checken
donderdag 21 mei 2020 om 20:12

donderdag 21 mei 2020 om 20:18
Ik heb gezegd, ik controleer regelmatig haar telefoon. Ik lees gewoon haar appjes en mailtjes, kijken of er iets raars in zit. Ze heeft recht op privacy op het toilet.
donderdag 21 mei 2020 om 20:19
Welke 16 jarige heeft nog een dagboekRektmylife123 schreef: ↑21-05-2020 20:17Mijn instelling: Als ze privacy wilt schrijft ze maar in een dagboek of gaat naar de toilet. Ze is 16, genoeg verhalen van 16-jarigen die allerlei dingen uithalen, dan wil je dat toch wel weten als ouder zijnde.
Such a beautiful place to be with Friends.
Om te voorkomen dat er iets met haar gebeurd.

Je dochter is zoals de ergste 16 jarigen? Wat heeft ze gedaan om met zoveel wantrouwen bejegend te worden door haar eigen moeder? Wat voor vreselijks heeft ze gedaan?Rektmylife123 schreef: ↑21-05-2020 20:17Mijn instelling: Als ze privacy wilt schrijft ze maar in een dagboek of gaat naar de toilet. Ze is 16, genoeg verhalen van 16-jarigen die allerlei dingen uithalen, dan wil je dat toch wel weten als ouder zijnde.

donderdag 21 mei 2020 om 20:20
Zoals wat? En jij denkt dat extreem controleren dat gaat voorkomen?
Je bemoedigd daar alleen stiekem gedrag mee.

donderdag 21 mei 2020 om 20:22
Hoe is het met je zoon? Wordt ie nog gepest op internet of verdenk je je dochter er van dat zijnde nare berichten stuurt?
Wel bijzonder dat je je 13 jarige zoon volkomen vrij laat op internet, maar je dochter die drie jaar ouder is kennelijk wel alles moet delen wat ze op haar telefoon doet.
En je kunt de telefoon innemen, maar ik verwacht dat ze liever een nieuwe koopt dat jou het wachtwoord geeft en dat door het op deze manier af te dwingen je de relatie voorgoed verpest en jij voortaan altijd de laatste bent die ze in vertrouwen neemt.
Wel bijzonder dat je je 13 jarige zoon volkomen vrij laat op internet, maar je dochter die drie jaar ouder is kennelijk wel alles moet delen wat ze op haar telefoon doet.
En je kunt de telefoon innemen, maar ik verwacht dat ze liever een nieuwe koopt dat jou het wachtwoord geeft en dat door het op deze manier af te dwingen je de relatie voorgoed verpest en jij voortaan altijd de laatste bent die ze in vertrouwen neemt.

Ik heb ontzettend medelijden met je dochter. En ze is in no time bij een verkeerd vriendje ingetrokken als jij dit blijft volhouden met haar te wantrouwen en klein te houden. En verwacht geen gezellige band als ze volwassen is. En dat komt door je eigen houding naar haar toe.
Ze heeft er ook recht op dat ze weet dat jij erop vertrouwen kan dat ze met vreemde mails naar je toe kan komen.
Ze heeft er ook recht op dat ze weet dat jij erop vertrouwen kan dat ze met vreemde mails naar je toe kan komen.
Mijn 13-jarige vertrouw ik op internet, mijn 16-jarige had een paar jaar geleden nogal wat incidenten op het internet...forumfossiel schreef: ↑21-05-2020 20:22Hoe is het met je zoon? Wordt ie nog gepest op internet of verdenk je je dochter er van dat zijnde nare berichten stuurt?
donderdag 21 mei 2020 om 20:23

donderdag 21 mei 2020 om 20:24
Ik ben en blijf met mijn kinderen in gesprek. Als er wat is weten ze mij te vinden. Dat doen de jongste 2 ook als er hommeles is in bijv een groepsapp. Daar hoef ik de telefoon niet voor te controleren. Zou ik dat wel doen zou dat de vertrouwensband schaden en keren zij zich met de rug naar mij toe. Dan ben ik veel verder van huis.Rektmylife123 schreef: ↑21-05-2020 20:17Mijn instelling: Als ze privacy wilt schrijft ze maar in een dagboek of gaat naar de toilet. Ze is 16, genoeg verhalen van 16-jarigen die allerlei dingen uithalen, dan wil je dat toch wel weten als ouder zijnde.
donderdag 21 mei 2020 om 20:24
Dat valt alweer mee, dat je niet controleert dat ze zichzelf daar niet bevredigd.
Such a beautiful place to be with Friends.

donderdag 21 mei 2020 om 20:25
Wat bijzonder allemaal. Wat zul jij over 10 jaar eenzaam en verbitterd zijn met verbroken contact met je kinderen. Goed gedaan hoor!Rektmylife123 schreef: ↑21-05-2020 20:22Mijn 13-jarige vertrouw ik op internet, mijn 16-jarige had een paar jaar geleden nogal wat incidenten op het internet...
donderdag 21 mei 2020 om 20:25
De zoon die pas vanaf z’n 12e zonder z’n moeder doucht? Je hebt wat issues met de controle over je kinderen loslaten. Zou vooral doorgaan ze amper privacy te geven. Weet je tenminste zeker dat het snel misgaatRektmylife123 schreef: ↑21-05-2020 20:22Mijn 13-jarige vertrouw ik op internet, mijn 16-jarige had een paar jaar geleden nogal wat incidenten op het internet...