Ervaringen made.com

26-06-2020 06:44 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met het bestellen bij made.com?
Ik zie een prachtige hanglamp die nu in de sale is.
Echter de levertijd is 8 tot 10 weken!
En de verzendkosten bedragen 10 euro.
Hoerdoor ga ik twijfelen of het wel een betrouwbaar bedrijf is...
Iemand ervaring?
Whomi schreef:
26-06-2020 07:40
Ik hoop voor jou wel dat hij beter zit dan de mijne. Ben over onze bank niet heel tevreden. Heb hem nu 2 jaar, maar de zitting is na 10 minuten al zo plat elke keer als ik ga zitten. Krijg er een houten kont van. Is een soort schuim, maar alle stevigheid is er nu al uit :(
Nou zit je wel lekker laag. Hoeven je beentjes niet te bungelen. ;-D
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
suzyqfive schreef:
26-06-2020 08:51
Heb je van tevoren de bank uitgeprobeerd?
Nee, maar een bank hoort langer mee te gaan dan 2 jaar en niet al volledig door te zitten binnen die periode. Maar is ook meteen de laatste keer dat ik online een bank bestel. Gelukkig is het een bankje voor erbij en niet onze gewone bank.
Frekkel schreef:
26-06-2020 09:01
Lijkt mij dat dit onder de garantie valt als je hem pas twee jaar hebt.
Geen idee, er valt namelijk niets aan te zien. Het schuim veert weer terug in vorm en zo op het oog ziet hij er dus prima uit. Maar als ik er 10 minuten op zit, zit ik op de houten onderplaat. Zal ze eens mailen. Maar kan er dus geen foto ofzo van maken, want daarop zie je niets. Je voelt het alleen.
Whomi schreef:
26-06-2020 09:23
Geen idee, er valt namelijk niets aan te zien. Het schuim veert weer terug in vorm en zo op het oog ziet hij er dus prima uit. Maar als ik er 10 minuten op zit, zit ik op de houten onderplaat. Zal ze eens mailen. Maar kan er dus geen foto ofzo van maken, want daarop zie je niets. Je voelt het alleen.
Dat lijkt mij echt wel garantie, dat zou bijzonder zijn als dit normaal is. Ben benieuwd!
Heb er een tijdje geleden een lamp besteld. Ietwat lange levertijd, maar verder prima. En goeie kwaliteit lamp!
Bij ons top gegaan! Ook echt wel blij met wat we hebben, ook iets van 8 weken op een lamp gewacht inderdaad.
Wij hebben ook ooit een kastje besteld, en het wordt echt wel geleverd.
Hopelijk is er alleen niets met je bestelling aan de hand, want de klantenservice is dramatisch. Tenminste in ons geval.
Bij mij was de klantenservice goed toen ik een keer een incomplete bestelling had. Ik moest wel wachten tot de volgende ronde, of ik kon kiezen om te retourneren (en evt opnieuw bestellen). Was binnen een paar uur geregeld met ze. Is wel een aantal jaar terug, toen waren ze nog niet zo groot, dat maakt misschien wel uit.
Bij ons was de klantenservice ook prima. Bankje werd geleverd en verpakking was stuk. Hele zwarte veeg op een hoek. Meteen mee terug gegeven en klantenservice gecontact met foto’s erbij. Netjes afgehandeld toen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven