Hij appt (bijna) niet meer...
zondag 24 mei 2020 om 18:19
Goed. Om maar meteen met de deur in huis te vallen...
Mannen...
Ik begrijp niks van ze.
Ik heb online iemand leren kennen en we hebben ondertussen twee keer afgesproken. In het begin appten we super veel en was het echt fantastisch! Ook tijdens onze dates was het heel erg gezellig. Eergisteren heb ik hem weer gezien en ik had echt het idee dat het wel goed zat. Hij bevestigde dit want we willen elkaar allebei wel nog een keertje zien. Deze afspraak is ook al wel gemaakt. Alleen.. Hij appt nu bijna niet meer.
Goed. Gisteravond hadden we nog een heel erg leuk gesprek. En vanmorgen ook. Eind van de ochtend zei ik dat ik maar weer aan de slag ging met werk. Hij was zelf vandaag vrij en ging niet zoveel doen.
Kijk, dat je niet 24/7 op je mobiel zit begrijp ik wel. Maar ik heb vandaag verder helemaal niks ontvangen. Gisteren was ik ook al steeds diegene die het initiatief toonde, en nu heb ik bewust niks gestuurd... In de hoop dat hij iets zou sturen. Maar hij appt vooralsnog niet.
Wat betekent dit? Stél we hadden geen derde date ingepland, dan had ik nu gezegd van oké.. Helaas voor mij, maar dit is het voor hem. Maar die date staat al wel vast. Maar waarom appt hij dan niet? Houden mannen inderdaad niet van appen? Is dit mijn eigen onzekerheid en moet ik me niet zo druk maken? Je zou denken, misschien omdat ik makkelijk het bed in te krijgen ben, maar dit is ook allesbehalve waar. Op wat zoenen na (wat wel leuk was overigens) hebben we verder niks bijzonders uitgespookt.
Wie kan mij vertellen wat dit inhoudt?
Bedankt!
Mannen...
Ik begrijp niks van ze.
Ik heb online iemand leren kennen en we hebben ondertussen twee keer afgesproken. In het begin appten we super veel en was het echt fantastisch! Ook tijdens onze dates was het heel erg gezellig. Eergisteren heb ik hem weer gezien en ik had echt het idee dat het wel goed zat. Hij bevestigde dit want we willen elkaar allebei wel nog een keertje zien. Deze afspraak is ook al wel gemaakt. Alleen.. Hij appt nu bijna niet meer.
Goed. Gisteravond hadden we nog een heel erg leuk gesprek. En vanmorgen ook. Eind van de ochtend zei ik dat ik maar weer aan de slag ging met werk. Hij was zelf vandaag vrij en ging niet zoveel doen.
Kijk, dat je niet 24/7 op je mobiel zit begrijp ik wel. Maar ik heb vandaag verder helemaal niks ontvangen. Gisteren was ik ook al steeds diegene die het initiatief toonde, en nu heb ik bewust niks gestuurd... In de hoop dat hij iets zou sturen. Maar hij appt vooralsnog niet.
Wat betekent dit? Stél we hadden geen derde date ingepland, dan had ik nu gezegd van oké.. Helaas voor mij, maar dit is het voor hem. Maar die date staat al wel vast. Maar waarom appt hij dan niet? Houden mannen inderdaad niet van appen? Is dit mijn eigen onzekerheid en moet ik me niet zo druk maken? Je zou denken, misschien omdat ik makkelijk het bed in te krijgen ben, maar dit is ook allesbehalve waar. Op wat zoenen na (wat wel leuk was overigens) hebben we verder niks bijzonders uitgespookt.
Wie kan mij vertellen wat dit inhoudt?
Bedankt!

zondag 24 mei 2020 om 22:22
Of voor mijn part een dag of 2/4 ofzo niet en dan een topic openen.charlottew88 schreef: ↑24-05-2020 22:09Nou inderdaad het is niet zo dat er weken overheen zijn gegaan dat hij niet heeft geappt.
Maar vanochtend nog appen, aangeven dat je aan het werk gaat en dan halve dag later al zo'n hysterisch topic openen. Waarom?

zondag 24 mei 2020 om 22:23
Sterker nog, speciaal daarvoor een account aanmaken...Luci_Morgenster schreef: ↑24-05-2020 22:22Of voor mijn part een dag of 2/4 ofzo niet en dan een topic openen.
Maar vanochtend nog appen, aangeven dat je aan het werk gaat en dan halve dag later al zo'n hysterisch topic openen. Waarom?![]()
zondag 24 mei 2020 om 22:27
Ja ik snap dat ook niet.Luci_Morgenster schreef: ↑24-05-2020 22:22Of voor mijn part een dag of 2/4 ofzo niet en dan een topic openen.
Maar vanochtend nog appen, aangeven dat je aan het werk gaat en dan halve dag later al zo'n hysterisch topic openen. Waarom?![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zondag 24 mei 2020 om 22:28
He wat gezellig weer op het viva forum 
Mijn mening to, je komt erg needy en bezitterig over.
Je kent die man net, hebt nog recent geappt en na een paar uur niks gehoord te hebben vind je het nodig om hier een topic over te posten.
Vind je het zelf niet een beetje overdreven allemaal?
Verwacht je dat die man de rest van zijn leven de hele dag stand by staat als jij even aandacht wil?
Niet zo onzeker joh.

Mijn mening to, je komt erg needy en bezitterig over.
Je kent die man net, hebt nog recent geappt en na een paar uur niks gehoord te hebben vind je het nodig om hier een topic over te posten.
Vind je het zelf niet een beetje overdreven allemaal?
Verwacht je dat die man de rest van zijn leven de hele dag stand by staat als jij even aandacht wil?
Niet zo onzeker joh.
maandag 25 mei 2020 om 09:08
Daar hoef je geen moeite voor te doen. Even een uurtje lezen in wat topics en mevrouw staat overal op de eerste rij met haar bijdehante snaterSombraOnline schreef: ↑25-05-2020 08:43Je kan haar gewoon onder de negeer gooien, in plaats van haar schijnbaar overal te volgen.
Ach, het maakt mij niet uit. Die opmerking erover kwam er bijna als vanzelf uit. Toen bleek dat ik niet de enige was. Ik zal verder mijn mond houden.
maandag 25 mei 2020 om 09:09
Nogmaals: gooi haar dan op negeer. Scheelt je weer wat ergernis.Mibimi schreef: ↑25-05-2020 09:08Daar hoef je geen moeite voor te doen. Even een uurtje lezen in wat topics en mevrouw staat overal op de eerste rij met haar bijdehante snater
Ach, het maakt mij niet uit. Die opmerking erover kwam er bijna als vanzelf uit. Toen bleek dat ik niet de enige was. Ik zal verder mijn mond houden.
¡Apagando las luces!

maandag 25 mei 2020 om 09:10
Doe dat. Maak je niet zo druk joh.Mibimi schreef: ↑25-05-2020 09:08Daar hoef je geen moeite voor te doen. Even een uurtje lezen in wat topics en mevrouw staat overal op de eerste rij met haar bijdehante snater
maandag 25 mei 2020 om 17:34
Doeslief.Mibimi schreef: ↑25-05-2020 09:08Daar hoef je geen moeite voor te doen. Even een uurtje lezen in wat topics en mevrouw staat overal op de eerste rij met haar bijdehante snater
I wanna live my life with the volume full!
maandag 25 mei 2020 om 17:45
Onvoorstelbaar gewoon dat er toen relaties ontstonden en stand hieldenlindaatje1900 schreef: ↑25-05-2020 17:43Hoe moest het toch toen we alleen een telefoon met draaischijf hadden?![]()

Al helemaal omdat het ook nog eens de tijd was in veel families van "geen seks voor het huwelijk" en "niet blijven slapen".
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
maandag 25 mei 2020 om 17:54
Ook dát

En mochten telefoongesprekken- die nóóit privé waren want je ouders luisteren altijd mee- te lang duren dan stond wel een van je ouders in je nek te hijgen dat je moest ophangen, want anders werd de telefoonrekening te hoog.

Na het lezen van dit soort topics verlang ik daar zelfs naar terug
![Happy :-]](./../../../smilies/77_happy.gif)