Ervaringen made.com
vrijdag 26 juni 2020 om 06:44
vrijdag 26 juni 2020 om 09:07
Nou zit je wel lekker laag. Hoeven je beentjes niet te bungelen.Whomi schreef: ↑26-06-2020 07:40Ik hoop voor jou wel dat hij beter zit dan de mijne. Ben over onze bank niet heel tevreden. Heb hem nu 2 jaar, maar de zitting is na 10 minuten al zo plat elke keer als ik ga zitten. Krijg er een houten kont van. Is een soort schuim, maar alle stevigheid is er nu al uit![]()
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
vrijdag 26 juni 2020 om 09:21
Nee, maar een bank hoort langer mee te gaan dan 2 jaar en niet al volledig door te zitten binnen die periode. Maar is ook meteen de laatste keer dat ik online een bank bestel. Gelukkig is het een bankje voor erbij en niet onze gewone bank.
vrijdag 26 juni 2020 om 09:23
Geen idee, er valt namelijk niets aan te zien. Het schuim veert weer terug in vorm en zo op het oog ziet hij er dus prima uit. Maar als ik er 10 minuten op zit, zit ik op de houten onderplaat. Zal ze eens mailen. Maar kan er dus geen foto ofzo van maken, want daarop zie je niets. Je voelt het alleen.
vrijdag 26 juni 2020 om 09:28
Dat lijkt mij echt wel garantie, dat zou bijzonder zijn als dit normaal is. Ben benieuwd!Whomi schreef: ↑26-06-2020 09:23Geen idee, er valt namelijk niets aan te zien. Het schuim veert weer terug in vorm en zo op het oog ziet hij er dus prima uit. Maar als ik er 10 minuten op zit, zit ik op de houten onderplaat. Zal ze eens mailen. Maar kan er dus geen foto ofzo van maken, want daarop zie je niets. Je voelt het alleen.
vrijdag 26 juni 2020 om 10:07
Bij mij was de klantenservice goed toen ik een keer een incomplete bestelling had. Ik moest wel wachten tot de volgende ronde, of ik kon kiezen om te retourneren (en evt opnieuw bestellen). Was binnen een paar uur geregeld met ze. Is wel een aantal jaar terug, toen waren ze nog niet zo groot, dat maakt misschien wel uit.