Relatie twijfels

16-05-2020 10:18 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben nu zo'n driekwart jaar met mijn vriend samen. De laatste tijd merk ik dat ik me ga irriteren aan hem:

Hij neemt weinig initiatief om af te spreken. Alleen afspreken wanneer het hem uitkomt/hij er zin in heeft. Hij komt nooit spontaan even langs, terwijl hij geregeld bijna langs mijn huis rijdt. Zijn woorden: "Voor een kusje/praatje is 5 minuten omrijden onzin!" Wanneer ik vraag om af te spreken is het vaak "misschien" of "weet niet".

Hij maakt soms vervelende opmerkingen. Merk dat ik het hierdoor minder fijn vind om bij hem te zijn.

Hij toont weinig spontaniteit. Ook een verrassing (ik doe dat wel) gebeurt nooit. Valentijnsdag: "Omdat je anders teleurgesteld wordt, koop ik wel wat."

De relatie is erg saai. Wanneer ik wat spanning probeer er in te brengen, wordt er vaak kortaf gereageerd (bv.: "oh").

Hij praat graag over zijn exen. Heeft er in 1 jaar meerdere gehad!

We hebben al weken lang geen seks meer. Elke keer is er een excuus: last van buik, moe, hoofdpijn. De laatste weken tijd geeft hij aan dat er scheurtjes in zijn geslachtsdeel zitten, waardoor hij geen seks kan hebben (komt door te veel zelfbevrediging). Ik vind dit vrij egoïstisch overkomen. Het is al een aantal keer gebeurd en het blijft zich maar voordoen...

Ik heb het gevoel dat hij mij een beetje "verbergt" voor de buitenwereld. Hij stond laatst met zijn broer te kletsen (wist ik niet) en roept mij er niet even bij (heb hem nog nooit gezien). Ik heb zijn familie/vrienden nog maar 1 x gezien en nodigt mij er ook niet voor uit. Andersom doe ik dat wel, maar ook daar heeft hij weinig behoefte aan (heeft andere plannen etc.).

Natuurlijk heb ik de bovenstaande punten al besproken. Er verandert dan weinig, of ik merk slechts een paar dagen iets verandering. Wat betreft het laatste punt heb ik aangegeven dat ik het super jammer vind. Hij wil er verder ook niet voor naar de dokter gaan. Ik mis hierdoor heel erg de spanning. Hij heeft op een datingsite gezeten tijdens onze relatie en ik ben "bang" dat hij daar toch weer op zit en wellicht met meisjes afspreekt en dat hij hierdoor geen behoefte heeft aan intimiteit met met mij... Ik twijfel door bovenstaande erg onze relatie. Wat vinden jullie?

Update:
Hij appte vanmiddag met de vraag of ik hem nog wel leuk vond. Ik heb gezegd dat we morgen zouden gaan praten. Maar op dat moment appte een vriendin van mij dat ze hem zojuist op tinder was tegen gekomen. Het hoge woord kwam er na een tijdje ook uit. Hij bleef maar berichtjes sturen. Ik had hem de afgelopen weken wat minder aandacht gegeven zodat hij wat meer zijn best zou gaan doen. Vervolgens was hij daarom op Tinder gegaan want hij miste aandacht. Hij schuift nu alles op mij af. Want dat is allemaal mijn schuld!

Oh ja.. en zijn contract werd niet verlengd en ik gaf hem geen steun. Zijn relaties zijn allemaal uit gegaan. Ik liet geen interesse meer zien en lachte weinig. Hij slaapt niet meer, aanvallen en depressief. Hij wil niet meer en kan niet meer. Heeft het gevoel dat hij niks meer heeft. Ik hoor dit nu voor het eerst!
onlyhappyvibes wijzigde dit bericht op 16-05-2020 16:58
22.10% gewijzigd
Jij hebt helemaal geen relatie. Je bent er zelfs niet alleen voor de sex.

Zoek een leuker exemplaar. Die zijn er heus! Zo zonde van je leven om hier 1 dag langer aan te blijven hangen.

Kijk eens wat er gebeurt als jij niet appt, belt of langskomt. Denk dat je hem een week of langer niet ziet. Heerlijk.
Froezel schreef:
16-05-2020 11:38
Scheurtjes in geslachtsdeel??.
Over het algemeen klinkt hij niet leuk!
Ja.. hoe dan?
Jij denkt dat je een relatie hebt maar die man is single hoor.
Hij appte vanmiddag met de vraag of ik hem nog wel leuk vond. Ik heb gezegd dat we morgen zouden gaan praten. Maar op dat moment appte een vriendin van mij dat ze hem zojuist op tinder was tegen gekomen. Het hoge woord kwam er na een tijdje ook uit. Hij bleef maar berichtjes sturen. Ik had hem de afgelopen weken wat minder aandacht gegeven zodat hij wat meer zijn best zou gaan doen. Vervolgens was hij daarom op Tinder gegaan want hij miste aandacht. Hij schuift nu alles op mij af. Want dat is allemaal mijn schuld! Daarnaast heeft hij al weken paniekaanvallen door mij en is hij depressief door onze relatie! Echt...
veensteker schreef:
16-05-2020 14:33
Jij hebt helemaal geen relatie. Je bent er zelfs niet alleen voor de sex.

Zoek een leuker exemplaar. Die zijn er heus! Zo zonde van je leven om hier 1 dag langer aan te blijven hangen.

Kijk eens wat er gebeurt als jij niet appt, belt of langskomt. Denk dat je hem een week of langer niet ziet. Heerlijk.
Ik kreeg heel erg veel berichten ineens! Maar allemaal dat het mijn schuld is natuurlijk.
Wat een sneu figuur.
Dat noem ik geen man, sorry hoor :-?
Vreselijk onaantrekkelijk, bah.

Maarre... wat heb je gezegd dan?
Blokkeren en geen aandacht meer aan besteden. Deze jongen is het niet waard om nog een gesprek mee te voeren. Het enige wat je te horen gaat krijgen is dat het aan jou ligt en daar schiet je echt niks mee op. Jou de schuld geven dat hij op Tinder zit, is ‘ie nou helemaal betoeterd.
'Blijkbaar word je erg ongelukkig van mij, ik ga je een plezier doen en het uitmaken zodat jij een leukere vriendin tegen kan komen.'
Klaar.
Sterkte
justagirly schreef:
16-05-2020 16:40
Wat een sneu figuur.
Dat noem ik geen man, sorry hoor :-?
Vreselijk onaantrekkelijk, bah.

Maarre... wat heb je gezegd dan?
Ik had gezegd dat ik morgen met hem wilde praten. Maar dat wil hij natuurlijk niet. Verder ben ik niet op zijn andere berichten in gegaan. Nu zegt hij dat ik niks om hem geef, ik geen interesse in hem heb (al een aantal weken)... Ik heb nog twee sleutels (waaronder zijn huissleutel). Opsturen dan maar? Ik vind het wel lastig om het zo af te sluiten, zonder gesprek!
Dan schrijf je een brief, ben je het ook kwijt. Hoef je niet eens op te sturen hoor.
Maar het kan voor nu wel helpen voor jouzelf.
Oh ja.. en zijn contract werd niet verlengd en ik gaf hem geen steun. Zijn relaties zijn allemaal uit gegaan. Ik liet geen interesse meer zien en lachte weinig. Hij slaapt niet meer, aanvallen en depressief. Hij wil niet meer en kan niet meer. Heeft het gevoel dat hij niks meer heeft. Ik hoor dit nu voor het eerst!
justagirly schreef:
16-05-2020 16:48
Dan schrijf je een brief, ben je het ook kwijt. Hoef je niet eens op te sturen hoor.
Maar het kan voor nu wel helpen voor jouzelf.
Maar niet terug geven is raar toch? Brief is wel een goed idee.
Attraverso schreef:
16-05-2020 16:45
'Blijkbaar word je erg ongelukkig van mij, ik ga je een plezier doen en het uitmaken zodat jij een leukere vriendin tegen kan komen.'
Klaar.
Sterkte
Goeie!
Klinkt als iemand met een hoop psychische shit. Laat je niet verleiden to door zijn zielige gedrag nu. Sleutels opsturen blokkeren en afscheid nemen
where ever you go, go with your heart
Ik zou de sleutels wel teruggeven ja.
Hij klinkt behoorlijk depressief.
Skawa schreef:
16-05-2020 16:57
Klinkt als iemand met een hoop psychische shit. Laat je niet verleiden to door zijn zielige gedrag nu. Sleutels opsturen blokkeren en afscheid nemen
Heeft hij ook wel. Maar het ging volgens hem "goed".
En nu ben ik geblokkeerd. Fijn! Hoef ik het niet meer zelf te doen. Ben benieuwd voor hoe lang. Hij zegt het niet meer aan te kunnen allemaal!
Lekker zo laten en hem ook blokkeren. Gewoon de sleutel in een envelop doen en die paar regels van Attroverso erbij schrijven. Nergens op in gaan. Laat hij het allemaal uitzoeken.

Hij zuigt je gewoon helemaal leeg, geeft jou overal de schuld van en doet precies wat hij wil. Niet zo gek dat zijn contract niet verlengd is en dat hij zoveel vriendinnen heeft versleten. Hij zou eerst maar eens aan zichzelf moeten werken voordat hij weer op pad gaat.

Waarschijnlijk heeft hij al die aandacht nodig voor zijn eigen onzekerheid.
Precies veensteker!
Jufjoke schreef:
16-05-2020 11:38
Wat denk je dat hier de reacties zullen zijn? Je noemt zo ongeveer een dozijn dingen die niet leuk zijn aan hem. Klaar dan toch, waar zit dan die twijfel nog?

Dit dus. En ieder van de gemaakte punten zijn stuk voor stuk al reden genoeg er een punt achter te zetten. Hop, de stekker uit die 'relatie'.
veensteker schreef:
16-05-2020 18:12
Lekker zo laten en hem ook blokkeren. Gewoon de sleutel in een envelop doen en die paar regels van Attroverso erbij schrijven. Nergens op in gaan. Laat hij het allemaal uitzoeken.

Hij zuigt je gewoon helemaal leeg, geeft jou overal de schuld van en doet precies wat hij wil. Niet zo gek dat zijn contract niet verlengd is en dat hij zoveel vriendinnen heeft versleten. Hij zou eerst maar eens aan zichzelf moeten werken voordat hij weer op pad gaat.

Waarschijnlijk heeft hij al die aandacht nodig voor zijn eigen onzekerheid.
Helemaal mee eens . Hij is ook mega onzeker. Maar durf te wedden dat hij binnen een maandje een nieuw vriendinnetje heeft.
onlyhappyvibes schreef:
16-05-2020 18:52
Helemaal mee eens . Hij is ook mega onzeker. Maar durf te wedden dat hij binnen een maandje een nieuw vriendinnetje heeft.
En dat is zijn probleem, niet de jouwe. Deze jongen is zo te lezen helemaal niet in staat om een gezonde relatie te onderhouden. Ben blij dat je van hem af bent :)
Precies, hij klinkt alsof hij eerder hulp nodig heeft dan een nieuwe relatie.
O gruwel, wat mag jij blij zijn dat hij je heeft geblokkeerd. Daar kom je mooi vanaf. Voor nu voelt dat rot, maar over niet al te lange tijd zul je merken dat je meer energie hebt, beter in je vel zit en blijer in het algemeen. Want dit is een energievampier. En dan lekker gaan Tinderen, moet jij eens zien hoe blij jij over een tijdje bent!
Julus schreef:
16-05-2020 19:17
O gruwel, wat mag jij blij zijn dat hij je heeft geblokkeerd. Daar kom je mooi vanaf. Voor nu voelt dat rot, maar over niet al te lange tijd zul je merken dat je meer energie hebt, beter in je vel zit en blijer in het algemeen. Want dit is een energievampier. En dan lekker gaan Tinderen, moet jij eens zien hoe blij jij over een tijdje bent!
Dankje. Dit doet me goed zeg! Fijn dat jullie allemaal zo meedenken. Inmiddels heeft hij al weer contact opgenomen met spijt en dat hij van me houdt. Hij gaf aan dat hij me de laatste tijd niet meer zo vrolijk vond en dat klopt. Hij hij mij denk ik opgeslurpt qua energie! Die spijt heeft hij te laat bedacht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven