Vraag voor de gelovigen
zaterdag 13 juni 2020 om 20:13
Vraag voor de gelovigen:
In de bijbel staat verschillende keren iets over demonische overname
In mattheus 17 staat dat om demonen uit te drijven je moet bidden en vasten
En ook dat christenen beschermd zijn tegen demonen maar je bent geen christen opeens omdat je het wilt zijn denk ik
Hoe moet ik dat vasten en bidden zien?
Hoe vasten en hoelang
En wat weet jij te vertellen over demonen en demonische overname? Gewoon random
In de bijbel staat verschillende keren iets over demonische overname
In mattheus 17 staat dat om demonen uit te drijven je moet bidden en vasten
En ook dat christenen beschermd zijn tegen demonen maar je bent geen christen opeens omdat je het wilt zijn denk ik
Hoe moet ik dat vasten en bidden zien?
Hoe vasten en hoelang
En wat weet jij te vertellen over demonen en demonische overname? Gewoon random
zaterdag 13 juni 2020 om 23:01
Nee, die bestaan niet. Dat zijn mensen die psychisch niet in orde zijn dus.vivajaline schreef: ↑13-06-2020 22:05Dus de duivel of demonen bestaan ook
Wat moet je anders uitdrijven als ze niet in je kunnen zitten
Life is short. Eat dessert first.
Dat hoef je niet te zien en als jij zit te zwijgen al helemaal niet.vivajaline schreef: ↑13-06-2020 22:59Dat zie je toch wel aan iemand lijkt me, als je psychiater bent
Ik heb wel iets gezegd enals je psychotisch bent ben je erg verward en niet te volgen. Niet hoe ik ben dus
Mn vpk is er altijd bij omdat ik alleen te lastig vind
Maar zij zegt dan bijna nooit iets
Ik ben ook altijd bij de.psych met een doel of vraag. Meestal de medicijnen. Nu oxazepam. Dus dan is er niet ruimte of aanleiding om andere dingen te bespreken
Ja, duh! Logisch!vivajaline schreef: ↑13-06-2020 22:47Het is niet psychotisch
Dus wat blijft er over?
De psychiater heeft vorige week zelf gezegd dat ik niet psychotisch ben
Je hebt haar toch ook niet verteld dat je in demonen gelooft en meer wil weten over uitdrijven? Dat is hele belangrijke informatie voor een arts.
Als een patiënt klaagt over misselijkheid en duizeligheid, maar 'vergeet' te vertellen dat hij/zij ontbijt met een halve liter wodka-jus, kan je er ook vanuit gaan dat de arts niet meteen de juiste diagnose stelt.
zaterdag 13 juni 2020 om 23:02
Nou.......vivajaline schreef: ↑13-06-2020 22:59Dat zie je toch wel aan iemand lijkt me, als je psychiater bent
Ik heb wel iets gezegd enals je psychotisch bent ben je erg verward en niet te volgen. Niet hoe ik ben dus
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 13 juni 2020 om 23:03
Precies.
zaterdag 13 juni 2020 om 23:04
Dus je weet amper nog wat je gezegd hebt, maar je vindt jezelf niet verward?
Dat is het al, maar wil jij niet aan. Krijg je je depot weer?vivajaline schreef: ↑13-06-2020 23:03Ik wil gewoon dat het heet naar wat het is zodat de juiste oplossing gevonden wordt
Wat het ook is, hoe je het ook noemt, het betreft verstoringen van hersenverbindingen.vivajaline schreef: ↑13-06-2020 23:03Ik wil gewoon dat het heet naar wat het is zodat de juiste oplossing gevonden wordt
zaterdag 13 juni 2020 om 23:05
Bestaan kabouters?vivajaline schreef: ↑13-06-2020 23:03Ik wil gewoon dat het heet naar wat het is zodat de juiste oplossing gevonden wordt
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 13 juni 2020 om 23:05
Je hebt geen last van demonen simpelweg omdat deze niet bestaan.vivajaline schreef: ↑13-06-2020 23:03Ik wil gewoon dat het heet naar wat het is zodat de juiste oplossing gevonden wordt
Waarom is het zo moeilijk voor jou om te aanvaarden dat je psychische problemen hebt?
zaterdag 13 juni 2020 om 23:06
Demonen bestaan niet, de Bijbel is geen boek met feiten maar een boek met metaforen over een geloof wat je wel of niet kiest te geloven. Niks wat er in dat boek staat moet je letterlijk nemen.
Het kan helpen om te praten met een geestelijke, als dat je kracht en troost biedt, maar ik zou ook zeker wat je in dit topic deelt met je psychiater/psycholoog delen, schrijf het op als je het niet zeggen kunt.
Het kan helpen om te praten met een geestelijke, als dat je kracht en troost biedt, maar ik zou ook zeker wat je in dit topic deelt met je psychiater/psycholoog delen, schrijf het op als je het niet zeggen kunt.
vivajaline schreef: ↑13-06-2020 23:03Ik wil gewoon dat het heet naar wat het is zodat de juiste oplossing gevonden wordt
De oplossing is er al.. en hoe je het dan allemaal noemt maakt niet zoveel uit.
Jij hebt altijd je eigen waarheid. Ik geloof je niet.vivajaline schreef: ↑13-06-2020 23:05Maar met mn vpk en spv praat ik er wel vaak over
Als zij denken dat ik psychotisch ben hadden ze de psych wel ingelicht
zaterdag 13 juni 2020 om 23:07
Dan vraag je haar je te helpen met je gedachten uit te spreken.vivajaline schreef: ↑13-06-2020 23:01Mn vpk is er altijd bij omdat ik alleen te lastig vind
Maar zij zegt dan bijna nooit iets
Ik ben ook altijd bij de.psych met een doel of vraag. Meestal de medicijnen. Nu oxazepam. Dus dan is er niet ruimte of aanleiding om andere dingen te bespreken
Dan maak je een langere afspraak zodat je wél in kunt gaan op andere onderwerpen. Dat kan ook een doel zijn.
Hoe helpt het jou om alles te ontkennen en het te zoeken in demonen?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 13 juni 2020 om 23:07
Ach kom toch.vivajaline schreef: ↑13-06-2020 23:05Maar met mn vpk en spv praat ik er wel vaak over
Als zij denken dat ik psychotisch ben hadden ze de psych wel ingelicht
zaterdag 13 juni 2020 om 23:09
Ja ik ben bij de psych vaak niet goed erbij. Gaat veel langs me heen. Die vrouw roept spanning op
Maar ik ben niet verward nee. Ik kan best over gewone dingen praten. Ik weet dat mensen hier het onzin vinden. Psychotische mensen zitten er helemaal in. Die kunnen niet onderscheiden dat bv anderen dit niet geloven. Die praten alleen daarover en is er geen normaal gesprek mogelijk
Ik weet zeker dat mensen om me heen die ik bv tegen kom buiten mij heel normaal vinden en niet denken die is verward
zaterdag 13 juni 2020 om 23:10
Dat is niet waar.vivajaline schreef: ↑13-06-2020 23:09Ja ik ben bij de psych vaak niet goed erbij. Gaat veel langs me heen. Die vrouw roept spanning op
Maar ik ben niet verward nee. Ik kan best over gewone dingen praten. Ik weet dat mensen hier het onzin vinden. Psychotische mensen zitten er helemaal in. Die kunnen niet onderscheiden dat bv anderen dit niet geloven. Die praten alleen daarover en is er geen normaal gesprek mogelijk
Ik weet zeker dat mensen om me heen die ik bv tegen kom buiten mij heel normaal vinden en niet denken die is verward
Jij gelooft toch ook alleen je eigen waarheid?
zaterdag 13 juni 2020 om 23:10
Nee hoor, dat is niet waar.vivajaline schreef: ↑13-06-2020 23:09Ja ik ben bij de psych vaak niet goed erbij. Gaat veel langs me heen. Die vrouw roept spanning op