Zwanger worden voorjaar 2020 MET tabel

17-04-2020 13:02 1124 berichten
Schrijf hier mee voor degenen die vanaf het voorjaar 2020 zwanger proberen te worden.

Wachtwoord op aanvraag.
anoniem_638f50de917f6 wijzigde dit bericht op 29-11-2020 20:26
95.82% gewijzigd
Jekeek,Heel heftig en verdrietig... ☹️ Sterkte...
Alle reacties Link kopieren
Oh nee je keek. Wat een verdrietig nieuws. Ik hoop dat het snel voorbij is en je het met de tijd een plekje kan geven. Knuffel
Wat jammer Jekeek! :cry: heftig !! Sterkte ermee
Fijn dat het streepje gisteren weer iets duidelijker was, wellicht toch wat meer gedronken vorige keer. Maar wat een stress! Lijkt me goed plan om even niet meer te testen inderdaad.

Jekeek, wat super naar. Ik snap dat je er voor nu vanuit gaat dat het een miskraam is, klinkt inderdaad daarnaar. Ontzettend verdrietig voor jullie :rose: Sterkte!

Stephanie, hoe was jouw echo?
Pastella, weet jij al meer over wanneer je een echo hebt?

Bibi, wanneer mag jij ook alweer terecht voor de vroege echo?

Blijebeer, hoe gaat het bij jou?
Ik mag maandag even bellen en dan mag ik die week dus ook gelijk komen. Dus ergens volgende week
@Jekeek, wat... Dat meen je niet? Lijkt me echt verschrikkelijk en ik snap het dat je er kapot van bent :cry:
Heel veel sterkte! Hopelijk krijg je morgen toch nog een goed bericht...

@Bibi30, een streepje wat minder aan het worden zegt niks. Je bent gewoon zwanger meid. Stoppen met testen :)
Ja, oh jullie zijn echt zo lief. Ik laat morgen even weten wat er uit is gekomen. Was een turbulent weekje. Na deze week ga ik jullie berichtjes weer fijn lezen en wil ik weer meeschrijven alszijnde een ronde 2. Vind het een erg fijn groepje zo :high5:
Jekeek, heel heel succes en sterkte voor jullie vandaag! :rose:
Sterkte vandaag jekeek!! :daisy:
Sterkte vandaag Jekeek... 😘
Sterkte vandaag jekeek :redrose:
Veel sterkte vandaag Jekeek! :rose:
Jekeek veel sterkte vandaag!! :heart:
Sterkte Jekeek! :redrose:
Beetje vervelend eerlijk gezegd om over dit heen te typen.....

Maar als ik 33 dagen aan hou als cyclus dan is het vanaf morgen de vruchtbare periode (11 juni ovulatie). Dus ik ga morgen maar beginnen met het testen denk ik.. Vanmorgen rond 10:00 uur had ik al een test gedaan en toen was het streepje al wat dikker geworden maar ja ik twijfel dan want dat had ik een paar dagen geleden ook toen ik jullie die foto's had laten zien..

Ik had overigens gister wel wat steekjes en wat rommelen + rugpijn dus het zou zomaar kunnen dat het er toch aan komt. Overigens geen positieve ovulatietest, die heb ik gister gedaan.
Fijn dat de vruchtbare periode er weer aankomt, Ariel! Lastig dat je nu niet weet hoe de testen af te lezen inderdaad. Misschien maar gewoon extra vaak gezellig maken en ondertussen blijven testen voor eventuele extra zekerheid?

Bibi, vergeten op jou te reageren, maar fijn dat je maandag mag bellen en volgende week al terecht kunt!

Jekeek, heb je al meer nieuws?
@Ariel: don’t feel bad. Het is het zwangerschapstopic ten slotte! :heart:

@Bibi krijg je dan een inwendige echo om te zien of het kleins in de baarmoeder groeit?

Ja de vk kon alleen maar bevestigen wat ik zelf al bijna zeker wist. Het goede nieuws is dat m’n lichaam het zelf goed aan het verwerken is. Dus geen curettage of dat soort trammelant.. Daar ben ik blij mee. Volgens de verloskundige eerst zes weken wachten tot de menstruatie weer opstart met opnieuw zwanger worden. Terwijl online staat dat je eventueel direct kunt beginnen. Ik denk niet dat ik “zo lang” kan wachten hoor :-?. Heb mezelf weer in de tabel gezet.
Ja klopt jekeek idd een inwendige echo en hopelijk kunnen ze alvast iets zien dat het iig op de juiste plek zit.
Vandaag echt even een dag in zak en as gezeten.. Maar gelukkig heeft mij vk me even gebeld en me goede moed gegeven en wat vertrouwen
Wat verdrietig meis. "Gelukkig" had je hier al heel erg rekening mee gehouden. Ik zal proberen een bod af te wachten maar dat kan natuurlijk ook zo al over 4 weken zijn. Hierdoor weet je wel dat al het hormoon weer uit je lijf is en hoelang je dan zwanger ben.
Ga je straks testen on te kijken of ze weer helemaal wit zijn?
Sterkte meis
jekeek jeetje wat verdrietig meis. Veel sterkte :hug:

Reageer morgen op de rest
Ik had ooit gehoord (geen idee of het een fabel is), dat je sneller zwanger wordt na een miskraam ivm hormonen.. geen idee of t klopt
Jekeekwat verdrietig! Sterkte.

Bibi fijn dat ze je er even doorheen heeft gesleept. Nog even spannend dus.

Ariël lastig dat je het nu niet precies weet. Maar zoals ook al genoemd in misschien maar gewoon gezellig maken. Is het voor nu even wat spontaner. :-D
Jekeek, ik hoor daar heel wisselende verhalen over wat geadviseerd wordt na een miskraam. Zou doen wat voor jou goed voelt (en evt. inderdaad voorlopig nog paar keer test doen, als hij dan wit is, weet je in ieder geval dat je weer zwanger bent als hij dan weer positief is als je test).
Ik vind het ontzettend verdrietig voor jullie. Hopelijk heeft je lichaam het snel netjes opgeruimd en volgt er snel een goede zwangerschap! :hug:

Bibi, fijn dat je verloskundige je moed in kon praten. Ik duim voor je! :hug: Hopelijk kan je snel terecht volgende week.
@ jekeek, wat een verdrietig nieuws. Veel sterkte de komende tijd!
Wat een rotnieuws jekeek.. Hopelijk lost jouw lichaam dit zelf op, ik gun jullie snel een nieuwe zwangerschap :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven