Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Ik ben ook erg lui..zit nog in mijn joggingpak. Heb al wel het konijnenhok verschoond en mijn bed afgehaald. Moet nog stofzuigen en afwassen van mezelf en natuuuuurlijk mijn bed opmaken.

Het regent hier heeeeel hard!!

Hebben jullie dit

gelezen???
Hahaha...jouw verhaal Indi? Hier regent het helemaal niet
quote:appeltje72 schreef op 27 april 2009 @ 13:00:

[...]

Wat leuk WM en PV! Maarreh...moeten we nu afscheid van jullie gaan nemen? Tis tenslotte een singles-topic Nee ik ga geen afscheid nemen...vindt het nog steeds gezellig om mee te schrijven...en ik kan altijd nog steeds advies geven aan anderen!
quote:appeltje72 schreef op 27 april 2009 @ 13:24:

Hahaha...jouw verhaal Indi? Hier regent het helemaal niet

Nee..niet mijn verhaal. Wel een toepasselijk verhaal

Tis hier weer droog trouwens!
Hey,

Ja effe bekomen vandaag was heftig weekendje!

Idd héééééél lief van men vriendinnen

Indi wat grappig dat verhaal, plak er nu mijn verhaal van overlaatst nog aan vast

WM & PV leuk!!!

Straks werken en het is de week van FBcollega, heeft gelukkig al paar dagen niks meer gestuurd
Goedemiddag!

Hieperdepiep Hoera voor:

-Reiz der feesje < leuk zeg van je vriendinnen!

-Pv en Wm >>

-MP der moeder >>

De rest van clan hiero >>

Zelf was ik gister wat aant smsen met mn crush. Zei dat ik had gehoord dattie aant daten was, hij reageerde dat het inderdaad leuk was en of ik ook iemand op het oog had... De hele morgen in twijfel gezeten wat ik moest antwoorden, maar ben toch maar eerlijk geweest. Kon niet gaan liegen, men kans is toch al verkeken.

Heb gesmst dat ik hem leuk vind, maar ik wat laat ben met de versiertrucs uit de kast te halen, en dat het toch een hele bekentenis is aant begin vd morgen.

Nog geen reactie terug....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Thuis en nu ff snel met pa kado voor mams kopen.

Vanavond komt LRM langs ommijn laptop verder voor elkaar te maken..

Hij doet t en zelf de D schijf geformatteerd.. Ben super goed

Ciao tot laterssssssssssss
Ingel! Wat een stoere actie van je! Heb je al reactie??
Wat is het hier stil..
Hey Indi! ik kom je rust wel even verstoren hoor.

Nog lekker puingeruimd?

Lange dag gehad...ppffff.

Ingelke:hartstikke goed van je! of hij nu wel of niet reageert, respect zal ie voor je hebben hoor, zeker weten!

WM en PV; officieel een 'setje'nu dus, leuk en gefeliciteerd! Maarre..ik durf toch wel - net als Appel - voorzichtig de vraag op te werpen of we jullie niet ontroerd moeten gaan uitzwaaien..want dit is een singlestopic idd....Niet dat ik jullie weg wil hebben, maar als ik mijzelf ooit bombardeer tot onderdeel van een setje (hebben jullie nog een paar jaar?), dan zou ik tegelijkertijd byebye zeggen...

ik gooi dit dus graag in de groep en sluit me aan bij de meerderheid!

TP: ben benieuwd hoe jouw dag/avond/nacht is!

MP; mooie vraag over de ultieme droom! ik heb mijn dromen altijd gevolgd, wilde naar Amsterdam -> done! wilde naar buitenland/emigreren -> done. Mijn droom nu is toch wel een wereldreis van min. een jaar...-> not done yet

Ik ben za.avond met beste vriend naar de film Not that into you geweeest, ik wilde luchtige film en hij echte vrouwenfilm (krijgt zn vriend daar nooit mee naar toe). We moesten lachen om onszelf omdat we t een vreeeeeselijke film vonden...vol met cliches, vrouwen afgeschilderd als wanhopige wensen die de rules van de mannen maar moeten snappen en volgen en above all ontzettend slecht geacteerd naar onze mening dan he..

En ik heb R kaartje gestuurd vandaag met 'mis je best wel' tekst. Er op geschreven dat ie er niets mee hoeft/moet doen, maar dat ik wel vind dat hij t moet weten.

Nou, dit was mijn nieuws. Ga nu even eten!
Ik heb gewoon een boeketje met een fles rosé bezorgd gekregen!!!! "Omdat diegene de kriebels van mij krijgt"

Stond geen naam bij.....van wie zou dat nou zijn geweest???

Ingel...Wat super stoer dat je het hebt gezegd tegen je crush! Heb je inmiddels al reactie gehad?

Reiz...Werkse!

Vleer...fijn dat je laptop het weer doet! Veel plezier met LRM.

Indi...Hoe was jouw vakantiedagje??

Hoe gaat het verder met iedereen????
Nou Xenia...volgens mij had Appel een smiley erachter gezet. Dus die maakte een grapje. Maar ik ben dan benieuwd wat jullie vinden. Weet ik gelijk of ik zaterdag wat anders ga verzinnen dan naar de meeting te gaan......
Wat mij betreft kun je hier blijven komen, WM! Ik heb alleen echt geen trek in "klef"gedoe tussen jullie tweetjes..maar dat zal wel meevallen.

En natuurlijk ga je naar de meeting!!!
Nou volgens mij is er tot op heden nog geen klef gedoe hier....en verder ga ik echt NIET naar de meeting als de meerderheid vindt dat we moeten vertrekken! Beetje onzinnig als ik niet meer op het topic mag gaan schrijven.....
Ha xen!

Wat lief dat kaartje voor R.! Ben benieuwd naar zijn reactie.

Die film was dus helemaal niets? Hij leek me nog wel leuk..zo'n "makkelijke" film

Puinruimen is aardig gelukt. Heb alle dieren voorzien van schone hokken en bakken en bed verschoond...

Heb je je moeder inmiddels gesproken?
Euh..WM?

Ik val je niet aan ofzo..Ik vertel gewoon wat ik vind. En je hebt hier nu zo'n tijd geschreven..ik vind dat je er gewoon bij hoort op de meeting.
Ik zeg ook niet dat je mij aanvalt...maar ik vertel gewoon even wat ik vind tot nu toe. Ik laat het aan de rest over.....
WM: je moet nu niet zo overtrokken reageren zeg. Ik opper iets, iets wat Appel ook al opperde (al is dat met een smiley) en je haalt nu alleen het negatieve eruit. Ik ben sowieso niet bij de meeting hoor, dus je laat de rest in de steek als je niet gaat.

Meeting staat toch los van dit topic?
Dat vind ik dus ook, Xen..De meeting staat hier los van..

Ik vind je reactie ook een beetje overtrokken eerlijk gezegd, WM...

Het bericht van Xen is toch ook niet aanvallend bedoeld??
Nee hoor...niets overtrokken. Maar meeting is wel gerelateerd aan het topic. Want had jullie niet "leren" kennen als ik niet op dit topic schreef. Dus ligt er voor mij aan of ik hier nog mag blijven schrijven van de meerderheid. Anders ga ik niet.

En naar mijn gevoel maakte Appel een grapje (Appel je moet me maar verbeteren als het serieus was) en jij bent serieus Xen.
Prima..we wachten wel af wat de anderen zeggen..
Ja serieuze vraag of jij als newbie not single nog 'thuishoort'op een singlestopic, wat is daar raar aan? Ik zeg toch niet dat je direct moet vertrekken of zo en al helemaal niet dat je niet naar de meeting moet (daar begin jezelf over). Ik denk niet dat Appel grapje maakte, maar het iets luchtiger probeert te brengen met een smiley, net zoals ik dat ook geprobeerd heb. Maar zonder smileys vat jij het meteen als een aanval op..jammer hoor!
Oh Indi, heb mn moeder nog niet gesproken...wilde vanavond weer bellen, maar ben doodop na lange werkdag..
WM schreef hier anders ook eerder toen ze ook een setje was
Ik vat het helemaal niet als een aanval op!

Maar ik breng inderdaad zelf de meeting op, omdat ik er zo over denk. Ik zie niet de meerwaarde van de meeting als de meerderheid vindt dat ik weg moet van het topic. Dus dat vertel ik gelijk even! Verder no hard feelings hoor......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven