Relatie twijfels

16-05-2020 10:18 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben nu zo'n driekwart jaar met mijn vriend samen. De laatste tijd merk ik dat ik me ga irriteren aan hem:

Hij neemt weinig initiatief om af te spreken. Alleen afspreken wanneer het hem uitkomt/hij er zin in heeft. Hij komt nooit spontaan even langs, terwijl hij geregeld bijna langs mijn huis rijdt. Zijn woorden: "Voor een kusje/praatje is 5 minuten omrijden onzin!" Wanneer ik vraag om af te spreken is het vaak "misschien" of "weet niet".

Hij maakt soms vervelende opmerkingen. Merk dat ik het hierdoor minder fijn vind om bij hem te zijn.

Hij toont weinig spontaniteit. Ook een verrassing (ik doe dat wel) gebeurt nooit. Valentijnsdag: "Omdat je anders teleurgesteld wordt, koop ik wel wat."

De relatie is erg saai. Wanneer ik wat spanning probeer er in te brengen, wordt er vaak kortaf gereageerd (bv.: "oh").

Hij praat graag over zijn exen. Heeft er in 1 jaar meerdere gehad!

We hebben al weken lang geen seks meer. Elke keer is er een excuus: last van buik, moe, hoofdpijn. De laatste weken tijd geeft hij aan dat er scheurtjes in zijn geslachtsdeel zitten, waardoor hij geen seks kan hebben (komt door te veel zelfbevrediging). Ik vind dit vrij egoïstisch overkomen. Het is al een aantal keer gebeurd en het blijft zich maar voordoen...

Ik heb het gevoel dat hij mij een beetje "verbergt" voor de buitenwereld. Hij stond laatst met zijn broer te kletsen (wist ik niet) en roept mij er niet even bij (heb hem nog nooit gezien). Ik heb zijn familie/vrienden nog maar 1 x gezien en nodigt mij er ook niet voor uit. Andersom doe ik dat wel, maar ook daar heeft hij weinig behoefte aan (heeft andere plannen etc.).

Natuurlijk heb ik de bovenstaande punten al besproken. Er verandert dan weinig, of ik merk slechts een paar dagen iets verandering. Wat betreft het laatste punt heb ik aangegeven dat ik het super jammer vind. Hij wil er verder ook niet voor naar de dokter gaan. Ik mis hierdoor heel erg de spanning. Hij heeft op een datingsite gezeten tijdens onze relatie en ik ben "bang" dat hij daar toch weer op zit en wellicht met meisjes afspreekt en dat hij hierdoor geen behoefte heeft aan intimiteit met met mij... Ik twijfel door bovenstaande erg onze relatie. Wat vinden jullie?

Update:
Hij appte vanmiddag met de vraag of ik hem nog wel leuk vond. Ik heb gezegd dat we morgen zouden gaan praten. Maar op dat moment appte een vriendin van mij dat ze hem zojuist op tinder was tegen gekomen. Het hoge woord kwam er na een tijdje ook uit. Hij bleef maar berichtjes sturen. Ik had hem de afgelopen weken wat minder aandacht gegeven zodat hij wat meer zijn best zou gaan doen. Vervolgens was hij daarom op Tinder gegaan want hij miste aandacht. Hij schuift nu alles op mij af. Want dat is allemaal mijn schuld!

Oh ja.. en zijn contract werd niet verlengd en ik gaf hem geen steun. Zijn relaties zijn allemaal uit gegaan. Ik liet geen interesse meer zien en lachte weinig. Hij slaapt niet meer, aanvallen en depressief. Hij wil niet meer en kan niet meer. Heeft het gevoel dat hij niks meer heeft. Ik hoor dit nu voor het eerst!
onlyhappyvibes wijzigde dit bericht op 16-05-2020 16:58
22.10% gewijzigd
Nou, waar twijfel je over? Dit lijkt me een duidelijk geval van uitmaken. Het liefst gisteren nog!
bulbul wijzigde dit bericht op 16-05-2020 11:38
17.78% gewijzigd
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Uitmaken. Dat is toch wel duidelijk na dit verhaal?
Scheurtjes in geslachtsdeel??.
Over het algemeen klinkt hij niet leuk!
Dat het niet wonderlijk is dat zo’n pareltje meerdere exen heeft binnen een jaar.... ik zou de eerste ex van dit jaar worden als ik jou was :).

Klinkt toch helemaal niet fijn allemaal? Ongeacht of Ijn gedrag goed of fout is.... jij vind er geen drol aan.

Zoek een leuker vriendje
Wat denk je dat hier de reacties zullen zijn? Je noemt zo ongeveer een dozijn dingen die niet leuk zijn aan hem. Klaar dan toch, waar zit dan die twijfel nog?
Het klinkt alsof na 9 maanden je roze bril die je ophad toen je verliefd op hem werd is uitgewerkt en je hem nu ziet zoals hij is: Een niet echt leuke man met veel gewoontes die niet bij jou passen.

Waarom twijfel je nog en waar twijfel je dan aan?
Hoe kun je hier nou nog over twijfelen? Zo iemand wil je toch niet?
Klinkt niet erg gezellig jullie relatie.
Stel jezelf eens de volgende vraag: ben ik gelukkig in deze relatie? Of hoop je stiekem dat hij verandert in de man die wel aan je verwachtingen voldoet? Want dat laatste gaat niet gebeuren en na driekwart jaar mag je echt wel verwachten dat hij je in zijn sociale leven opneemt. Klinkt meer alsof hij wel de lusten wil, maar niet de lasten... althans, seks komt er dus ook niet van en hij heeft al eerder op een datingsite gezeten tijdens jullie relatie. Dus wat haal jij precies uit deze relatie behalve een hoop frustratie? Hier laat je je toch niet voor lenen? Beëindig het en hou de eer aan jezelf voordat hij je straks aan de kant zet voor een ander.
Ik denk dat hij geen relatie wil maar geen ballen heeft om het uit te maken..

Vergeet hem. Er lopen zo veel leukere jongens rond, echt waar :shame:
Waarom zou je überhaupt nog twijfelen. Volgens mij weet je allang wat je te doen staat.
Saartjepoes2 schreef:
16-05-2020 11:38
Dat het niet wonderlijk is dat zo’n pareltje meerdere exen heeft binnen een jaar.... ik zou de eerste ex van dit jaar worden als ik jou was :).
Ja, kom op de lijst met exen. En jij gaat als vrijgezel verder.
Jeetje, deze relatie klinkt erg armetierig
Heb je wel een relatie?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Leuke relatie man! :thumbsup:
Dit is geen relatie, gelukkig voor jou. Dit is een man die liever iets dan niets heeft. Hij wil kunnen zeggen dat hij niet single is, maar investeren doet hij niet. Hier heb je niks aan. Je moet jezelf iets leukers gunnen, of alleen blijven. Dat is beter dan dit.
Hij heeft zijn lul kapot gefapt?
Waarom heb je nog een relatie met hem? Lees je op nog eens en eigenlijk lees ik nergens waarom je twijfelt. Je benoemt werkelijk niets wat ook maar enigszins leuk is. Het is alleen maar niet leuk.
Waarom stop je er gewoon niet mee? Hoeveel meer negativiteit heb je nog nodig?
Je laat wel erg over je heen lopen als ik het zo lees..
En die scheurtjes in z'n... Kom op zeg, die heb ik echt nog nooit gehoord.

Wat zeggen je vriendinnen over de situatie?
Een scheurtje in zijn geslachtsdeel omdat hij teveel aan het rukken is? :rofl:

Maar lees je eigen tekst eens terug. Dan klinkt dit toch helemaal niet als een leuke man en relatie? Ik zou zeggen exit.
Die steekt hem echt ergens anders in en dat is echt treurig.
Dumpen die handel en zoek iemand die jou wél ziet en waardeert... in 3, 2, 1....
Hij verbergt je? Hij ziet met jou geen toekomst, of verbergt zelf wat.
Je twijfelt? Allemensen, wat moet een man doen voordat hij bij jou een grens heeft bereikt? Ik had hem allang bij het oud vuil gezet.
Ik twijfel door bovenstaande heel erg aan jouw intelligentie...
Lorem Ipsum
Plopper schreef:
16-05-2020 12:03
Hij heeft zijn lul kapot gefapt?
Waarschijnlijk een soa door hem veelvuldig in andere vrouwen te hangen, waardoor hij niet met TO wil.
pamelacourson schreef:
16-05-2020 14:27
Waarschijnlijk een soa door hem veelvuldig in andere vrouwen te hangen, waardoor hij niet met TO wil.
Ah. Dan zijn het paddenstoelen en lekkages ipv scheurtjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven