Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 6

29-02-2020 11:05 3010 berichten
Afbeelding
Hét topic voor al je aanraders én afraders

VERBODEN TE SPOILEREN!!

en de link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-5/list_messa ... 121?start=
Nouschi schreef:
20-05-2020 19:56
Ah jammer.

Ik zou het gewoon even proberen, het is wel jouw type serie, misschien wordt het nog beter .
RikM schreef:
20-05-2020 13:54
Wat is Christina Applegate indrukwekkend zeg, in het tweede seizoen van Dead To Me. :kneel:
Ja, onwijs goed is ze.
Christina Applegate is echt goed in Dead To Me, absoluut.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
20-05-2020 20:15
Ik zou het gewoon even proberen, het is wel jouw type serie, misschien wordt het nog beter .
Ik ga het zeker proberen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gisselle schreef:
20-05-2020 14:33
Ik vond hem ook goed. Daarna Tabula Rasa en Beau Sejour gekeken ook leuk.

Ah, van die twee hebben we hier onwijs genoten. Moest er vanmiddag toevallig nog aan denken. Is De Twaalf vergelijkbaar?
Such fun!1
Nouschi schreef:
20-05-2020 20:43
Ik ga het zeker proberen.
Ik ook!
MarindaH schreef:
20-05-2020 22:29
Ah, van die twee hebben we hier onwijs genoten. Moest er vanmiddag toevallig nog aan denken. Is De Twaalf vergelijkbaar?
Nee, en toch ook weer wel... gewoon gaan kijken!
RikM schreef:
20-05-2020 13:54
Wat is Christina Applegate indrukwekkend zeg, in het tweede seizoen van Dead To Me. :kneel:

Ik kon er niet meer inkomen, wist niet meer wat er in het vorige seizoen gebeurde/was gebeurd. Moet misschien maar de laatste aflevering van S1 terug kijken, maar kan me er niet toe zetten.
Had ook wel een ‘previously on..’ aan het begin van de eerste nieuwe aflevering verwacht.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
21-05-2020 08:11
Ik kon er niet meer inkomen, wist niet meer wat er in het vorige seizoen gebeurde/was gebeurd. Moet misschien maar de laatste aflevering van S1 terug kijken, maar kan me er niet toe zetten.
Had ook wel een ‘previously on..’ aan het begin van de eerste nieuwe aflevering verwacht.
Maar die zat er toch ook? Tenminste, toen ik wilde verderkijken kreeg ik eerst een terugblik over wat er in seizoen 1 was gebeurd.

Ik ben begonnen aan White Lines. Wel een mysterieuze sfeer, ben wel benieuwd.
coolpack2 schreef:
18-05-2020 22:48
Oh, heerlijk! Die Jos-acteur speelt ook in De Ridder als onderzoeksrechter, ik blijf lachen om die man. "Mjah. Jah." Of als-ie boos wordt, dan moet ik steeds aan Kabouter Wesley denken 🤣
Ja het is allemaal te grappig.
'het huis is een stal, er ligt overal was, er is geen eten meer, kom terug!'
Die agente met dat kapsel. Dat Engels. Hoe de huizen zijn ingericht en de kleding.
Die aandoenlijke zoon met zijn philipijnse vriendin en die lok.
Die moeder.
Er zijn meer seizoenen, ik vind het helemaal leuk. Weer eens wat anders.
himalaya schreef:
21-05-2020 08:11

Huh, er zat juist een terugblik aan vast. Ik vind hem weer net zo goed als de eerste.
Such fun!1
Kwebbeltje91 schreef:
21-05-2020 08:56
Ik ben begonnen aan White Lines. Wel een mysterieuze sfeer, ben wel benieuwd.
Gisteren laatste aflevering gezien. Vond het zelf de moeite waard. En ondanks ik niet van baarden hou vond ik zelfs Boxer vanaf aflevering 7 ofzo ook best een lekkere vent. Ik moest daar echt even aan wennen ;)
MarindaH schreef:
Volgens mij zijn het de makers van Beau Sejour. Maar die serie heb ik dan weer niet gezien.
Niq schreef:
18-05-2020 08:36
Tot hoever ben je gekomen? Ik ga je natuurlijk niet ompraten om alsnog door te kijken, doe ik alleen bij Kwebbeltjes haha.
Maar de sfeer (kleuren) doet voor mij ook veel, en de mooie muziek. Leuke acteurs.
En ik hou wel van films waarin houseparties naar voren komen.
Heb je deze 2 al gezien?https://www.imdb.com/title/tt0388139/

https://www.imdb.com/title/tt0211946/
Nee nog niet. Ga ze zoeken, bedankt!
Pete Tong staat niet op Netflix, maar daar kan ik via een andere weg vast wel aan komen. De trailer spreek me zeker aan.
Wij vonden die toen echt heel goed!
Berlin Calling voor de helft gekeken, morgen de rest. Mooi nummer, Sky and Sand https://youtu.be/XINlEYXA3k0

Leuke gast om te zien, en hij speelt het goed.
MarindaH schreef:

Ja en nee. Ik vond de Twaalf eigenlijk het leukste van deze drie. Ik vind het ook leuk om "vreemde" talen te horen en Vlaams vind ik al helemaal geweldig. Maar heb nu toch iets irritants.. Ik kijk nu even naar Sorjonen, en iedere keer springt de audio op Engels. ik heb dat al tig keer veranderd naar de originele Finse taal.
Niq schreef:
21-05-2020 22:44
Berlin Calling voor de helft gekeken, morgen de rest. Mooi nummer, Sky and Sand https://youtu.be/XINlEYXA3k0

Leuke gast om te zien, en hij speelt het goed.
Ja mooi hè. En Paul Kalkbrenner is echt een goede Dj. Paar jaar geleden speciaal voor hem naar Awakenings gegaan.
Ik ben met Sweet magnolia’s begonnen maar bij mij zijn de kleuren heel raar, heel donker bij jullie ook?
dolfje schreef:
22-05-2020 12:31
Ik ben met Sweet magnolia’s begonnen maar bij mij zijn de kleuren heel raar, heel donker bij jullie ook?

Kijk je toevallig op een Samsung apparaat? Dat schijnt een dingetje te zijn, bij sommige Netflix-producties. Geen idee wat je eraan kunt doen, behalve op een ander apparaat kijken.
Nee op een Sony maar in de app op mijn iPad is dat ook. Heb er inderdaad bij meer series last van gehad. Bij The ranch is het ook altijd donker.
Heb dat ook al een paar keer gemeld bij Netflix.
dolfje schreef:
Nee geen last.
dolfje schreef:
Ik zie niets raars

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven