooral, de woonkamer. En ik vind het lastig! Ik kom er zelf niet uit wat ik nou mooi vind. Dus omdat ik niet verder kom, wil ik graag aan jullie vragen: wat is voor jullie een mooie (woon)kamer?

Alvast dank voor de inspiratie!
“The snow doesn't give a soft white damn whom it touches.”
Ik vind de stijl 'nieuw landelijk/modern landelijk' erg mooi, voor keuken, huiskamer, slaapkamer en alle centrale ruimtes in huis. Voor kinderkamers neig ik juist meer naar Scandinavisch en moet er altijd minstens 1 muur behangen worden met een printje.
Cookielover
vrijdag 15 mei 2020 om 20:01
Wat een teleurstelling Cateau! :-|

Mermedina schreef:
15-05-2020 20:04
Ah wat jammer nou! Wat een teleurstelling. Ik hoop dat ze een goed retourbeleid hebben.
Het kleed wordt maandag opgehaald.
Vanmiddag heb ik het kleed besteld dat ik eerst heb omgeruild omdat het niet goed was, maar dat heb ik gedaan bij een andere winkel, dus binnenkort zit ik er weer oergezellig bij. :)
Cateautje schreef:
15-05-2020 19:59
Het vloerkleed waar ik zo enthousiast over was bleek een kneus van de eerste orde. Echt, heb nooit zoiets slechts en lelijks gezien, zelfs de Action weigert zoiets te verkopen.
Ah balen!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven