Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 8)

vrijdag 13 september 2019 om 20:48
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
De stand van zaken
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
Bezig met behandelingen
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder!
(Zwanger groepje 2016-2019)
.
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)
*
Hartje gezien!
*flipje2, 29 jan 2021, zwanger met ICSI+PGS (poging 1, tp3).
*Stipjepipje (30/36), 27 okt 2020, lage AMH (0,30)/hoge FSH(17), zwanger in ICSI2+ECD
*RoosjeT (39/47), okt 2020, sterk verminderde ovariele activiteit (begin overgang), zwanger in escape IUI (IVF1)
Bevallen
■ 2020
sofie87 (IVF2), Redcurls (IVF1), Depster (IVF1), Puk32 (ICSI3), windmolen (ICSI4), HD84 (ICSI1), Yaradreamz (ICSI3), Smurf112 (ICSI3)
■ 2019
Labgeek1990 (ICSI2+PGS), Biekkie (IVF2), Zot-83 (tweeling, ICSI+ECD), miekje-5 (icsi4)
■ 2018
syrah80 (IVF1), Flipje2 (ICSI2), Taart (IVF1), Rucio (IVF2), Leonie2006 (ICSI1), Twin84 (ICSI1), Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2)
■ 2017
piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Voor het aanpassen van de tabel, vraag de ouwe rotten.
(Wachtwoord kan helaas niet openbaar worden gedeeld i.v.m. misbruik van het account!)
Link naar het vorige deel van dit topic: Deel 7

Wachten op start | Sense, Mia_3 |
Prikken & slikken | Blauwe_Kat, Neoflux, Nerdella, Maestro |
Wachten op cryo-tp | Elisboompje, piene1987, DaisyLiz |
In de wachtweken (testdatum) |
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus

Naam (leeftijd(v/m) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behan-deling | Status #cryo's |
Locatie |
-Sense- (36/41) |
2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2+3 mislukt, geen cryo's | ICSI4 | wacht op start | UZ Gent, OLVG/UMC | |
Vienna25 (33/32) |
eind 2014 | begin 2016 | Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders, icsi2.1 mislukt | ICSI 2 | wachten op cryo-tp #nog 2cryo's | Belgie |
MamaMaria81 (38/41) |
dichte eileider, PCOS, meerdere miskramen | ICSI 3 | 2 cryo's | |||
Jokke (37/37) |
2016 | 2017 | geen oorzaak gevonden, 6x iui; 3x IVF mislukt | IVF4 | wachten op start Düsseldorf cryo | |
Lauwie101 (29/30) |
2015 | 2017 | zeer slecht zaad, onr cyclus, icsi1 en icsi2 mislukt (2x tp) ICSI3 Gent geen tp | ICSI4 | wachten op start icsi4 | Spanje |
DaisyLiz (30/31) |
dec 2014 | jan 2016 | PCOS, 2015 mk 7 wk, 2017 N* 19 weken. Via OI en IUI nu IVF. IVF 1 mislukt (6 cryo's, 5x tp, 1x biochemisch). Bezig met IVF 2 (2x biochemisch) | IVF 2 | 11 cryo's (nog 7 over) | UZ Gent, OLVG/UMC |
Kasteelbewoner (?/?) |
2015 | ? | slechte zaadkwaliteit (spatader); icsi1 en 2 (geen cryo's) mislukt | ICSI 3 | - | |
bolletje81 (38/38) |
2016 | 2017 | dichte eileiders, lichte endometriose, ICSI1 (1xtp) mislukt | ICSI 3 | wachten op start ICSI3 | |
Neoflux (33/32) |
2019 | 2019 | erfelijk gen bij partner (50% kans op doorgeven) ,dus ICSI & PGD | PGD-ICSI 2 | wachten op start ICSI2 | |
Elisboompje (30/33) |
2018 | 2019 | ICSI 1: verse tp mislukt; 5 cryo's | ICSI 1 | Wachten op cryo tp (dec 2019/jan 2020) | |
piene1987 | 2016 | 2019 | slechte zaadkwaliteit. ICSI1 dochter L* na 22w zwangerschap en een gezonde dochter nog 3 cryo's | ICSI1 | wachten op cryo tp nog 3 | |
Maan1987 | 2012 | 2017 | PCOS + erfelijk gen (50% kans op doorgeven) | ICSI + +PGD |
wachten op start | UMC utrecht, maastricht |
Maestro | 2018 | 2019 | PCOS, ziekte van Addison + slechte kwaliteit zaad | ICSI / IVF | ||
Celenne | 2017 | 2018 | Extreem slechte zaadkwaliteit, 1x mk en 2x biochemisch uit ICSI 1. | ICSI 3 | wachten op start ICSI3 | |
Nerdella | 2009 | 2010 | Meerdere miskramen/bbz, Factor V Leiden, verhoogde uNK-cellen. 4x IUI+1IVF | IVF 1 | Start met stimuleren | C&C Heinsberg (DL) |
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom |

(Zwanger groepje 2016-2019)
.

*

*flipje2, 29 jan 2021, zwanger met ICSI+PGS (poging 1, tp3).
*Stipjepipje (30/36), 27 okt 2020, lage AMH (0,30)/hoge FSH(17), zwanger in ICSI2+ECD
*RoosjeT (39/47), okt 2020, sterk verminderde ovariele activiteit (begin overgang), zwanger in escape IUI (IVF1)

■ 2020
sofie87 (IVF2), Redcurls (IVF1), Depster (IVF1), Puk32 (ICSI3), windmolen (ICSI4), HD84 (ICSI1), Yaradreamz (ICSI3), Smurf112 (ICSI3)
■ 2019
Labgeek1990 (ICSI2+PGS), Biekkie (IVF2), Zot-83 (tweeling, ICSI+ECD), miekje-5 (icsi4)
■ 2018
syrah80 (IVF1), Flipje2 (ICSI2), Taart (IVF1), Rucio (IVF2), Leonie2006 (ICSI1), Twin84 (ICSI1), Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2)
■ 2017
piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Voor het aanpassen van de tabel, vraag de ouwe rotten.
(Wachtwoord kan helaas niet openbaar worden gedeeld i.v.m. misbruik van het account!)
Link naar het vorige deel van dit topic: Deel 7
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 14:32
22.47% gewijzigd
donderdag 21 mei 2020 om 22:51
Hoi meiden,
Ik heb vanmorgen getest en er is een dun streepje... de ene helft van mij is super blij, maar de andere helft durft nog niet zo..
Blijkbaar vind ik het na de vmk van de eerste cryo nu toch heel erg moeilijk om het te vertrouwen... hopelijk loopt ie komende dagen op! Morgen is mijn nod.
Mega spannend dus.
Ik heb vanmorgen getest en er is een dun streepje... de ene helft van mij is super blij, maar de andere helft durft nog niet zo..
Blijkbaar vind ik het na de vmk van de eerste cryo nu toch heel erg moeilijk om het te vertrouwen... hopelijk loopt ie komende dagen op! Morgen is mijn nod.
Mega spannend dus.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
vrijdag 22 mei 2020 om 17:46
Duufje: Hoe is het met jullie? Hebben jullie de volgende ontmoeting al gehad?
Kasteel: Heb je al wat gehoord van het UMC? Ik hoor overal dat ze echt traag zijn met opstarten in vergelijking met andere ziekenhuizen. Hoop dat je snel wat van ze hoort. Hoe denken jullie nu over Finland?
Mia: Wat fijn dat je mag starten! Ben je al begonnen met prikken?
Daisy: Wat een eind is dat heen en weer naar Gent. Wat een fijn aantal om zo mee te beginnen! Hopelijk morgen weer goed nieuws! Hoe voel je je?
Maestro: Spannend naar een nieuw huis kijken. Altijd fijn om over dat soort dingen te dromen.
Flipje: Had je ook al in jouw eigen topic gefeliciteerd, maar hier nogmaals. Wat super fijn!
Het is erg wisselend hier. Ik heb enkele goede, nouja, betere, dagen gehad. En nu sinds woensdag is het weer hels. Het lukt me maar niet om uit die bui te komen. Ik weet dat het bijwerkingen zijn, dus dat het niet 'echt' is, maar vervelend is het wel. Krijg niks meer uit m'n handen, wil de hele dag alleen maar op bed liggen. Ik was van de week bij een vriendinnetje en toen kwam de verschrikkelijke 'ik moet je wat vertellen'... nu zijn bijna al m'n vriendinnen zwanger en die hakte er ook wel in. Maandag ga ik met m'n vader mee naar de longarts, daar maak ik me voor nu niet meer zo heel erg druk om, we gaan het wel zien. Wat wel heel fijn was, was de reactie van m'n manager over Spanje. Die zei 'ok, ga maar lekker, neem alle tijd die je nodig hebt, veel succes en trakteer je op een stroopwafel als het gelukt is?'. Heerlijk om zo geen moeilijkheden op werk te hebben rondom dit. Ok, zoals jullie zien gaat m'n hoofd alle kanten op. Sorry voor de warboel!
Kasteel: Heb je al wat gehoord van het UMC? Ik hoor overal dat ze echt traag zijn met opstarten in vergelijking met andere ziekenhuizen. Hoop dat je snel wat van ze hoort. Hoe denken jullie nu over Finland?
Mia: Wat fijn dat je mag starten! Ben je al begonnen met prikken?
Daisy: Wat een eind is dat heen en weer naar Gent. Wat een fijn aantal om zo mee te beginnen! Hopelijk morgen weer goed nieuws! Hoe voel je je?
Maestro: Spannend naar een nieuw huis kijken. Altijd fijn om over dat soort dingen te dromen.
Flipje: Had je ook al in jouw eigen topic gefeliciteerd, maar hier nogmaals. Wat super fijn!
Het is erg wisselend hier. Ik heb enkele goede, nouja, betere, dagen gehad. En nu sinds woensdag is het weer hels. Het lukt me maar niet om uit die bui te komen. Ik weet dat het bijwerkingen zijn, dus dat het niet 'echt' is, maar vervelend is het wel. Krijg niks meer uit m'n handen, wil de hele dag alleen maar op bed liggen. Ik was van de week bij een vriendinnetje en toen kwam de verschrikkelijke 'ik moet je wat vertellen'... nu zijn bijna al m'n vriendinnen zwanger en die hakte er ook wel in. Maandag ga ik met m'n vader mee naar de longarts, daar maak ik me voor nu niet meer zo heel erg druk om, we gaan het wel zien. Wat wel heel fijn was, was de reactie van m'n manager over Spanje. Die zei 'ok, ga maar lekker, neem alle tijd die je nodig hebt, veel succes en trakteer je op een stroopwafel als het gelukt is?'. Heerlijk om zo geen moeilijkheden op werk te hebben rondom dit. Ok, zoals jullie zien gaat m'n hoofd alle kanten op. Sorry voor de warboel!
vrijdag 22 mei 2020 om 19:21
Mia, spannend dat het langzamerhand dichter bijkomt. Ik heb geen ervaring met endometriose.
Sproetjespost, 16 juni lijkt ver weg, maar langzaam maar zeker komt het echt dichterbij.
Maestro, Nu ben ik niet licht maar heb weinig vet op mijn buik. Met name met de pregnyl was het wat extra pijnlijk. Qua punctie was het juist handig omdat je de verpleegkundige altijd goed kon voelen waar de eierstokken zaten. Alhoewel 1x riep ze verontwaardigd uit dat ze mijn ruggengraat voelde. Ik ben aangekomen door veel te fietsen. Van de eerste icsi-poging viel ik af dus heb me aangeleerd goed te eten tijdens de pogingen. Wij zijn ook huizen aan het kijken, wij wonen prachtig maar hebben bovenburen en daar heb ik steeds meer last van gek genoeg. Ons huis is bijna verdubbeld is waarde maar goed de andere huizen ook. Succes met wachten.
Celenne, ook succes met wachten.
Daisy wat fijn dat je bent begonnen en dat de stimulatie goed gaat! Op naar de punctie en veel bevruchtingen.
Flip, van harte! De eerste stap is gezet, spannend voor je.
Stipje, wat fijn dat je zwangerschap goed gaat? Wat gaat de tijd snel. Ik zou me trouwens doodschrikken als ik een dochter zou krijgen die van roze en poppen houdt. Ik had als kind een voorliefde voor treinen en bouwen. Hoe gaat het met verhuizen dan wel verbouwen? Ken je die vrouw via het Freya forum, ik wilde me ooit aanmelden voor het forum maar dat mocht niet omdat we nog niet in het traject zaten. Ken jij toevallig mensen die naar Denemarken zij gegaan?
Baggal, hoe gaat het met jou? Kun je weer naar kantoor?
Duufje, hebben jullie het kindje al gezien?
Lauwie, wat vervelend die bijwerking. Hoop dat het met je vader meevalt, het is natuurlijk super schrikken. Wel fijn dat je de ruimte kunt nemen om naar Spanje te gaan. Al met al natuurlijk enorm spannend en zij de bijwerkingen hels.
Helemaal niks gehoord van Utrecht, baal daar echt van. Ik snap dat de capaciteit beperkt is maar nu weten we helemaal niks. Ik ben geneigd naar Finland te gaan, maar ik overweeg ook Denemarken. Ik heb het er met vriend niet zo over gehad. Wel dat het ons beide erg tegenvalt dat we niks horen, en ook niet mogen bellen. Ik vind het best confronterend omdat we ouder worden, ook al doet het er voor het vervolg niet toe hoe mijn cyclus is, vind ik het naar dat mijn cyclus echt korter wordt. Wel met een keurige eisprong en luteale fase van 15 dagen.
We zijn nu ook een beetje aan het kijken naar een nieuwe woning omdat we last hebben van de bovenburen. Er is nu een nieuwe bewoner bijgekomen. Jaren ging het prima maar doordat we veel thuis zijn, kan ik een stuk minder hebben. Ik heb zin om weer echt naar mijn werk te gaan.
Heel veel succes iedereen met wachten, en daisy door jou hou ik de moed erin dat de trajecten ooit weer gestart worden.
Sproetjespost, 16 juni lijkt ver weg, maar langzaam maar zeker komt het echt dichterbij.
Maestro, Nu ben ik niet licht maar heb weinig vet op mijn buik. Met name met de pregnyl was het wat extra pijnlijk. Qua punctie was het juist handig omdat je de verpleegkundige altijd goed kon voelen waar de eierstokken zaten. Alhoewel 1x riep ze verontwaardigd uit dat ze mijn ruggengraat voelde. Ik ben aangekomen door veel te fietsen. Van de eerste icsi-poging viel ik af dus heb me aangeleerd goed te eten tijdens de pogingen. Wij zijn ook huizen aan het kijken, wij wonen prachtig maar hebben bovenburen en daar heb ik steeds meer last van gek genoeg. Ons huis is bijna verdubbeld is waarde maar goed de andere huizen ook. Succes met wachten.
Celenne, ook succes met wachten.
Daisy wat fijn dat je bent begonnen en dat de stimulatie goed gaat! Op naar de punctie en veel bevruchtingen.
Flip, van harte! De eerste stap is gezet, spannend voor je.
Stipje, wat fijn dat je zwangerschap goed gaat? Wat gaat de tijd snel. Ik zou me trouwens doodschrikken als ik een dochter zou krijgen die van roze en poppen houdt. Ik had als kind een voorliefde voor treinen en bouwen. Hoe gaat het met verhuizen dan wel verbouwen? Ken je die vrouw via het Freya forum, ik wilde me ooit aanmelden voor het forum maar dat mocht niet omdat we nog niet in het traject zaten. Ken jij toevallig mensen die naar Denemarken zij gegaan?
Baggal, hoe gaat het met jou? Kun je weer naar kantoor?
Duufje, hebben jullie het kindje al gezien?
Lauwie, wat vervelend die bijwerking. Hoop dat het met je vader meevalt, het is natuurlijk super schrikken. Wel fijn dat je de ruimte kunt nemen om naar Spanje te gaan. Al met al natuurlijk enorm spannend en zij de bijwerkingen hels.
Helemaal niks gehoord van Utrecht, baal daar echt van. Ik snap dat de capaciteit beperkt is maar nu weten we helemaal niks. Ik ben geneigd naar Finland te gaan, maar ik overweeg ook Denemarken. Ik heb het er met vriend niet zo over gehad. Wel dat het ons beide erg tegenvalt dat we niks horen, en ook niet mogen bellen. Ik vind het best confronterend omdat we ouder worden, ook al doet het er voor het vervolg niet toe hoe mijn cyclus is, vind ik het naar dat mijn cyclus echt korter wordt. Wel met een keurige eisprong en luteale fase van 15 dagen.
We zijn nu ook een beetje aan het kijken naar een nieuwe woning omdat we last hebben van de bovenburen. Er is nu een nieuwe bewoner bijgekomen. Jaren ging het prima maar doordat we veel thuis zijn, kan ik een stuk minder hebben. Ik heb zin om weer echt naar mijn werk te gaan.
Heel veel succes iedereen met wachten, en daisy door jou hou ik de moed erin dat de trajecten ooit weer gestart worden.
zaterdag 23 mei 2020 om 10:13
Pff meiden, even een egopost. Ik knijp ‘m een beetje. Net een echo gehad in Gent en ik heb 60 eitjes tussen de 12 en 18 mm. Vind dit wel een beetje spannend worden nu. Van 3 in januari naar dit nu.... nu bloedprikken en dan word ik later weer gebeld, waarschijnlijk maandag terug. En als ik me ondertussen niet goed voel, een arts in Nederland bellen.
zaterdag 23 mei 2020 om 10:28
Ja enorm. Ze zegt dat ik me nu nog niet teveel zorgen moet maken, maar ik moet wel alert zijn en heel rustig aan doen.kasteelbewoner schreef: ↑23-05-2020 10:24Daisy, daar zou ik ook zenuwachtig van worden. Is je buik ook erg opgezet? Succes.
zaterdag 23 mei 2020 om 10:43
.DaisyLiz schreef: ↑23-05-2020 10:13Pff meiden, even een egopost. Ik knijp ‘m een beetje. Net een echo gehad in Gent en ik heb 60 eitjes tussen de 12 en 18 mm. Vind dit wel een beetje spannend worden nu. Van 3 in januari naar dit nu.... nu bloedprikken en dan word ik later weer gebeld, waarschijnlijk maandag terug. En als ik me ondertussen niet goed voel, een arts in Nederland bellen.
Hou het goed in de gaten. Ik was ook een beetje verbaasd over de dosis die ik in Gent kreeg.
Welke dosis heb je nu en wat had je toen? Op welke dag zit je nu?
Ik had uiteindelijk 46 eicellen (waarvan er dan later ook weer heel veel afvallen), terwijl ze er op de echo maar 10-12 hadden gezien. Ook zoiets vreemds...
Uiteindelijk hebben ze het wel goed aangepakt door me nog een week orgalutran voor te schrijven na de punctie, daardoor werd alles direct weer rustig. Maar de dag na de punctie voelde ik me niet goed. Twee dagen later was alles weer pico bello.
Bij het stimuleren hielden ze het inderdaad goed in de gaten op de bloedwaarden. Maar ik had pas klachten vanaf de dag voor de punctie, nog niet eerder.
Succes, en pas goed op jezelf meid!
zaterdag 23 mei 2020 om 10:48
En heel erg veel drinken! Vraag nog even na of je nu juist water moet drinken of isotone drank.
Na de punctie moest ik 2 weken isotone drank drinken, een halve liter verdeeld over de dag, dit naast mijn normale drinken (dus extra).
Maar ik weet niet of dat nu tijdens de stimulatie hetzelfde is.
zaterdag 23 mei 2020 om 10:50
14d na terugplaatsing zelfs (voor urine test), dat is pas 27 mei.Moosforhappines1988 schreef: ↑22-05-2020 14:23Wauw Flip, wat een super mooie test zeg!!![]()
Wanneer is je testdag? Houdt Gent 10 dagen na tp aan? In Gent en Duitsland zijn wel echt verschillen met iui en testdag, ben benieuwd. Hoe voel je je qua symptomen?
Bloedtest moet morgen, maar dat doe ik maandag.
zaterdag 23 mei 2020 om 11:18
Bedankt voor je reactie Flipje! Ik snap de dosis op zich wel. Ik spoot in januari 112,5 E menopur en daarvan groeiden 3 follikels. Nu 150 puregon en dus 60 in de race. Ongelofelijk. Ik spuit nu ook orgalutran dus als de poging niet gecanceld wordt, moet ik daar wellicht ook mee doorgaan. En sowieso niet triggeren met pregnyl.flipje2 schreef: ↑23-05-2020 10:43.
Hou het goed in de gaten. Ik was ook een beetje verbaasd over de dosis die ik in Gent kreeg.
Welke dosis heb je nu en wat had je toen? Op welke dag zit je nu?
Ik had uiteindelijk 46 eicellen (waarvan er dan later ook weer heel veel afvallen), terwijl ze er op de echo maar 10-12 hadden gezien. Ook zoiets vreemds...
Uiteindelijk hebben ze het wel goed aangepakt door me nog een week orgalutran voor te schrijven na de punctie, daardoor werd alles direct weer rustig. Maar de dag na de punctie voelde ik me niet goed. Twee dagen later was alles weer pico bello.
Bij het stimuleren hielden ze het inderdaad goed in de gaten op de bloedwaarden. Maar ik had pas klachten vanaf de dag voor de punctie, nog niet eerder.
Succes, en pas goed op jezelf meid!
Mijn arts zei van tevoren dat we met dit schema veilig omhoog konden gaan, omdat er nauwelijks risico is op overstimulatie. Maarja, met PCOS weet je het nooit.
zaterdag 23 mei 2020 om 14:59
Echt een verschil Flip,
Maar overduidelijk zwanger jij!
Daiz, bizar zeg. Heel veel drinken is heel belangrijk. Take care meis.
Hier weer een positieve test in handen, CB gaf 1-2 aan op nod. Liep een paar dagen amper op en nu zo goed als wit, dus was van korte duur.
Ik ga even alleen meelezen met jullie, arts gesproken en we gaan voor nu geen ivf doen.
Maar overduidelijk zwanger jij!
Daiz, bizar zeg. Heel veel drinken is heel belangrijk. Take care meis.
Hier weer een positieve test in handen, CB gaf 1-2 aan op nod. Liep een paar dagen amper op en nu zo goed als wit, dus was van korte duur.
Ik ga even alleen meelezen met jullie, arts gesproken en we gaan voor nu geen ivf doen.