Zwanger worden voorjaar 2020 MET tabel

17-04-2020 13:02 1124 berichten
Schrijf hier mee voor degenen die vanaf het voorjaar 2020 zwanger proberen te worden.

Wachtwoord op aanvraag.
anoniem_638f50de917f6 wijzigde dit bericht op 29-11-2020 20:26
95.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Bibi.. Wat leuk zeg! Komt goed, nu genieten!
Super lief de reacties. Ja ik krijg idd in het zkh een vroege echo. Wss met 6 weken om te kijken of t goed zit
Van harte Bibi! :cheer2: :cheer2: wat een goed nieuws!!
Ik heb nog geen ervaring konijntje met de teleurstelling, maar kan me voorstellen dat je er van baalt. Ik hoop dat de hoge vruchtbaarheid in deze groep ook snel bij jou aan slaat! Want jeetje wat is het bij veel al in de eerste ronde raak.

Nicki ben je op dit moment ook overtijd of had je het over de vorige ronde?

Hier nog steeds geen rode duivels. Tegen beter weten in nog steeds een beetje hoop. Vandaag ineens een felle steek onder in m’n buik. Wie weet toch een laat eitje en een late innesteling. Mocht het raak zijn dan is het wel een heeeeele trage zwemmer haha. Ik ga niet eerder weer testen dan volgende week dinsdag. Dit lange weekend maar eens flink van zonnetje genieten.

Ik ben wel erg benieuwd hoe het de zwangeren vergaat, gaan de eersten al richting vitaliteitsecho?
Bibi gefeliciteerd!! Super fijn! Ik duim voor je dat die op de goede plek zit :hug:

Paradijsvogel, ik weet niet of ik over tijd ben of niet, want weet niet wanneer mijn eisprong was. Normaal is mijn cyclus 27 of 31 dagen. Eigenlijk was het een jaar lang stabiel 27 dagen, maar sinds 3/4 jaar wisselt het dus tussen die 27 en 31. Vandaag zit ik op dag 30. Nod heb ik daarom voor de zekerheid op zondag gezet, zodat ik in ieder geval niet te vroeg ben met testen. Nog twee dagen geduld hebben dus :)
Ja het is voor ons ook heel bijzonder dat het in 1x raak is. Bij onze dochter hebben we er bijna een jaar over gedaan en de laatste was ook niet in 1x.. dan heb je een operatie gehad en denk je dat t langer gaat duren en juist dan gaat t in 1x lukken. Dit hadden we echt niet zien aan komen.
Gefeliciteerd Bibi!!

Ik heb mijn volgende echo pas weer 25 juni, dan ben ik 16 weken. Had afgelopen week prenatale screening en de nipt test gedaan. Krijg hier volgende week de uitslag van :).
Woehoeee Bibi gefeliciteerd wat fijn :cheer2: ! Dan heb je al gauw de echo zeker.

Spannend Nicki en Paradijsvogel Laten jullie het ons weten? Spannend zo die paar dagen wachten.

Konijntjewat vervelend. Lijkt het je niet prettig om met ovulatietesten aan de slag te gaan? Of deed je dat al?

Je hebt al een kindje, dat is in principe de grootste bevestiging dat jouw lichaam in staat is om een kindje gezond te voldragen. Misschien gewoon “pech” gehad een paar keer, wat heel rot is.. snap de teleurstelling.
Bibi wauw! Gefeliciteerd. Ik duim ook mee dat alles goed is. Spannende periode & probeer er wel van te genieten hè.

Hier nog op het wachtbankje. Voel me eigenlijk zoals anders & vanochtend 2 pukkels rijker wakker geworden. Verwacht dus dat ik elk moment ongesteld word. Vandaag dag 26. In ieder geval al langer vergeleken met de vorige keer (21 dagen). Nog even afwachten dus.
@Bibi, gefeliciteerd!! Ik heb weleens gelezen dat een vrouw na een miskraam de eerste maanden vruchtbaarder is. Misschien is dat na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook zo. In elk geval fijn dat het zo snel raak is! Nu even spannend tot de echo lijkt me!

Wat spannend voor alle dames op het wachtbankje! Ik duim mee!
Voor mij breekt halverwege volgende week weer de vruchtbare periode aan, hopelijk gaat de tijd nu wat sneller voor mijn gevoel😂 Ik heb besloten geen ovulatietesten te gebruiken. Vorige maand dacht ik daardoor dat ik wist wanneer mijn eisprong was, maar vervolgens was de teleurstelling 3x zo groot, omdat ik dacht dat ik overtijd was, maar dat was niet zo. Dus nu maar gewoon een langere periode het vaak gezellig maken😉 Dan zien we vanzelf hoe het loopt!
Bibi, het is jullie echt gegund na die bbz!

Aquarium, nipt alweer, wat gaat de tijd snel!

Lala-bloem, bij jou ook nog spannend dus!

Roanna, fijn dat de vruchtbare periode alweer komt.

Hier ook nog geen nieuws. Voel me niet echt anders dan normaal. Nog geen bloed te bekennen :)
@Bibi30, echt fijn dat het nu in één keer gelukt is zeg :)

@Aquarium1301, zo'n nipttest is echt prettig. Hebben we bij de eerste ook gedaan en gaan we ook zeker bij de tweede doen.

@Roanna1991, Had je positieve ovulatietest en de eisprong kwam dan niet?

Ik had vanmorgen wat zeurende onderrug pijn dus ik dacht ik doe even een ovulatietest en die zag er zo uit: https://ibb.co/HpBNKVm
Hij is niet positief maar komt hij er nu aan ofzo? Dat lijkt me bijna van niet want dan is dat cyclusdag 9, dat is wel erg vroeg toch? Plus voordat ik ongesteld moest worden zag hij er ook zo uit (https://ibb.co/gSGDfHF) dus ik ga er gewoon vanuit van niet. Rugpijn kan ook van het ontpillen zijn nog..
Gelukkig wel vrijdag gemeenschap gehad :)
Ariel ik zal zeker het nog eens gezellig maken komen de dagen ;)
Lief jullie reakties
@arielmermaid. Nee, dat is inderdaad nog geen positieve ovulatietest. Als de streep even donker of donkerder is als de controlestreep is je ovulatie binnen 24-48 uur.
Ik had vorige cyclus regelmatig zulke streepjes als jou tot zaterdag toen duidelijk positief en zondag erna weer negatief. Dan zou mijn ovulatie die zondag of maandag moeten zijn. Mijn NOD lag dan 2 weken later op zondag/ maandag. Toen bleef het rustig en pas 4 dagen na ‘NOD’ werd ik ongesteld. Waarschijnlijk is mijn eisprong dus toch later geweest. Daarom deze cyclus even zonder ovulatietesten. Heb op het moment weer dezelfde steekjes als vorige maand dus als dat altijd zo is, is het wel gemakkelijk te herkennen😉
Hoihoi,

Ik vraag me af of ik nog zou kunnen aansluiten? 😊🙈
Gefeliciteerd Bibi!

Hier heeft de menstruatie doorgezet afgelopen week! Op naar de volgende ronde. Ik verwacht mijn eisprong rond 12 juni. Volgende nod is 26 juni. Ik zit op het forum via mijn telefoon, het lukt mij daardoor niet op dit in het schema te zetten.

Arielmermaid. Mijn ovulatie test ziet er vaak zo een dag van te voren uit. Vaak ga ik dan vanaf dat moment over op de clearblue met een smiley, die kan dan duidelijkheid geven.

Wat spannend nickii ! Weet je al wat meer ?

Lala bloem voor jou ook nog spannend! Weet jij al wat meer?
Konijntje, ik baal voor je. En met je mee, hier gisteren precies op verwachte uiterste nod de menstruatie. Nieuwe uiterste nod is 1 juli, op zijn vroegst 27 juni.
Ik zal het zo aanpassen in de tabel, zal van jou dan meteen meenemen, Konijntje.

NM1, voor mij prima, nu de tabel zo opgeschoond is met dames die niet meer mee schreven. Weet niet hoe de rest erover denkt?
nickii wijzigde dit bericht op 01-06-2020 17:02
20.52% gewijzigd
Wauw Bibi geweldig, gefeliciteerd!!
Nickii, Top leuk! Ik zal mezelf vanmiddag ook even in het tabel zetten. Zit nu op mijn telefoon..

Ik ben op 1 mei gestopt met de pil. Netjes mijn “pilbloeding” gehad. 22 en 23 mei een hele lichte bloeding gehad. Ben benieuwd wanneer alles weer normaal op gang komt..

Leuk om te lezen dat het bij sommige al gelukt is!
Dankje wel nickii! Ik zie dat we met een aantal zijn met de nod eind juni, spannend!
Nicki en konijntje wat balen toch ongesteld.. ik hoor dat de cruchrvare dagen er weer snel aan komen voor jullie.
L261994 dank je wel zo bijzonder!!
Ik hoorde voorheen altijd bij t groepje die er echt wel wat langer overreed dus dit is totaal onverwacht.

Nm1 wees welkom!
Het is je gegund Bibi!! Hoe voel je je?

Balen Nicki en Konijntje. Vol goed naar de volgende ronde! Hier vanmorgen eindelijk m’n menstruatie. Was gewoon een beetje opgelucht. Maakte mezelf gek.

Heb schijnbaar m’n eisprong gemist dus niet eens een goede kant gemaakt. Volgende ronde zonder ovulatietesten en zonder teveel gegoogle. Hou het lekker hier bij het forum.

Ik heb m’n nieuwe NOD maar op 6 juli gezet maar heb werkelijk geen idee.

Welkom NM1 😊
Paradijsvogel, kan me voorstellen dat je opgelucht bent als je zo lang over tijd bent en dan steeds die witte testen. Jammer dat het toch geen zwangerschap is, maar nu inderdaad weer door met zijn allen naar de volgende ronde. Inderdaad een spannend rijtje zo eind juni/begin juli! Op naar veel positieve testen :)

Nm1, lastig hè, zo net gestopt met de pil om dan in te moeten schatten wanneer je nod is. Ben je al wel gestart met foliumzuur?
Even snel via de telefoon; maar hier ook ongesteld geworden. Dus weer nieuwe ronde nieuwe kansen.
Inderdaad hopelijk snel iedereen een positieve test!
Welkom nm1!!

Inderdaad op naar een vruchtbare maand zodat er volgens jaar veel lente/zomer baby geworden worden :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven