Mode & Beauty alle pijlers

Kim K. Hoe dan??

08-06-2020 15:15 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zonder waardeoordeel etc maar ik vraag me dit echt oprecht af. Ik heb ook best een smalle taille in vergelijking met mijn dikke kont en stuit er in de praktijk op dat je soms een broek niet past omdat je die niet over je kont heen krijgt terwijl de taille uiteindelijk wel goed zou zitten.

Maakt niet uit, ik kies dus andere pasvormen maar... ik zie dan dit soort plaatjes en denk echt, HOE DAN????

Afbeelding

Afbeelding

iemand enig idee hoe ze dit flikt?
Heb je nooit een Kim K. kleedt zich aan filmpje gezien? Ze heeft daar tenminste 2 assistenten voor nodig om te trekken en te sjorren.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Zit er geen klittenband aan de hele zijkanten van de broek :P
lolapaloeza schreef:
08-06-2020 16:26
Heb je nooit een Kim K. kleedt zich aan filmpje gezien? Ze heeft daar tenminste 2 assistenten voor nodig om te trekken en te sjorren.
Waarom zou iemand dat willen filmen/zien?
Th∅rdis schreef:
08-06-2020 16:36
Waarom zou iemand dat willen filmen/zien?
Geen idee, maar hetzelfde geldt voor foto's van haar etc., het is moeilijk te ontlopen als je wel eens op social media komt.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
winkelfanaat schreef:
08-06-2020 16:01
Misschien heeft ze de broek op maat laten maken terwijl ze hem aan had😂
Volgens mij heeft ze losse heupen in die broek in laten naaien, geen implantaat maar explantaat
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik vind het een heel goede, gerechtvaardigde en relevante vraag en ik vraag me af waarom deze vraag hier op het forum nog niet eerder gesteld is.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Ik ben wel blij met alle belangrijke vragen die vandaag hier op het forum voorbij komen. Ik denk dat ik de komende nachten een stuk rustiger slaap.
Wat is je vraag nu precies? Elke broek heeft een rits, knopen, klittenband of elastiek. Haar benen zijn smal dus die komen er wel in. Haar kont en heupen zijn breder, maar op dat punt krijgt ze ze wel aan. Haar kleding zal ze laten vermaken, want normale maten krijgt ze niet aan.
nlies schreef:
08-06-2020 16:40
Volgens mij heeft ze losse heupen in die broek in laten naaien, geen implantaat maar explantaat
:HA:

Denk dat dat het is
Er zit enorme stretch in de band om haar middel. Bij het eerste plaatje zie je dat goed. En de tweede is van dat stretchmateriaal waarvan ook wel zwangerschapsbroeken zijn gemaakt die én met 4 maanden én met 9 maanden zwangerschap perfect aansluiten.
Wellicht is het een 'hansopje' speciaal voor haar gemaakt.
Ja, ik kreeg die ingeving op een ander topic over mooie ouderwetsche uitdrukkingen en woorden.

Kim K. heeft gewoon een goede kleermaker die fulltime hansopjes op reet en taillemaat maakt voor haar cartooneske figuur.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
guppekop schreef:
08-06-2020 16:19
het zal wel een combinatie zijn van stretch en een lange rits. Al sluit ik ook niet uit dat zij wellicht aan de zijkanten nog extra openingen heeft die sluiten met klitteband ofzo hahaha ;-0
Of een rits voor én een rits achter....
Zarah schreef:
08-06-2020 20:56
Dit denk ik ook. De elastiek in de taille en eventuele stretch in de stof kan dat verschil niet overbruggen.

Als dat (half?)zusje ook haar spul op maat laat maken dan moet ze op zoek naar een andere kleermaker. Wat een slecht afgewerkte zijnaad.
Ja snap wat je zegt inderdaad hoe komen ze in die broeken met die heupen. Je zou verwachten dat hij van boven dan super wijd moet zijn.
Zelf denk ik inderdaad dat er wel een mega rits in moet zitten. En dat hun speciaal gemaakte kleding hebben.
Want Chloe heeft sowieso haar eigen spijkerbroeken merk. En Kim die laat haar kleding zeker maken door de ontwerpers van Kanye want die hebben geloof ik samen ook een eigen kledinglijn.
Maar het moet in ieder geval stretchen en een goede rits inzitten of ze kunnen het bij de taille aantrekken met iets net als een touwtje voor een joggingbroek. Je weet wel dat als je hem aantrekt dat je hebben van boven strakker kan maken.
Bij kinderbroeken zit aan de binnenkant ook iets dat je de broek strakker kan maken.
Zarah schreef:
08-06-2020 20:56
Nee man die broek zit gewoon veels te strak die zijnaad staat gewoon teveel op spanning
Dat meiske achter Kim stond anders ook niet bepaald achteraan bij het uitdelen van de bipsen en de wespentailles.
SallySpectra* schreef:
08-06-2020 21:23
Dat meiske achter Kim stond anders ook niet bepaald achteraan bij het uitdelen van de bipsen en de wespentailles.
Is haar zus. Ze hebben waarschijnlijk gewoon een afspraak gemaakt bij de cosmetische chirurg. Als ze al niet aan huis zo'n operatiekamer hebben..
het lijkt me vooral zo schuren aan de voorbips
zouden ze vaak infecties hebben?
Maakt een grootste entree wel gemakkelijk, als de zure lucht voor je uitdrijft
lilalinda schreef:
08-06-2020 21:34
het lijkt me vooral zo schuren aan de voorbips
zouden ze vaak infecties hebben?
Maakt een grootste entree wel gemakkelijk, als de zure lucht voor je uitdrijft
En vergeet de likdoorns en eksterogen niet die ze krijgen van het lopen op die stelten.
Wel leuk om te zien dat deze stijl weer terugkomt.

Afbeelding
De broeken worden op maat gemaakt, ballonvorm met fikse figuurnaadjes er bij in.
Ik vermoed dat de licht gekleurde broek ritsen heeft ritsen zijn naad,hetstof trekt en rimpelt.
Het past slecht,ook plooien onder de tailleband, past niet goed.
De andere broek heeft ook de speciale ballonvorm en grote ritsen met klitterband.
Ik vind het stof stug, zo op de foto te zien.
De vrouwen moeten wel goede coupeuse in dienst hebben, om zulke extra ballon broeken ontwerpen en maken.
Kim wordt heel vaak ingenaaid terwijl ze de kleding al aanheeft, heb ik al vaker gezien. Ze heeft ook regelmatig dat ze niet kan zitten, plassen, eten, etcetera in haar kleding.

Ik vind Kim K. heel erg leuk en ik denk dat alleen hoe ze haar kleding draagt al behoorlijk hard werken en afzien is.
Am Yisrael Chai!
het is stretch natuurlijk
fashionvictim schreef:
09-06-2020 09:15
Kim wordt heel vaak ingenaaid terwijl ze de kleding al aanheeft, heb ik al vaker gezien.

Echt waar? Wat bizar.

Toch apart dat dat gewoon hun werk is: publiekelijk verschijnen. Het is elke keer een hele productie.
Die webwinkel fashionnova heeft dus kleding voor dit type figuur. Dus voor de enorm wulpse dames hier; bestel iets en los het mysterie op! Ik krijg graag een terugkoppeling :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven