Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Hai Miran!

haha, Appel is onze pipo hier he!
Wel blijven ademhalen Miran hihi
Miran ligt helemaal in deuk geloof ik?
Kun je alleen nog maar lachen, Miran??

En Xen..ik was 4 jaar en al fan van Doe Maar ben bij hun laatste concert geweest afgelopen zomer..
Ik doe zaterdag 'n rooie neus wel op
Dan herken ik je gelijk!

Tis dramatisch met daten in het donker!
haha, leuk bijlezen zo !
geen enkele match zeg! dat geeft hoop................
Die laatste gozer was wel leuk..en zij had wel wat van Pink. Alleen een beetje vreemd kapsel, mocht wel wat losser.
Die Thomas is ook een loser...Priscilla was best een leuke meid..
Ik vond die laatste ook het leukste..
Nu maar eens kijken hoe de miljonairs gaan daten
Gezellig hier !

tja, WM, jammer dat je zo reageert, maar wel een beetje voorspelbaar (gelijk die nagels uitzetten als je kritiek krijgt. Sorry dat ik het zeg....) . Ik moet zeggen in al die jaren dat ik als zielige :-)single hier schrijf waren er wel een paar met relatie, bijv. Nemovisje en Noa, maar die schreven nauwelijks over hun Lief.... Zij begrepen het, dus daarom was het goed uit te houden met ze :-)

Tja, ik loop nu het risico voor jaloerse uitgemaakt te worden natuurlijk, zoals dat toen ging met de rel rond pode/xan. Maarja, in die periode zijn jullie wel op dit topic gekomen he, Erykah en Xen.....?

PV en WM, dat is nog heel pril, vind het echt wel leuk voor ze, en prima als ze gezellig blijven schrijven, alleen als het kan zonder

1-2 tjes en tja, beetje op de vlakte houden. Maarja, dan kan WM zichzelf niet meer zijn denk ik en idd, dit is toch een singlestopic....
Miljonairs ? Waar ?????
Ben benieuwd hoe jong de date van Heinz gaat worden...

ik zeg...28!

Hou oud is Heinz zelf eigenlijk?
50. Opletten Appel! Ik vrees ook dat de date van Heinz 25 is..
Laat maar weer eens zien hoe oppervlakkig mannen zijn...gggrrrrr
Die Paul heeft enge wenkbrauwen..

Wel een leuke kat!
Ach natuurlijk.."give me a hug". Zo overdreven die amerikanen en ondertussen zijn ze je naam al vergeten
Die wenkbrauwen ja! hahahahah
(met het risico dat niemand me hoort Hebben jullie gister Echte Gooische Meisjes gezien? Echt weer hilarisch !
Ik weet niet hoe je dat bedoelt dat ik mijn nagels uitzet. Ik heb alleen neergezet hoe ik het voel. Niets nagelsuitzettend.

Het is wel lastig hoe je het benoemt Miranda. Over het niets neerzetten over de relatie op het topic. Want het is pas net iets.....dus niemand kan nog oordelen hoe dat bij mij en PV wordt want het is nog helemaal niet van toepassing.

Maar goed ieders mag zijn mening hebben, dat lijkt me niet meer als logisch...
Ja het gaat dan toch ook om het uiterlijk!! Was vorige week ook al zo...geen enkele match! Het is beetje het idee van datingsite....je maakt een plaatje van iemand in je hoofd en als dat niet voldoet zoals je bedacht had, is er toch de afknap.

Miran ik schreef toen ook op het topic (niet zo actief als nu) maar was op gegeven moment afgehaakt vanwege die irritante postings van Pode en Xander, was geen doorkomen aan met de plaatjes en boodschsppenlijstjes.
Een stukje heb ik gezien! Wat gingen ze gillen over die keuken en badkamer! Alsof je meer nodig hebt om te koken en te douchen
Ik heb een stukje gezien, Miran..

Vond het niet heel leuk..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven