November 2007

18-03-2009 20:34 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn verjaagd uit ons oude vertrouwde topic, dus dan maar een vers topic.

Veel schrijf- en leesplezier!

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, één in maart 2010 en één in april 2010 uitgerekend en dat was het voorlopig wel.

Hoera! Welkom zusje van Alissa!!!
Qtie heeft afgelopen nacht ook nog gespookt.... op haar logeeradres.

Wij hebben heerlijk geslapen dus. Nu lekker aan de slag om hier in huis de boel eens definitief op orde te krijgen.

Spannend besluit, Ibbel! Ik ga hard voor je duimen!

Lizzy, is het met de sollicitatie van je man nog iets geworden?

Dames, veel plezier vandaag! En Tess, fijne vakantie!
Nou een heleboel van jullie zitten nu nog in de auto. Ik vond het super gezellig en super om iedereen weer eens te zien.

Suzaa helemaal leuk om je eens in het echie te zien en ook Novem was top dat je er was.

Jammer dat het weer een beetje omsloeg en we niet naar buiten konden maar ik vond het echt gezellig. Ben kapot nu en Vriend is nu aan het opruimen en shoonmaken en ik ben gecrasht op de bank. Ik denk niet dat ik er nog vanaf kom vandaag hahaha.

Ben blij dat de chocolade taart van de muur is en iedereen bedankt voor alle kleren. Sjeetje hoeveel tassen hadden we in totaal? Stuk of 10! Goed idee om het overgeblevende naar het asielzoekers centrum mee te geven.

Ibbel: bedankt voor je kadootje en de boeken en het sluitlaken (ingewikkeld ziet dat eruit zeg), Lijnes de MC is super, Origineel het boxkleed komt ook erg goed van pas. En iedereen bedankt voor alle kleertjes en zwangerschaps kleren.

Ik ben benieuwd naar de foto's. En wat zijn onze kids al gegroeid zeg ongelooflijk. En wat zijn Mila en Nelis een schatjes zeg. En zoooo klein. Ik hoop ook dat alle mannen zich een beetje vermaakt hebben.

Anniek ligt met een paracetamol op bed en ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat ze tandjes krijgt en daarom last heeft. Zal wel.

De overgebleven taarten komen zeker op. Zo ook de worstenbroodjes. De plastic bordjes worden ook bewaard en iedereen natuurlijk bedankt voor het maken van het heerlijke eten.

Suzaa en Lala mooie buikjes hebben jullie hoor, ziet er echt goed uit.

Lizzie: Ik ga straks nog de AK checken :-)

Lijnes: respect hoor voor jou en die ondernemende Raf. Wat een poepie.

Ibbel: de andere Weleda moet ergens zijn als ik hem vind neem ik hem volgende keer voor je mee.

Origneel: Dat babynestje is inderdaad multifunctioneel, dat heb ik alweer gezien.

Wel jammer dat ik jullie apart niet wat uitgebreider gesproken heb.

Oh ja er is een groene beker achtergebleven, van wie is die??? Ik zal hem bewaren voor de volgende meet.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Chica, allereerst ontzettend bedankt voor je gastvrijheid! Super dat we bij jou thuis mochten komen. Kan me heel goed voorstellen dat je kapot bent. Moet zeggen dat ik me altijd een beetje schaam als ik weg ga en er is nog zo veel te doen en op te ruimen. Super dat vriend de troep opruimt. Bedankt hem maar namens ons. Ach en arme Anniek, nu misschien weer de tandjes die haar pesten. Het wordt tijd voor jullie alle 3 dat er weer eens goede tijden aanbreken. Nog 2 weken voor de vakantie? Gaan jullie eigenlijk weg of blijven jullie lekker thuis?

Wauw, wat leuk om jullie allemaal "in het echt" te zien. Het viel me reuze mee. Dacht dat ik erg mijn best zou moeten doen om te ont houden wie wie was, maar daar veel te oefenen op de AK ging het goed.

Leuk ook om alle dames met zwangere buiken te zien. Prachtig gezicht.

En dan al ons prachtige kinderen. Grappig dat ze allemaal weer anders zijn, en gelukkig maar.

Ben in dit soort evenementen altijd weer erg trots op Binkie dat hij zich zo makkelijk aanpast. Echt genieten om hem zo tussen alles en iedereen zijn rondbangeren.

Iedereen welterusten voor straks! En bedankt voor de gezellige middag.
Wat klinkt de meet weer gezellig!!!! Volgende keer zijn wij er echt weer bij, ik ben ook weer benieuwd naar alle kindjes (en naar jullie natuurlijk!).

Nog even een zwaai van mij. Laatste spulletjes pakken, naar bed en dan vannacht gaan rijden. Het schijnt alleen maandag 14 graden te worden met buien... Hopelijk zit de weersvoorspelling ernaast!

We hebben je ook gemist hoor Tess en Q ook en Misty en Vana ook. Volgende keer moeten jullie weer komen hoor.

Joh Novem niet schuldig voelen hoor, nergens voor nodig, daar zijn mannen toch voor? hahahaha en Vriend had toch al de hele dag in zijn nest gelegen hihi. Binkie deed het inderdaad heel goed, heerlijk ventje is het. We gaan inderdaad weg op vakantie. Waarschijnlijk Last Minute 5 sterren in Turkije. Alleen maar slapen en boekjes lezen op het strand. Kijk er echt naar uit. Maar Anniek gaat ook met koninnedag twee nachtjes logeren en ook dan ga ik slapen, slapen en slapen hihi.
haaa dames,

ik vond het ook weer erg gezellig!! Leuk om Ibbel, Novem en Suzaa ook eens in het echt te ontmoeten!! Wij waren om half 7 thuis en nu ligt alles oner de wol om energie op te doen voor de efteling morgen.. Wijzelf nu natuurlijk ook bijtanken.

Chica bedank je vriend inderdaad maar namens ons voor het opruimen. Wij waren ineens weg zonder ook maar iets op te ruimen... Ik hoop dat Anniekje lekker slaapt en baat heeft bij de paracetamol...

(was die tafel trouwens echt niet kapot??)

Ibbel en O jullie nieuwste aanwinsten vond ik echt allebei plaatjes om te zien, zooooooooooooo klein...

Binti grappig hoor dat jouw familie bij mij in de buurt woont.. Ik ben woensdag nog bij ze door het dorp gereden op zoek naar kikkers.

Ik hoop dat mijn Raf niet al teveel heeft gesloopt en andere kindertjes het leven zuur heeft gemaakt met zijn "grappen". Het is heel lief manneke hoor maar ik zag nu echt dat hij de derde is en ruzie zocht met andere kindjes (hihi met Alissa vooral haha)

Tess een fijne vakantie!! Geniet ervan en kom vooral ook veilig weer terug!!
Ow enne Lizzie ik vond jouw taart echt heerlijk haha wilde ik nog even zeggen..
Heh, wat een gezellige middag! Druk, maar erg leuk!

Mijn moeder gaat ervoor zorgen dat de enorme berg kleertjes die ik in de auto heb naar het AZC bij ons in de buurt gaan.

Geeft altijd een fijn gevoel als je zoveel mensen blij kunt maken. Vond onze 'ruilbeurs' zo ook erg leuk!

Leon sliep bijna meteen toen we in de auto zaten, voorover gezakt in zijn stoeltje.... Lekker rustig op de weg, dus ik heb het vlot kunnen rijden (minus al die grrrr... omleidingen in Utrecht zelf!).

Het recept voor de chocoladetaart staat op de site van "Smaken verschillen" en heet chocoholic heaven desert.

Reuzesimpel en vreselijk slecht voor de lijn, dus allen dank voor het mee opeten!

Nu even op het AK kijken of er al foto's zijn!
Hé, klinkt gezellig allemaal! Vind het echt jammer dat ik er niet bij was. Maar ja, weekendje kind-vrij was me ook wel wat waard.

Origineel, de slofjes heb ik vandaag op de bus gedaan, dus die komen jouw kant op!

Ik ben vanavond druk aan het lakken geweest. Het tafeltje + stoeltjes van Qtie staan in de lak. Ik ga er foto's van haar directe familie op doen. Eerst wilde ik ze meelakken, maar mijn vader had nog een mooi tafelzeiltje liggen. Da's mooi, dan kan ik de foto's up to date houden.

Nu snel naar bed. We hebben hard gewerkt vandaag. Morgen nog even verder en dan kunnen we morgen na het avondeten ons schatje weer ophalen.
Oh en O, ik was dus vergeten een briefje in de envelop erbij te doen. De grote maat mag je gewoon houden. De kleine maat wil ik tzt graag terug. Tenzij Neeltje er de hele bovenkant vanaf gesleten heeft met kruipen. Dan mag je ze natuurlijk ook gewoon zelf weggooien.
Hebben we al foto's of kijk ik er een beetje overheen?

Ik denk dat jullie trouwens helemala gelijk hadden. Anniek krijgt kiesjes. Vannacht twee keer paracetamol gegeven en ze is alleen om 0100 gekomen. Best goed dus. Wist trouwens niet dat die tanden zo willekeurig doorkomen. Dacht altijd eerst de voortanden enzo en dan pas kiezen, maar blijkbaar werkt het bij Anniek nooit volgens het boekje

Hmmm ga nu even aaardbeientaart en chocolade taart en boterkoek eten
Hihi, Q, ik ben het met je eens hoor, dat ze geregiseerd keuzes mag maken. Alleen kan ze dat dus niet. Dus ik geef haar als laatste de keuze die ik wil, en die kiest ze dan

Meet was geweldig!! Chica, beker is van ons. Gebruik hem maar, we hebben er zat.

Foto's komen misschien straks nog, als kinderen het me gunnen

Chica, word niet misselijk

Q, geweldig dank voor de slofjes. Ze zullen dan morgen wel bij de post liggen. En ik zal haar zeggen dat ze nu echt moet gaan lopen, want de slofjes slijten anders

En ja, Mila was een heerlijk ding, jullie kindjes al echt veel meer peuter dan Neeltje als ze zo parmantig rondlopen. Gek toch, dat dat er weer zo heel anders uit ziet. En de verschillen in temperament zijn inderdaad heel grappig. Chica, dank voor de gastvrijheid.

Vanmiddag weer druk, eerst naar ene opa en oma en dan naar de andere. Veel auto en veel snoepen vrees ik. Ach ja, daar heb je weekend voor, toch?
Hahaha, dat was inderdaad het doel van het dreigement, O. Dat Neeltje maar héél snel mag gaan lopen. Wie weet dwingen vreemde ogen ook op afstand! Nee hoor, laat haar maar lekker kruipen ermee, ook buiten.

Chica, inderdaad niet misselijk worden hè? Of ben ik al te laat?

Qtie kreeg bijna al d'r tanden en vier kiezen in één keer, Chica, dus d'r valt gewoon geen peil op te trekken. Intussen zijn de hoektanden hier ook tegelijkertijd aan het doorkomen. Raar kind. (Nou ja, prettig voor ons, zijn we er in één keer vanaf. )

Ik ga weer verder. Zo weinig tijd, zo veel te doen...
Vond de meet ook heel gezellig. Ondank mijn kleine huilende draak....wel jammer dat er zo weinig tijd over blijft met het opletten op die dreumussen om met elkaar te kletsen. Misschien in de toekomst een keer een dat zonder kids en lekker uit eten gaan ofzo. Ik was trouwens ook afgenokt, lag om 20;30 in bed..hihi...

Chica bedankt voor de gastvrijheid! Goed dat je je vriend aan het werk gezet hebt, want ik kan me goed voorstellen dat je volledig gesloopt was. Hier komen tanden en kiezen ook in willekeurige volgorde door.

Was wel leuk om te zien Alissa kon Raf duidelijk niet aan, dat won hij, maar Bintje dacht ze wel aan te kunnen, dus die krentjes werden gejat.

Vond het wel lastig om te zien dat Alissa het zo moeilijk heeft in drukke situaties, heb dat al veel vaker met haar ervaren en twijffel wat dan goed is...of wel doen dat het gewoner voor haar word, of meer rekening mee houden en rustiger houden. De tijd zal het leren.

Vanochtend al lekker naar de efteling geweest. Heerlijk. Er was geen bal te doen, regende ook een beetje. Dus even 2 uurtjes in de attracties geweest zonder te hoeven wachten. Wat dat betreft treffen Lijnes en fam het vandaag! En inmiddels schijnt de zon ook nog eens. Echt pretpark weer.

Q; wat heerlijk zo'n doorwerk weekendje, ff alle dingen doen die al tijden blijven liggen door tijdgebrek denk ik en even met elkaar kletsen.

Ik heb morgen heerlijk een dagje voor mezelf. Man naar het werk, kind naar kdv, alleen jammer dat ik mijn buik niet een dagje kan uitbesteden .
Ibbel; bedankt voor de enorme berg kleren, alles bekeken en uitgeladen, helemaal mijn smaak op 2 dingetjes na en wat ik tot nu toe gepast heb, past ook nog. Ben er helemaal bij mee. Weer eens wat afwisseling.
Linkje naar mijn foto's in de AK! Lijnes, stomme ik haalde mijn camera pas tevoorschijn toen jullie al weg waren, volgende keer moet Raf er ook weer op hoor!!
Heb gewacht met beslissing tot een uur of 11 in de middag gisteren, maar zusje en vriend lieten toch wel doorschemeren dat ik niet kon maken om niet te komen, ivm aanwezigheid familie vriend zusje, die ik in 5 jaar ook nog niet ontmoet had.

En inderdaad, ze hadden kadootjes voor Vaantje enzo dus lullig als we niet waren gekomen.

Dus helaas.. jammer zeg, viel dit weer net samen! Erg jammer dat ik niet iedereen heb kunnen zien met de kleintjes en de nieuwe kleintjes

Zo te horen is het erg leuk geweest. Ik ga zo even de foto's kijken.

Volgende meet heb ik hopelijk mijn rijbewijs
Leuke foto's!
Oh nog een vraagje van Vriend. Lijnes hoe oud is de MC? Vriend wil dit weten ivm de veiligeheid (ach snap ik dan ook nog wel) Ik heb hem net uit elkaar gehaald en de kleding in de was gestopt (handwas) en wat fijn dat er ook een voetenzak bij zit zeg.

Net als alle kleertjes. Jeetje wat een boel. Heb het netjes op maat gesorteerd en weggelegd. Lekker die nesteldrang.

Nu snel foto's checken dan kan ik vanavond een logje op mijn blog zetten.

Dus toh willekeurig die tandjes nou dan snap ik het wel en misschien komen er dus meer tegelijkertijd door. Hebben jullie nog tips om het leed te verzachten? (heb dentinox en VSM druppels is er nog meer?)
Paracetamol, Chica.

Nee, verder weet ik het ook niet. Ja, koude bijtringen, als ze dat nog wil althans.

Lala, Qtie kan het ook wel moeilijk hebben in drukke situaties. Gelukkig is het al minder aan het worden. Ik blijf niet weg bij drukke situaties (veel vreemde mensen), maar ik probeer het wel te doseren. Ik sta er ook wel over in dubio hoor. Je wil toch geen bang vogeltje maken van je kind door haar thuis te houden, maar anderzijds wil je d'r ook geen bang vogeltje van maken door haar juist teveel in het diepe te gooien. 't Is dus echt een kwestie van aftasten hier. En toch ook nog wel een beetje van waakhondje spelen, in de zin van: enthousiaste familieleden een beetje op afstand houden, zodat ze éérst kan acclimatiseren. Ze stapt vanzelf op anderen af, als het HAAR tijd is.

Ik het er afgelopen week wat uitgebreider over geschreven in een topic over eenkennigheid. Misschien dat je anders dat topic even op moet snorren. Al is het maar vanwege de herkenning.
Hier ook een eenkennig vogeltje. Bij de meet konden de meeste dat ook wel zien. Ik kon geen stap verzetten of ze huilt. Nu was ze niet helemaal lekker dat geef ik toe maar dan nog, ook bij het KDV doet ze zo. Eenkennig dus.

Ik houd haar juist zeker niet weg van drukke dingen. Maar een overkill is nauurlijk ook niet goed. Beetje een middenweg.

Oooohhhh paracetamol, wassdadan Q?
Jeetje dat klinkt goed, was weer een geslaagde meet zo te horen! Hopelijk ben ik er de volgende keer weer bij.

Chica, sterkte met de kiezen, hier zien we ook weer wat doorschemeren, maar het zet nog niet echt door.

Hier een lekker weekendje gehad op de camping. FF geshopt in apeldoorn en een erg leuk spijkerjasje gekocht bij de prenatal en natuurlijk een potje na al jullie verhalen moest ik wel

Amber is nog lekker bij opa en oma, dus zo lekker uiteten en dan naar de bios en morgen ff een duikje maken. Heerlijk, was echt een tijd geleden dat we wat met zn tweeen gedaan hebben.
Waaaat duikje????? Wil ook, wil ook, wil ook, wil ook.
Chica, heb je toevallig geen kennissen/vrienden in Zwitserland wonen? Daar dragen kindjes een ketting tegen de pijn bij het tanden krijgen. Ik heb er voor Alissa ook een, onder het mom van baad het niet dan schaad het niet. Of het werkt..kweenie..maar hij staat ook wel aardig. Verder heb ik bij de DA een soort tandeborstel dingen gekocht van rubber/plastic waar ze op kan bijten (volgens mij van Nuby), vind ze fijner dan bijtringen en die dingen komen niet bij de kiezen.
haha Lala zat jij ook in die efteling?? Ik was er ook al vroeg (om kwart voor tien gingen we binnen).. We hadden inderdaad perfect weer en ben nu behoorlijk gesloopt na alle achtbanen en andere attracties.

Chica MC is 6 jaar oud. Ik heb hem alleen in mijn bakkie gebruikt in het begin bij Madelief en ook in het begin bij Raf. Ik heb er geen aanrijdingen of iets dergelijks mee gehad, dus volgens mij moet ie nog gewoon prima in orde zijn... (ik weet niet hoelang die dingen in principe veilig worden bevonden ivm levensduur) maar hij is dus maar weinig gebruikt en zonder stukken.. Goed hoor dat je vriend daarmee bezig is het draagt toch een heel belangrijk vrachtje weer straks!!

Ik ga nu Tijn en raf in bed deponeren...Toedeloe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven