Camping gezocht

22-06-2020 13:15 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een camping welke het hele jaar door toegankelijk is en waar een overdekt zwembad aanwezig is waarin baantjes trekken mogelijk is.

Vanuit de camping moet ik zo de natuur in kunnen lopen (bos, heide, zandverstuiving, de Peel) om lange wandelingen te maken. Ik denk zelf aan Utrecht, Gelderland, Noord Brabant of het noorden van Limburg

Wie heeft er leuke tiips ?
Niet geschoten is altijd mis
Camping de Paalberg in Ermelo?
Jagersvrouw schreef:
22-06-2020 14:15
Camping de Paalberg in Ermelo?
Dat zwembad is niet overdekt.

Een overdekt campingzwembad waar je baantjes kan trekken.. Ik weet zelfs niet of dat bestaat!
Of je moet misschien op zoek naar een goed overdekt zwembad en dan in de buurt een camping zoeken?
Ik denk dat je dan toch bij een vakantiepark als Roompot oid terecht komt maar of je daar fijn baantjes kan trekken betwijfel ik.
Kijk eens in de omgeving van de Oldenmeyer in Hardenberg
Daar heb je meerdere campings, met zowel binnen- als buiten zwembaden
PassingThrough schreef:
22-06-2020 14:33
Kijk eens in de omgeving van de Oldenmeyer in Hardenberg
Daar heb je meerdere campings, met zowel binnen- als buiten zwembaden
Zandstuve?
benmamma schreef:
22-06-2020 14:41
Zandstuve?
Ik weet niet of die een buiten- en binnenzwembad hebben. De Kleine Belties sowieso
Ackersate in Voorthuizen heeft geloof ik een banenbad. Vond ik persoonlijk de omgeving weer wat minder mooi maar wel een geweldige camping!
Wat een reacties al. Ik heb ooit op de Veluwe gestaan op een camping waar ik baantjes kon zwemmen en buiten het seizoen ook vaak het hele bad voor mijzelf alleen :)

Wil nu kijken of er nog iets anders, vergelijkbaars is. Wanneer ik er een paar heb ga ik in een weekend een keer kijken.

Paalberg heeft trouwens wel een overdekt zwembad maar heb dit nog niet goed bekeken. Nadeel daar is dat de auto niet bij de caravan mag staan.

Haegehorst in Ermelo heeft ook een binnenbad maar niet echt een bad om baantjes te zwemmen en je loopt niet van de camping zo de natuur in.

Wat ik vergat te vermelden, honden moeten welkom zijn :)
https://familyland.nl/wp/
TerSpegelt?
De IJsvogel in Voorthuizen.
Ik ga de genoemde campings vanavond even doornemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven