Apen heul

18-05-2020 13:45 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
M'n kroost wil graag naar de apen heul; maar ik durf het niet vanwege de covid-virus; ze willen graag apen zien maar ik weet het nog niet zo; dames; wat zeggen jullie?
dan gaan ze met papa en blijf jij thuis
lilalinda schreef:
18-05-2020 13:47
dan gaan ze met papa en blijf jij thuis
papa is dr niet meer en opa en oma willen ze niet meer zien;; ik zal wel moeten naar de apen heul als zij dat willen
Nou je moet niks hè, jij bent de ouder dus de baas.
Ga je wel gewoon naar buiten om boodschappen te doen of zo? In dat geval zou ik me niet zo druk maken: ik denk dat het er in de Apenheul gereguleerder aan toe gaat dan in de gemiddelde winkelstraat.
dolfje schreef:
18-05-2020 13:49
Nou je moet niks hè, jij bent de ouder dus de baas.
En dat natuurlijk.
Hihi, ik las de titel in gebiedende wijs: apen heul! Heul!
Gok dat autocorrect dat heeft gedaan.

Je moet niets. Kan prima een andere keer. Jij bent de ouder/de baas.
Apenheul is een groot park met brede paden. Je kan er prima afstand houden. Ook zij doen er alles aan om je dag toch leuk te maken. Ik zou het gewoon doen. Voldoende afstand houden en leuk aapies kijken:)
jillrose schreef:
18-05-2020 13:57
Apenheul is een groot park met brede paden. Je kan er prima afstand houden. Ook zij doen er alles aan om je dag toch leuk te maken. Ik zou het gewoon doen. Voldoende afstand houden en leuk aapies kijken:)
Maar als je niet wil, dan indd even wachten. De apen lopen niet weg, gelukkig.
GambaGirl schreef:
18-05-2020 13:48
papa is dr niet meer en opa en oma willen ze niet meer zien;; ik zal wel moeten naar de apen heul als zij dat willen
Waarom? Dat bepaal je toch zelf? Zoon van 11 hier begrijpt prima dat we nu even niet naar de film, pretparken en musea kunnen vanwege Corona en anders heeft hij pech.

Echt, laat je altijd zo over je lopen? Hoe oud zijn die blagen van je eingelijk?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
GambaGirl schreef:
nee hoor
Apenheul heeft trouwens op hun website een druktemeter staan. Zo kun je zien of het die dag wel of niet te doen is in het park. Maar het word sowieso nooit zo druk dat je geen afstand kan houden want dat laten ze maar een aantal bezoekers toe
Ik zou gewoon gaan, maar...

Jij bepaalt toch zelf of je wel of niet wil gaan? Dat laat je toch niet door ons bepalen? Ik snap dit soort topics nooit zo goed.
GambaGirl schreef:
ik zal wel moeten naar de apen heul als zij dat willen
Wie is de baas in huis? Als ze volgend jaar naar Disneyland willen, mogen ze dat dan ook?
Wat een raar verhaal.
jillrose schreef:
18-05-2020 14:03
Apenheul heeft trouwens op hun website een druktemeter staan. Zo kun je zien of het die dag wel of niet te doen is in het park. Maar het word sowieso nooit zo druk dat je geen afstand kan houden want dat laten ze maar een aantal bezoekers toe
En je moet vooraf kaarten digitaal kopen.
gizzmo-returns schreef:
18-05-2020 14:06
En je moet vooraf kaarten digitaal kopen.
Ja dat bedoelde ik. Bij de Efteling was dat een enorm succes hoorde ik al. 45.000 mensen in de wachtrij, geloof ik? Maar dat is off topic :hyper: Je kunt wel lekker rustig dieren kijken zo
jillrose schreef:
18-05-2020 14:08
Ja dat bedoelde ik. Bij de Efteling was dat een enorm succes hoorde ik al. 45.000 mensen in de wachtrij, geloof ik? Maar dat is off topic :hyper: Je kunt wel lekker rustig dieren kijken zo
De efteling is al tot en met de pinksteren volgeboekt begreep ik. Zal vast met de andere parken ook wel hard gaan.
jillrose schreef:
18-05-2020 14:08
Ja precies. Mij lijkt het ideaal hoor, een dagje dierentuin zonder dat het er afgeladen vol is. Helaas heb ik geen auto en om er nou in het weekend met de trein heen te gaan vind ik ook weer zoiets.
tanteslankie schreef:
18-05-2020 13:59
Waarom? Dat bepaal je toch zelf? Zoon van 11 hier begrijpt prima dat we nu even niet naar de film, pretparken en musea kunnen vanwege Corona en anders heeft hij pech.

Echt, laat je altijd zo over je lopen? Hoe oud zijn die blagen van je eingelijk?
ff normaal doen je kent me niet en mn kinderen niet;; we hebben een conract dat ze 1 keer per maand iets mogen en vorige maand gingen we al naar de ijskraam;; deze maand willen ze dus naar de apen heul
gizzmo-returns schreef:
18-05-2020 14:10
De efteling is al tot en met de pinksteren volgeboekt begreep ik. Zal vast met de andere parken ook wel hard gaan.
Denk het ook
GambaGirl schreef:
18-05-2020 14:11
ff normaal doen je kent me niet en mn kinderen niet;; we hebben een conract dat ze 1 keer per maand iets mogen en vorige maand gingen we al naar de ijskraam;; deze maand willen ze dus naar de apen heul
Jaja.
Luci_Morgenster schreef:
18-05-2020 13:56
Gok dat autocorrect dat heeft gedaan.

Je moet niets. Kan prima een andere keer. Jij bent de ouder/de baas.
Ik gok nep.
GambaGirl schreef:
18-05-2020 14:11
Tja, dan zit er helaas niets anders op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven