18 jaar naar de .....

14-04-2009 13:53 2027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft van het weekend beslist dat hij van mij scheiden wil. Na 18 jaar huwelijk en 4 kinderen. Hij heeft hele verhalen over ; het gevoel is weg, zijn nu nog jong (ben 41 hoezo jong) en blah die blah die blah, Maar ben erachter wat de echte reden is hij heeft al een nieuw vriendinnetje klaar leggen.

( heb zijn mail gehackt en vriendinnetje ff duidelijk gemaakt dat hij getrouwd is, wat vriendinnetje dus nog niet wist ) Maar de problemen beginnen natuurlijk nu pas , ten eerste zit ik alleen nog maar te dromen dat ie zegt dat het een vergissing is ( kom op meid dat gaat nooit gebeuren) Ten tweede we hebben geen cent te makken dus meneer blijft voorlopig nog in "ons" huis (moet ik zitten toekijken hoe hij met zijn nieuwe liefje msn't) Ten derde en eigenlijk zou dit ten eerste moeten zijn , de kinderen . Wanneer vertellen we dit? Zit waarschijnlijk nog wel een paar maanden met hem opgescheept. En wat vertellen we? heb de neiging om ze duidelijk de waarheid te vertellen, dat we worden ingeruild voor een nieuwe d..s maar weet dat ik dit tegenover de kinderen niet kan maken.

De pijn die ik nu voel is echt onvoorstelbaar heb een blok beton op mijn borst en voel me lamlendig, kan ook nix doe nix en zit alleen maar te huilen (waar de kids niet bij zijn, dus mama moet heeeeeeel veel plassen)

Zal dit ooit nog beter worden en hoe kan ie zomaar 18 jaar huwelijk weggooien vind dit onbegrijpelijk.

Hehe dit lucht op, dank voor het luisteren (lezen)
mannen!!!! hihi

hee meis hele fijne vakantie,probeer wat rust in je hoofd te vinden zonder dat "het" in je nek hijgt...en probeer toch te genieten van de tijd met je kinderen(en het mooie weer hopelijk!)

dikke knuffffff
@ new: Je bent een schatje en die rijen dik? hihihi moest ik wel even om grinneken, zie dat helemaal voor me he. (levendige fantasie)

@ roller en daffy : dank je wel, ik ga zeker proberen wat rust te vinden.

Hoorde net alleen dat het weer nou niet zo mooi word...pffffffff nou ja maakt niet uit.

Zo de laatste inpaklootjes, meiden willen netzoveel meenemen als ik en de jongens bijelkaar :S , en dan op weg. Jongens zijn nu naar de voetbal dus ik heb nog even tijd voor kopje koffie. Ergens heel diep weg in mijn hart, verheug ik me wel op de vakantie, zit stiekum al te genieten van de rust. Ben nieuwschierig hoe het voelt en daar ook wel wat zenuwachtig om.

Gisteravond weer lang gesprek met het gehad, hij heeft zich verontschuldigt voor zijn boute uitspraken en zei dat hij eigenlijk ook wel wist dat ik dat nooit zou doen. Eigenlijk he pfffffff wat een l*l. Ik had voor twee seconden het gevoel dat ik

eindelijk een barstje in de muur zag maar dat is meer wishfull thinking dan iets anders ben ik bang. Hij is onverschillig tegenover mij, en mijn mails? Nou daar wist hij alleen op te zeggen dat hij ze leest maar zich ervoor afsluit. Lekker dan, kan beter tegen een muur lullen denk dat die eerder terug praat.

Hij schijnt maar niet te begrijpen dat ik een soort van afsluiting nodig heb, dat ik wil weten waarom en wanneer en weet ik veel vanalles. Hij is klaar en dat moet ik dan ook maar zijn. Erg fustrerend.

Bah gaat het toch weer over hem, *schopt zichzelf even*, zooooo lekker op vakantie en ik laat zeker wat van me horen hoor.

Dit lees je pas als je terug bent. Maar ik hoop dat je ondanks alles een heerlijke week gaat hebben en lekker geniet van de rust en de kids!
Even een update: camping is geweldig, kids hebben meteen al vriendjes en het is hier gezellig. Het niet bij het in debuurt zijn geeft rust, maar vind er helemaal niets aan. Ik zit naar ons vijfen te kijken en het gevoel dat dit zo verschrikkelijk fout is gaat maar niet uit mijn hoofd. Ik kan maar niet begrijpen dat hij dit allemaal achter zich wil laten opzoek naar een droom. Zal wel heel lang duren voor ik ons niet meer zie als zes maar als vijf.

Kids liggen nu nog lekker te knorren en ik ben verdrietig. Overdag gaat het wel want er is hier genoeg afleiding maar nu zo smorgens vroeg...........pfffff. Nouja als kids zo wakker zijn gaat het wel weer wat beter.

Je zult zo je momenten van verdriet wel hebben deze week, logisch toch. Overdag in ieder geval afleiding, misschien hier en daar ook het gezelschap van volwassenen opzoeken? Kan me voorstellen dat er meer vaders of moeders alleen met de kids zijn?!

Sterkte en daar waar het kan: veel plezier!
Ik ben toch zo verschrikkelijk boos Gister waren de kinderen toch wel van slag en dus het proberen te bellen, geen gehoor. Toen het maar via email geprobeert. Kreeg ik net,dus eigenlijk 2 dagen later, (kids waren gisterochtend van streek), een email terug.

Dat het hem speet (tuurlijk) maar dat het voor hem toch echt over was, en dat hij het naar vond dat ik zo'n verdriet had maar dat ik ook verder moest gaan. En toen kwam de zin "je moet verder en de kinderen zullen er ook wel aan wennen" Deze zin liet mij het rood voor de ogen zien en dit is wat ik heb terug gemaild;

Als je dan zo zeker weet dat je ons allemaal voor zo'n teef in amerika gaat achterlaten zorg je dat dat als wij terug komen je koffers gepakt zijn? Want ik kan je dan geen dag langer in MIJN huis verdragen. Ik ga niet voor iemand zijn natje en droogje verzorgen die op zo'n achterbakse, in de rug stekende actie zijn huwelijk omzeep helpt. Je hebt ons geen enkele kans gegeven, en je gezeik over wat er allemaal niet goed was aan mij? je mag ook wel eens naar je zelf kijken. Kan me niet schelen wat er niet goed was aan mij, je bent gewoon opzoek gegaan naar een ander wijf, het liefst eentje met geld, en toen je eindelijk iemand had die in jou leugens geloofde kon ik oprotten. Je wordt bedankt, Je kan er niet meer tegen, flikker toch op, wees een kerel en wees eerlijk.

Dat was dus mijn mail, geloof dat ik de kans op mediation wel de das om heb gedaan, maar man wat was/ben ik boos. De kinderen zullen er wel aan wennen............arggggggggggggggg, geen belletje naar de kids, niet even vragen gaat het al wat beter, helemaal niets........oeffffffffffffffffffff zit hier nog te schelden.

Verder was het eigenlijk wel een goeie dag hier, vanmorgen wat regen maar rest van de dag droog en zonnetje, kids vermaken zich prima en hebben al een hele trits vrienden gemaakt. Ook ik heb al wat leuke mensen ontmoet en zitten lekke te beppen. Over van alles en nog wat en niet over het, is ook wel eens verfrissend.

meiden
Oooohhhh! Ik kan me voorstellen dat je het rood voor de ogen zag. Precies die letterlijke tekst heeft ex ook tegen mij gezegd. De kinderen zullen er ook wel aan wennen!!!

En die mail naar hem, tja, lekker ongenuanceerd! Mag jij ook eens zeggen hoe je het ziet?

En wel even duidelijk dat je wilt dat hij nu oprot!

Ben benieuwd of hij ook daadwerrkelijk weg is als je terugkomt, als hij slim is wel!

De sukkel!

Aaaarrghh, plaatsvervangende woede hier!

En fijn dat je kids het leuk hebben op de camping, en jij ook op een bepaalde manier. De nachten zijn het ergste, alleen met je gedachten!

Sterkte meissie, denk aan je!
Wat een zakhooi is je ex toch! Die heeft echt een bord voor zijn kop Sanne. Het is begrijpelijk dat je even uit je slof schoot. Wat denkt hij wel niet?!!!

Je bent een kanjer vergeet dat niet. Je bent goed bezig al doet het je allemaal ontzettend veel verdriet (New heeft alles al gezegd sluit me er bij aan)
@ new: Dit vind ik ongeloofelijk, presies hetzelfde je zou bijna denken dat het familie is....lol. En tja me mailtje, "klein beetje maar" ongenuanceerd, heb er nu net maar even een mail achteraan gestuurd met uitleg waarom mijn woede (heb nu tenslotte het gevoel dat ik alles moet uitleggen en spellen) maar wel dat ik elk woord meende. Sukkel is het.

@ dushi: Je hebt gelijk een zak hooi is het. Enne dank dank

meiden
Hi sanne,

Duidelijk een gevalletje hopeloos die vent.

Je zit er nog maar net in, maar vanaf een afstand zou je zeggen: Geen energie meer in steken in die loser

Mijn ex vind ook dat de kinderen er wel overheen komen. Veranderingen horen namelijk bij het leven!!

En dat een andere man (vriend) de taken van vader overneemt is een van de veranderingen die erbij horen............

Niet te volgen dus.

Probeer tussen het piekeren door van kleine dingen te genieten zodat je straks weer een beetje energie te krijgen als je naar huis gaat.

Sterkte weer
Sanne,heel goed die mail! heel heel goed,dacht soms even dat je een watje bent dat over je heen laat lopen,maar hier komt je echte karakter naar boven(grapje!!!)"het "loopt duidelijk zijn l*l achterna....en is heel heel egoistisch bezig,maar hij komt er nog wel achter...echt..

Mijn ex zei de derde keer dat we bij de advocaat zaten en ze het over een omgangsregeling wou hebben:nou nee dat hoeft niet hoor,die kinderen passen niet in mijn nieuwe leven!!! heeft ze ook nooit gehaald of naar ze gevraagd,of voor ze betaald,ze waren toen 6 en 9,is 10 jaar geleden..maar we hebben het overleefd en zijn er alleen maar sterker van geworden....Dus je ziet..er zijn meer eikels van exen.Nu zijn me kids 19 en 17 en smste hij vorig jaar ineens,dat ie ze zo mist(duh na 10 jaar ja??) Mijn kids willen dan ook niets met hem te maken hebben,kennen zich hem niet eens echt herinneren...

Heel veel zon gewenst..en geniet van kids en je nieuwe vrienden!

Dikke knufffff

daffy
quote:daffyduck2 schreef op 28 april 2009 @ 07:17:

Mijn ex zei de derde keer dat we bij de advocaat zaten en ze het over een omgangsregeling wou hebben:nou nee dat hoeft niet hoor,die kinderen passen niet in mijn nieuwe leven!!! heeft ze ook nooit gehaald of naar ze gevraagd,of voor ze betaald,ze waren toen 6 en 9,is 10 jaar geleden..maar we hebben het overleefd en zijn er alleen maar sterker van geworden....

daffyJeetje Daffy wat een verhaal en wat goed dat jij je hier met je kids doorheen hebt weten te slaan? Wat ik mij wel afvraag is hoe het mogelijk is dat jouw ex nooit voor zijn kinderen heeft betaald? Dat is toch verplicht of was dat 10 jaar geleden nog niet zo?
Daffy wat verschrikkelijk voor jou en je kids.

Het is te gek voor woorden dat hij de kinderen zo heeft losgelaten en zelfs niet heeft willen betalen.

Gelukkig zijn mijn kids de helft van de tijd bij hun vader(al valt dat ook niet altijd mee) en betaald hij alle kosten voor hun levensonderhoud. Het zou toch niet mogelijk mogen zijn dat een man er zo makkelijk mee wegkomt.

Ik kan me ook voorstellen dat de kids zo reageren. Misschien dat ze in de toekomst van mening veranderen en toch nieuwsgierig gaan worden naar hun vader.

Groetjes !
nou fje1981,hij heeft een eigen zaak en laten we zegggen,een creatieve boekhouder,die weet hoe hij dingen weg moet moffelen... dus..meneer verdient NET genoeg om zelf te leven zeg maar..en kan dus niets afstaan aan mijn kinderen! meneer rijd wel in een porsche en gaat 4 keer per jaar met zijn nieuwe bimbo op vakantie..maarja... das ook allemaal niet op zijn naam natuurlijk..slimme jongen is het.....maar was niet makkelijk,heb 3 jaar van 60 euro per week moeten rondkomen met kids en beestjes..maar we hebben het gered.Voordeel is dat de kids wel heel gemotiveerd waren om te gaan werken,want geld voor iets extra's was er nooit...maar.............eerlijk......we zijn er niet slechter van geworden,waarderen alles wat er is veel meer .....

En noa,denk dat de kinderen zeker vragen aan hem hebben,zeker als ze ooit zelf kinderen krijgen....van hoe kan je zo'n hummel nou laten stikken...maar nu nog niet... (gelukkig)

bedankt voor jullie reakties....
Jeetje Daf, heftig!

Er zijn hier ook een aantal topics van inmiddels volwassen 'kinderen', die nu als volwassene inderdaad met vragen blijven zitten over hun vader die ze destijds zo in de steek liet.

Als je die verhalen leest (O.a. het topic "Lieve papa"..) dan breekt je hart. En net zo goed als dat wij als moeder en als vrouw keer op keer werden teleurgesteld gebeurt dat dus ook met de kinderen, zelfs als ze groot zijn.. Misschien wel vooral als ze groot zijn.

Die mannen hebben echt geen idee waar ze mee bezig zijn.

Mijn ex verzuchte helemaal in het begin, ik heb gelukkig altijd mijn dochter nog, wat er ook gebeurt.. Waarop ik zei dat hij dan weleen beetje beter zijn best moest gaan doen want alleen een bloedband hebben betekent zeker niet dat die band onverbrekelijk is, daar moet je wel wat voor doen!

Hij heeft geluk dat onze oudste gehandicapt is, die zal altijd blij zijn hem te zien, wat hij ook flikt, echter voor onze dochter van nu 6... daar mag hij wel eens wat meer zijn best voor doen want die raakt hij ook kwijt op deze manier.

Ontzettende blinde egocentrische eikel!
Newwoman...thanks

Maar zijn niet veel mannen zo als ze eenmaal een ander jonger exemplaat hebben?Dat ze voor het gemak vergeten dat ze nog een ander gezin gesticht hebben ooit ergens?Ik zag het zelfs bij me pa,die met zijn 60+ ineens ging trouwens en aan de andere kant van de stad de leuke opa uit ging hangen voor "haar "kleinkinderen en zijn eigenste met een kaart met geld afscheepte op hun verjaardag,zogenaamd geen tijd om te komen,want hij moest net dat weekend oppassen...enzo..

pffff mannen... ben al 10 jaar vrijgezel,en geloof me,dat was niet zonder reden...whaha...
wouw daffy wat een verhaal zeg, ik hoop dat het niet zo reageert en ik moet zeggen ik heb weer hoop. (ook een rare zin ) HIj heeft gebeld, jawel, ik moet zeggen eindelijk maar goed, nu niet zeuren he. Hij wilde mij ook nog even aan de foon en heeft zich verontschuldigt en gezegd dat het niet zo bedoeld was. Voor dit moment kies ik er maar voor om dat te geloven. Ik heb hem wel op het hart gedrukt dat ik echt, echt, echt wil dat hij weg gaat omdat ik het op deze manier niet trek en dat dus ongewild de kinderen daar de dupe van worden. Ongewild van mijn kant dan......tja geloof niet alles hoor. Hij heeft toegezegt met zijn zus te gaan praten of hij voorlopig daar terecht kan. Ik vind alles prima als hij maar niet meer bij mij in huis zit.

Verder was dit eigenlijk, tot dat belletje dan (was meteen in tranen,alleen al door zijn stem te horen.....grrr word ik zo boos opmezelf he), wel een goede dag. Voelde me wel lekker, ondanks het rot weer en heb lekker zitten koffieleuten met wat mensen. Kids vermaken zich nog steeds prima, ondanks dit rotweer. Hoop dat het morgen wat beter weer wordt hoor, alles word zo klam he, maar heb er een hard hoofd in.

meiden
Niet boos worden Sanne, die tranen zitten je gewoon hoog. Laat maar vallen, dat lucht je op!
Ik weet het dushi, maar vind eigenlijk gewoon dat hij die tranen niet waard is, en als je dan een relatief rustig dagje achter de rug hebt dan pffffffffffff grrrrrr zucht.

Ik ga er van uit dat er een tijd komt dat ik niet meer huil als ik hem hoor/zie, maar tot die tijd zal ik huilen en boos worden tegelijk ben ik bang. En ik werd ook boos opmezelf omdat de kinderen erbij waren he, vind het niet erg dat ze zien dat ik verdriet heb, maar zo'n tranendal als hun vader belt. pfffff wil niet dat ze het hem kwalijk gaan nemen. Het is en blijft hun vader.
Je bent een kanjer
Wat een verhaal, dankje voor je uitleg Daffyduck
Sannemer, sterkte en geniet van je vakantie
Dank jullie dushi fje
graag gedaan fje

sanne.... nog veel plezier ....hoop dat het weer een beetje beter voor je wordt,koninginnedag zou het mooi weer zijn!

groetjesss en knufff
daffy het is een beetje laat maar een paar posings geleden vroeg je je af of 'niet alle mannen zo reageren als ze me een jonger exemplaar zijn' Nu moet ik even melden dat ik uit zeer betrouwbare bron vernomen heb dat het zijn nieuwe vlam 53!!!! is, enne vorige vlam 57!!!!!!. Waar is hij in vredesnaam naar opzoek? Een extra moederfiguur??? Vind er ook wel iets van troost inzitten hoor, hij heeft gelukkig niet gekozen voor een jong strak ding, whaaahahahahahhaha

Zonnetje schijnt, ga der even lekker van genieten.

meiden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven