Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Die Trichomania is echt lekker hè?

Vind de geur van Godiva ook echt heeeeerlijk ruiken, maar volgens mij is mijn haar dan iets springeriger.

Valt met Trichomania mooier!

Ik denk dat ik die Karma zeep ook ga bestellen, hij ruikt echt lekker!
Wat heb jij allemaal gebrobeerd pepernoek?

Kon je de badkamer uitkomen? Hahaha.
Jammer dat je niet helemaal blij wordt van die Godiva. Zal dan wel door de contioner komen misschien die er in zit?

De geur is inderdaad heerlijk.

En helemaal van die trichomania....verrukkelijk.
quote:lola68 schreef op 28 april 2009 @ 07:27:

Jammer dat je niet helemaal blij wordt van die Godiva. Zal dan wel door de contioner komen misschien die er in zit?

De geur is inderdaad heerlijk.

En helemaal van die trichomania....verrukkelijk.

Och.....er zijn nog zoveel ( helaas )

Maar ik gebruik 'm wel gewoon hoor!

Zo wil ik gewoon alles proberen en dan blijven de favo's wel over................( hoop niet dat dat te veel gaat worden )
Ik vind Trichomania ook heeeerlijk, heb gisteren een groot blok in de bestelling gekregen! Het voordeel van bestellen is trouwens ook wel dat je bij de dingen die naar gewicht gaan altijd maar 100 gram betaalt (en ik heb een aantal zepen die meer wegen, 120-130 gram). In de winkel moet je die extra grammen altijd wel betalen.

Ik ben ook favo´s aan het zoeken, probeer wel niet eerst alles te kopen, maar dingen te ontdekken door proefjes enzo.

Bij mn bestelling zat een proefje skins shangri-la, een creme voor droge huid. Leek me heerlijk, maar wat een tegenvaller: de geur is echt heeeel vies. Echt vies bedoel ik dan. Hij smeert heerlijk en hij trekt ook goed in, maar ik ga hem dus never nooit kopen (en het proefje ook niet verder gebruiken, of misschien op mn benen ofzo).

Ben wel fan van mn proefjes van vanishing cream (lekker licht, heb een drogere huid maar hij lijkt toch fijn te zijn) en ultra light (geur lekker, werking weet ik nog niet).

Verder heb ik veel hele lekkere dingen besteld waar ik al fan van was:

Big

Ultrabland

AOBS

Eau Roma water

Buffy (hoewel ik er nog niet uit ben of ik bufffy of aqua mirabilis lekkerder vinfd)

Mudflats

En nog een paar andere dingetjes, oa dream cream, hoop dat die goed werkt op droge schenen en op rode vlekjes op armen/benen
Dream cream werkt daar prima tegen, bij mij tenminste.
Ja, was ook al positief over mn proefje, hoewel ik de geur niet echt spetterend vind.

Ben erg benieuwd naar Soft shamppobar, die heb ik nog nooit geprobeerd. Iemand ervaring? Lijktie op Big qua resultaat?
quote:elleinspe schreef op 28 april 2009 @ 07:16:

Een brokje afbreken ( een doperwtje ) en dan een paar druppels water erbij en een papje van maken in je handpalm en dan over je gezicht masseren.

En dan afspoelen.

Dat kan niet echt bij Fresh Farmacy en Coalface, die zijn te hard. Ik laat het blok gewoon altijd schuimen in mijn handen en smeer dat dan op m'n gezicht, sind ik m'n gezicht een keer opengeschaafd heb aan harde stukjes in de coalface. Maar eigenlijk gebruik ik ze sowieso niet meer, zijn te uitdrogend voor mijn huid.

AOBS en Herbalism en Aqua Marina (die nieuwe heb ik nog niet geprobeerd) gebruik ik wel op de manier zoals elle hierboven beschrijft.
quote:CoffeePot schreef op 28 april 2009 @ 13:40:

[...]

Dat kan niet echt bij Fresh Farmacy en Coalface, die zijn te hard. Ik laat het blok gewoon altijd schuimen in mijn handen en smeer dat dan op m'n gezicht, sind ik m'n gezicht een keer opengeschaafd heb aan harde stukjes in de coalface. Maar eigenlijk gebruik ik ze sowieso niet meer, zijn te uitdrogend voor mijn huid.

AOBS en Herbalism en Aqua Marina (die nieuwe heb ik nog niet geprobeerd) gebruik ik wel op de manier zoals elle hierboven beschrijft.Nou je hoort leest het Lola, zo dus!!

Ik ging met mijn nagels over FF en dan draaide ik een bolletje, water erbij en dan over mijn gezicht.

FF droogt mijn huid ook uit hoor CoffeePot, heb nu dus AOBS en die bevalt beter.

Ik krijg nog een proefje Aqua marina, dus ben benieuwd!
Haha met je nagels eroverheen en een bolletje draaien, jij moet de productbeschrijvingen voor de site gaan schrijven!
Ik vond het ook al zo lastig om er iets af te halen

Gewoon met het blok over mijn snuit dus of even mijn handen inzepen.
quote:elleinspe schreef op 27 april 2009 @ 18:08:

[...]

Ik heb ze binnen PB!!

Moet je me alleen even zeggen wat de volgorde is als je wilt

Nog 6 daagjes

Nog 4 daagjes...

De ricepowder kun je zowel als basis gebruiken of als laatste, om make up te fixeren.

De bronzer kun je over foundation doen, maar ook gewoon zo gebruiken voor een gezond kleurtje (beetje met een kwast over je voorhoofd, neus, wangen en kaaklijn strijken).

De concealer kun je onder foundation gebruiken, maar ook gewoon zo om een plekje of vlekje weg te werken. Er kan bronzing powder over.

In principe is de volgorde: concealer, primer, foundation, bronzer, ricepowder/finishing powder. Maar als je niet van veel op je gezicht houdt, zou ik er gewoon wat met experimenteren en kijken wat jij het prettigste vindt.

On topic: ik ben ook helemaal weg van de Lush massage bar Strawberry fields forever... Die ruikt helemaal lekker zoet naar aardbeien en maakt je huid heerlijk zacgt. Na Mange too en Heavanily mijn 3e favoriet. De Buffy en de HIWTK-zeep bevallen ook goed.

Na mijn vakantie maar weer wat dingetjes bestellen.
Dank je wel PB, zal eens kijken hoe het bevalt.............

Ik heb al een lijstje gemaakt, eigenlijk nergens voor nodig want ik heb nog genoeg maar ik wil gewoon alles proberen.

Yeahhhhh...........4 daagjes
NEEEEEE Lush heeft besloten een hele lijst aan spullen uit het assortiment te halen waaronder:

Milky Bar (zeep)

Spice Curls (zeep)

Oh La La (zeep)

Mudflats (zeep)

Hot Milk ( BBS)

Lipsqueek

Go Green

Reincarnate (solid shampoo, mijn favoriet!!!!)

En nog veel meer andere spullen, godverdegodverdegodver!
Ja Kaatje, ik had het ook gelezen! Echt niet eerlijk. Ik ben GEK op mudflats. De andere producten zal ik niet missen, hoewel ik een proefje heb gehad van spice curls en van plan was daar in de herfst voor te gaan (vind dat kaneel echt iets voor hete avonddouches in oktober).

Maar ik baal echt van mudflats. Zegt zij die maandag nog drie stukken in de mailorder heeft binnengekregen... (trouwens misschien maar goed dat ik bij het bestellen niet wist dat die eruit ging, dan had ik vast tien stukken besteld!)
Waarom??????????

Ik heb Mudflats

Reincarnate

Spice Curls op mijn lijstje staan???????????????
Zijn toch best wel favorieten bij??

Ik hoor alleen maar positief over Mudflats, vandaar dat die ook op mijn lijstje staan???

Nou ja............................
Waarom ja, das een goeie. Misschien omdat er nieuwe producten zijn gekomen en ze anders een te uitgebreid assortiment hadden ofzo, maar had dan dingen die niet goed verkochten eruit gegooid ipv die lekkere zeepjes....en Reincarnate! :(
Dat bedoel ik kaatje, ik hoor een heleboel positiefs over juist die dingen die ze eruit gooien............

Per wanneer gaat dit gebeuren?

Maar ja, als ik nou nog ga bestellen ga ik het nog meer jammer vinden dat ze het eruit halen........

Wat een zooitje zeg!
Volgens mij per direct, dus als de voorraden in de winkels en webshops op zijn dan komt er niks meer.
Kaatje, gooien ze de ´oude´ producten dan ook in de sale? Of gaan ze er juist meer voor vragen omdat er nu een rush op komt, haha...

Ik wil nog heel veel mudflats...
Nee, die komen niet in de sale.

Misschien dat ze over een hele tijd verkrijgbaar zijn in de Retro op de UK site, maar dan horen we dat wel. Kan alleen nog lang duren.
Ja, daar was ik ook al bang voor.

Ze hadden van mij echt allerlei zepen eruit mogen gooien, maar niet mudflats!

Ik ga gewoon genieten van de stukken die ik nog heb... en dan proberen een nieuwe favo te vinden
Neeeh, niet de mudflats, die is zo lekker en ook niet de lipsqueak,

die is ook zo lekker
quote:Pepernoek schreef op 29 april 2009 @ 09:22:

Ja, daar was ik ook al bang voor.

Ze hadden van mij echt allerlei zepen eruit mogen gooien, maar niet mudflats!

Ik ga gewoon genieten van de stukken die ik nog heb... en dan proberen een nieuwe favo te vindenIn de Retrolijn heb je Waylander Rhassoul zeep, die is ook met Rhassoul modder, maar of die erop lijkt weet ik niet....je zou het kunnen proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven