checken
donderdag 21 mei 2020 om 20:12
vrijdag 22 mei 2020 om 20:54

Look at the stars, look how they shine for you
And everything you do; Yeah, they were all yellow
And everything you do; Yeah, they were all yellow

vrijdag 22 mei 2020 om 20:55
En dat is dus waarom je in gesprek moet met je puber, om te voorkomen dat ze daar intrappen terwijl ze wel gebruik maken van de mogelijkheden het internet. Opvoeden heet dat. Maar daar heb je nog nooit van gehoord geloof ik.
Jij kent alleen maar onzinnige regels en verboden, controleren en straffen en de school mag het verder opknappen.
vrijdag 22 mei 2020 om 20:58
Goed, omdat jij het niet doet doe ik het zelf maar:Rektmylife123 schreef: ↑22-05-2020 20:48Omdat ik het ''zielige'' meisje volgens jullie regelmatig controleer, etc is het in een keer mishandeling, wat een drama.
https://mindkorrelatie.nl/onderwerpen/p ... shandeling
''Wat is psychische mishandeling?
Kinderen hebben behoefte aan waardering en steun. Als ouders hun kind altijd maar belachelijk maken, uitschelden of laten merken dat ze het niets waard vinden, is dat psychische mishandeling.
Het komt ook voor dat ouders hun kind voortdurend bang maken, door bijvoorbeeld te dreigen het kind naar een tehuis te sturen of door het kind op te sluiten in een donkere kast. Of door kleine fouten overdreven zwaar te bestraffen. Onvoorspelbaar gedrag is ook een voorbeeld: ouders zijn het ene moment lief, het andere moment boos, zonder dat de reden daarvoor duidelijk is. Het kind weet dan niet wat het van de ouders kan verwachten en wordt angstig en onzeker. Sommige kinderen horen steeds van hun ouders dat ze spijt hebben dat ze ooit kinderen hebben gekregen. Er zijn ook ouders die hun kind voor zichzelf willen houden en het kind belemmeren in de omgang met leeftijdgenootjes. Ook dat beschadigt een kind.
Emotionele verwaarlozing
Als een kind van de ouders nauwelijks liefde, warmte en aandacht krijgt, wordt het emotioneel verwaarloosd. Ouders tonen bijvoorbeeld geen interesse in de belevenissen of schoolverhalen van het kind, reageren bijna nooit als het om aandacht vraagt of geven het nooit eens een knuffel. Of ze doen zelden iets samen met hun kind. In sommige gezinnen lijken de kinderen goed te worden verzorgd: ze hebben veel speelgoed en dure kleren. Maar dit betekent nog niet dat er ook aandacht is voor de emotionele behoeften van de kinderen.''

vrijdag 22 mei 2020 om 20:59
Ik wil hier serieus op antwoorden als jij het serieus wilt lezen. Zeg maarRektmylife123 schreef: ↑22-05-2020 20:40Ok, en waarom ging je dan bijna dood eraan? Omdat je net iets minder mocht dan je vriendinnen?
vrijdag 22 mei 2020 om 21:01
Je denkt dat ze gaat vertellen waar ze heen gaat

Such a beautiful place to be with Friends.

vrijdag 22 mei 2020 om 21:03
Zo werkt het Idd dan wel weer.. Dat je ff bedenkt dat het best oké gaat.
Mijn zoon zei, oké, het was moederdag, mam wat ik zo fijn aan jou vind is dat je er altijd voor mij bent, ik mag zijn wie ik ben en jij ook wilt leren van fouten. Dat je die wilt zien.
En toen vroeg hij of de ketting waaraan hij zit ff los mocht...
Laatste is een grapje

vrijdag 22 mei 2020 om 21:03
Rektmylife123 schreef: ↑22-05-2020 20:37Misschien een contract opstellen met haar dat ze mij iedere 2 maanden bezoekt, zonder dat te ondertekenen mag ze niet op haarzelf wonen.
Such a beautiful place to be with Friends.

vrijdag 22 mei 2020 om 21:04
Als het daar nou mee bleef... Dat was erg zat hoor. Maar het welzijn van haar dochter...*Pauze* schreef: ↑22-05-2020 20:55En dat is dus waarom je in gesprek moet met je puber, om te voorkomen dat ze daar intrappen terwijl ze wel gebruik maken van de mogelijkheden het internet. Opvoeden heet dat. Maar daar heb je nog nooit van gehoord geloof ik.
Jij kent alleen maar onzinnige regels en verboden, controleren en straffen en de school mag het verder opknappen.
Voor nu, en wellicht haar verdere leven, beschadigd
vrijdag 22 mei 2020 om 21:04
Ik geef mijn kind vaak liefde, ik hou van mijn kind.beingandnothingness schreef: ↑22-05-2020 20:58Goed, omdat jij het niet doet doe ik het zelf maar:
https://mindkorrelatie.nl/onderwerpen/p ... shandeling
''Wat is psychische mishandeling?
Kinderen hebben behoefte aan waardering en steun. Als ouders hun kind altijd maar belachelijk maken, uitschelden of laten merken dat ze het niets waard vinden, is dat psychische mishandeling.
Het komt ook voor dat ouders hun kind voortdurend bang maken, door bijvoorbeeld te dreigen het kind naar een tehuis te sturen of door het kind op te sluiten in een donkere kast. Of door kleine fouten overdreven zwaar te bestraffen. Onvoorspelbaar gedrag is ook een voorbeeld: ouders zijn het ene moment lief, het andere moment boos, zonder dat de reden daarvoor duidelijk is. Het kind weet dan niet wat het van de ouders kan verwachten en wordt angstig en onzeker. Sommige kinderen horen steeds van hun ouders dat ze spijt hebben dat ze ooit kinderen hebben gekregen. Er zijn ook ouders die hun kind voor zichzelf willen houden en het kind belemmeren in de omgang met leeftijdgenootjes. Ook dat beschadigt een kind.
Emotionele verwaarlozing
Als een kind van de ouders nauwelijks liefde, warmte en aandacht krijgt, wordt het emotioneel verwaarloosd. Ouders tonen bijvoorbeeld geen interesse in de belevenissen of schoolverhalen van het kind, reageren bijna nooit als het om aandacht vraagt of geven het nooit eens een knuffel. Of ze doen zelden iets samen met hun kind. In sommige gezinnen lijken de kinderen goed te worden verzorgd: ze hebben veel speelgoed en dure kleren. Maar dit betekent nog niet dat er ook aandacht is voor de emotionele behoeften van de kinderen.''
Ik geef mijn kind soms aandacht.
Controle staat hier niet, dus ik vindt het een beetje overkomen als een valse beschuldiging.

vrijdag 22 mei 2020 om 21:05
Paarlen voor de zwijnen. Benmama niet doen. Ze is het niet waard en ze gaat er niets aan doen. Het is slechts tijdverdrijf voor haar. Niet doen.
vrijdag 22 mei 2020 om 21:06
To nog een ding wat ik je wil meegeven.
Vriendin van mij had zo’n vader die haar geen vrijheid gaf en emotioneel manipuleerde. Ik herken veel in dit verhaal. D
Situatie was minder heftig dan dit wat ik van jou lees. Zij en haar zus hebben beiden geen contact meer met vader omdat het meer stress gaf en energie koste dan dat het iets opleverde. Ze waren helemaal klaar met hun vader. Voor zus was het klaar toen ze zwanger was, ze wilde niet zo’n opa voor haar kind.
Ik denk dat als jij zo doorgaat geen contact meer hebt met je dochter over een paar jaar. Ze krijgt op school en via vriendinnen heus wel mee dat het ook anders kan. Ze weet dat het niet normaal is . Ze geeft het al aan, maar jij negeert het.
Ga zo door en je verliest contact met je kind want als ik haar was zou ik op m’n 18e weg gaan en nooit meer terug komen
Vriendin van mij had zo’n vader die haar geen vrijheid gaf en emotioneel manipuleerde. Ik herken veel in dit verhaal. D
Situatie was minder heftig dan dit wat ik van jou lees. Zij en haar zus hebben beiden geen contact meer met vader omdat het meer stress gaf en energie koste dan dat het iets opleverde. Ze waren helemaal klaar met hun vader. Voor zus was het klaar toen ze zwanger was, ze wilde niet zo’n opa voor haar kind.
Ik denk dat als jij zo doorgaat geen contact meer hebt met je dochter over een paar jaar. Ze krijgt op school en via vriendinnen heus wel mee dat het ook anders kan. Ze weet dat het niet normaal is . Ze geeft het al aan, maar jij negeert het.
Ga zo door en je verliest contact met je kind want als ik haar was zou ik op m’n 18e weg gaan en nooit meer terug komen

vrijdag 22 mei 2020 om 21:07
Zo geïnteresseerd ben je dus....hij....Rektmylife123 schreef: ↑22-05-2020 21:06Ik ben serieus geinteresseerd, als hij mij weet te overtuigen.

vrijdag 22 mei 2020 om 21:08

vrijdag 22 mei 2020 om 21:08
Ach welnee. Je vindt het fantastisch dat iedereen zoveel energie in je topic stopt. Er is toch niets op tv.Rektmylife123 schreef: ↑22-05-2020 21:06Ik ben serieus geinteresseerd, als hij mij weet te overtuigen.
vrijdag 22 mei 2020 om 21:10
Ze was 4 maanden geleden blij dat ik haar restricties gaf. Dit was wat ze ongeveer zei: ''Ik ben stiekem wel blij dat u me niet naar dat feestje laat gaan omdat ik eigenlijk niet echt dol ben op feestjes, maar ja, mijn vriendinnen gingen ook, nu kan ik tenminste zeggen dat ik niet mocht van u''Aarbei123 schreef: ↑22-05-2020 21:06To nog een ding wat ik je wil meegeven.
Ga zo door en je verliest contact met je kind want als ik haar was zou ik op m’n 18e weg gaan en nooit meer terug komen![]()

vrijdag 22 mei 2020 om 21:10
Precies. En intussen ligt de imaginaire dochter zich ergens een slag in de rondte te neuken.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 22-05-2020 21:10
3.88% gewijzigd

vrijdag 22 mei 2020 om 21:11

vrijdag 22 mei 2020 om 21:13
vrijdag 22 mei 2020 om 21:13
Waarom wordt ik weer beledigd?Trientje74 schreef: ↑22-05-2020 21:11Je moet het zelf weten Benmama, maar doe maar beter niet. Dit is puur vermaak voor iemand die compleet koekwous is en daarna antwoord met een zin over preventieve controle....