Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Heerlijk he! Leuk zulke onverwachte dingen! Have fun.

Knuf, Lil. Lijkt me behoorlijk pittig af en toe, dat Zoon-gemis. (hopelijk wakker ik het nu niet juist weer aan, dat gemis, dat je er net ff een beetje vanaf was zeg maar..)

Gaan jullie nog wat leuks doen met Q-day? Grote herten willen ook spulletjes gaan verkopen dus dat wordt heul vroeg opstaan, 's avonds het feestgedruis in met vriendin en vrienden van haar. Wat een heerlijkheid, ik had niet gedacht dat ik daar nog mogelijkheid voor zou hebben gehad! Voelt als onverwacht kadootje.
Shit, tekst weg. Het kwam neer op. Fijn voor Bam, Kut voor Lil, en vrijdag moet ik werken dus geen feestje voor mij als ik de dagen niet door elkaar gooi.
Ik wil best spullen verkopen met de Toetjes. Maar niet als het regent. Wat zegt het KNMI??

voor Lil.

Hoera voor Bam en d'r onverwachte spare time

en wanneer is de volgende slemp?
Ik heb van horen zeggen dat het 20 graden wordt donderdag!..
H O E R A !!!

Lieve fijne Kjongen, van harte!

*smak*
anoniem_18275 wijzigde dit bericht op 29-04-2009 01:04
Reden: kleurtjes werken niet mee..
% gewijzigd
Hieperdepiep!!!

Vlag uit voor Kjongen!

Morgen 20 graden? Ook hoera! En vrijdag ook he: dat wordt ook fijn
Hoera! Hoera! Hoera!

Gefeliciteerd met je verjaardag, Kjongen!

(Ik wilde eigenlijk liever een Darkrai afbeelding, want Darkrai is 10x cooler dan Pikachu, maar ik kon geen leuke vinden met een '10' in het plaatje)
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Geveeeeeeliciteerd, Kjongen!
En een ontroerde Bloes, die éven moet ego-posten.

Vanavond rijden we naar een hotelletje in het diepe zuiden om te vieren dat we een jaar geleden (morgen) elkaar voor het eerst in de armen hebben gesloten. Ik ben nu druk aan het werk en beetje sjagie daarvan want het lukt niet helemaal zoals ik het wil, MM loopt workwise met zijn ziel onder zijn arm (lang verhaal) en ruimt eens wat dozen uit en heeft de hele bovenverdieping al gepoetst. Nu ging hij zojuist de deur uit om boodschappen te halen en ik gaf hem een kus bij het tuinhekje en pakte de post uit de brievenbus.

Daarin zat een kaart voor mij. Met op de voorkant twee rode computermuizen die met elkaar zijn verbonden door een snoer die in de vorm van een hart ligt. En erin staat de tekst die ik in mijn profiel had gezet, om die leukerd van de datingsite te lokken:

"Bourgondische griet, trotse moeder van twee prachtdochters, lieve vriendin, harde humor versus warm hart, vrolijke blik, kordate stappen door het leven, genietend van het moois om haar heen, nadenkend over de hobbels op haar pad, rust afwisselend met actie, kippen in de tuin en muizen op zolder

zoekt;

Een meneer waar ik mee kan vonken. De ruimte om mezelf te zijn en me te ontplooien, passie, lachen, goed gesprek en fijne herinneringen maken.

Daarnaast staat dat hij zo ontzettend gelukkig is met mij en of ik er nog 25 jaar bij wil

Ik moet éven een zakdoek hoor......
Heerlijk Bloes om te lezen dat je zo blij bent met je Lief Fijne dagen met je Lief!
Ik krijg bijna de neiging om mezelf op een datingsite te zetten!
25 maar Bloes?

Ik zit moe maar voldaan achter de laptop van Mieflief in een ontploft huis. Van de week hard gewerkt op werk en vandaag hard gewerkt aan kamertje voor Vietje en Dochter. Voorlopig tenminste. Als ooit een verdieping op het dag erbij, dan krijgt Dochter weer een eigen kamer(tje).

Vandaag geschilderd, nog meer geschilderd en vloertje gelegd. Vanavond nog een beetje schilderen en dan morgen gordijntjes ophangen en de grote beddenruil in gang zetten. Dan slapen Jootje, Vietje en Zoon 2 eindelijk niet meer op 1 kamer. En dan slapen ze hopelijk wel. *gaap*

Ik moet nog even kijken of het vrijdag gaat lukken Kjong. Druk met interne verhuizing en een gestresste Mieflief ivm hoog bezoek volgende week. nAk-verhaal. Zal binnenkort even updaten. En ik geloof dat de kindjes vrijdag bij Mav zijn. Nah, ik laat het nog wel weten.

Anyway: van harte met Kjongen!!!!
Hoeraaaa voor Kjongen!!!

(ik ben nog op tijd!)

wat heerlijk Bloes.. zo'n MM!

Ik ben moe en blij en helemaal vrolijk terug van nachtje/dagje Schier en bij thuiskomst begint Elvis gelijk over paar daagjes samen weg.. Hij moet ontspannen van de dokter..

Oh.. oké

'k Had trouwens veel mensen op Schier zo'n 15 jaar niet gezien en werd zelfs op de boot door de heer van de koffiecounter herkent (goh.. jij bent hier lang niet geweest!)

Ik was helemaal niets veranderd en níets ouder geworden...

Tuurlijk, wat je zegt.. helemaal goed.

En nog heerlijk weer gehad ook. Uren op terrasje gezeten, rosétje, tapas.. vriendin.. Daarna naar andere vriendin, bijgekletst en naar boot gebracht. (lekker luxe )

op de boot wéér oude bekende en gezellig gekletst.. Mèn, wil er zo weer heen.. maar nee dus.. gezellig met Elvis weg. Ook al zo leuk

Kreeg ik gisteren ook nog email van teamleider dat ie misschien een baan heeft.. dat zou het helemaal compleet maken, denk ik zo!

Later is nu
Hieperdepieperdepiep voor Kjongen.

Dat je maar een leuke dag mag hebben, vrijdag!

Lil, fijn dat Dot weer is opgeknapt en wat leuk dat Zoon op vakantie is met opa en oma!

Bloesem, geniet maar lekker van je vent, je hebt het verdiend!

En goed om te horen dat Mims een fijne vakantie heeft gehad. Zal Pim straks even smsen hoe ze het heeft.

Sorry dat ik er zo weinig ben. Heb het te druk voor het forum, ben met kinderkamertje bezig en heel veel met de kinderen. Ze hebben het echt even nodig, merk ik. Gaat verder wel goed hoor.

Vandaag zijn we naar de voorstelling van Kikker geweest en ik heb al hele leuke voorstellingen voor het nieuwe seizoen geboekt (Pipi Langkous, Pipo de Clown, Knofje, Otje, Wiplala en Dirk Scheele o.a.) heb er nu al zin in!
Tssk

te druk voor forum.. hoe kán dat nou?

Later is nu
Thanks guys. Ik zal het later aan hem laten lezen. Al had hij het van de week al over de opmerking van Mado nota bene, die kuthoeren schreef

Ik denk Alex, dat je heel goed begrijpt welke stoer is en welke niet. (Punt erbij)

Ik heb 'm alleen vanmorgen een uurtje gezien. Misselijk gegeten aan taart-met-snoep-erop-ohja-en-pokemon-dingetjes. Gistereavond zo'n 60 ballonnen zitten blazen. Het talk zit nog in mijn longen.Vannacht 5 uur geslapen door Chip die iets heftig koortserigs heeft, ik vermeod een oorontsteking.

Morgen aan de opruim en administratie.

Bloesje, wat een ge-wel-dig idee van jouw meneer. Superlief.

En wat heb je zelf gedaan?

Wat een leuk verhaal dream.

Wat is er eigenlijk leuk aan een waddeneiland?

1 keer op Ameland geweest, en daar kreeg ik het net zo benauwd (door klein eilandgevoel, kan je te snel verzuipen als er een golf komt ofzo) als in ons laatste slempdorp (waar de kerk zelfs al het ilometerlange eenjarig perkgoed en keurig geknipte heggetjes als soldaatjes overschaduwt)> Maar misschien heb ik er nu een andere kijk op, want toen was ik Puub, en vond ik álles stom (en dat was ook zo, alles ws toen ook stomstommerstomst, geef toe, kijk naar foto's van toen, en geef toe).

Mijn computer zegt dat het 0.26 uur is??

Hoe dan ook. Truste.
De tv reclame zegt

blablabla ... van doktur utkur.

Huh? Die ken ik niet.
Goeimorgen

Wat is er leuk aan een Waddeneiland? Voor mij voornamelijk de natuur.. zee dichtbij, maarja, dat heb jij ook Kjong. Op Schier weinig verkeer! (behalve rond boottijd ) en, nouja.. ik heb er 4 jaar gewoond en het voelt eigenlijk als thuis. Ben er afgelopen 15 jaar amper geweest (op de vingers van 1 hand te tellen) en had het gevoel niet weggeweest te zijn. Ja, dat kan benauwen, kan ik me voorstellen, maar voelt ook als warme jas. In wijk waar ik nu woon is er ook een groot 'ons kent ons'. Oké, ik ken lang niet iedereen (op Schier ook alleen maar de mensen die toendertijd regulier in de kroeg kwamen ) maar het winkelpersoneel (her)kent mij en ik herken hen ook buiten de winkels, zeg maar. Ook al wonen er alleen in deze wijk al 3x zoveel mensen (of 4x) als op heel Schier, het voelt ook als een dorp. En dan voel ik me in dorp Schier veel meer thuis, qua omgeving.

Maarja.. of ik daar nog zou kunnen (en willen) wonen met een (mijn) gezin? Geen idee. Denk het niet.

Waarom heb je niet zo'n ballonnenopblaasgeval Kjong? Zo'n ding, dat eruit ziet en voelt als 2 wc rollen in elkaar en een tuitje erop? Die gebruik ik altijd. Sinds m'n amandelen eruit zijn, kan ik geen ballonnen meer opblazen. Kan geen kracht meer zetten. Heel raar. Maar daardoor hoe ik me ook neit duizelig te blazen

Zo

ga eens ontbijten

Toedels en fijne Q-day voor iedereen!

Later is nu
Ik ga zo naar de huisartsenpost met de Chip. Voor de 4de dag koorts, dreinen. E nu ontstoken tandvlees. Bovendien ruikt ze nu niet meer zoet (van oorontsteking ofzo) uit haar giechel, maar rot.

Heb wel lekker een beetje bijgeslapen, omdat zij van die lange tukken overdag doet. Door het 's nachts wakker zijn...
Helleu,

Kusje voor de Chip. Zal 'r morgen extra knuffelen, het arme ding.

Jemig, rare dag zo he jongens. Hier superleuk gehad met herten-op-kleedje en halve huisraad in de verkoop, allemaal bekenden uit dorp (en een Bambi-man die om 13.00u al een stuk in zijn kraag had door alle aangeboden biertjes whoehaha, erg komisch) en direkt daarna bij mensen aangeschoven in de tuin voor lange middag rosé in zonnetje, spelende kindjes en gezelligheid. En dan hoor/zie je over die aanslag van vanmiddag in A'doorn. Jemig. Wat een enorme halvezool/klootzak, zeg. Bah, bah, bah.

Jullie het ook leuk gehad?

Nu kindjes in bad/bed, zelf badderen en optutten en dan door naar Q-day- feestgedruis. Heel rot allemaal.

Kus!
Had die hele aanslag niet meegekregen. Wij vroegen ons rond een uur of zes ineens af waarom al die vlaggen halfstok hangen hier...

Kjong, ik kom morgen met Dochter. Kom met OV dus weet nog niet hoe laat ik er ben. Zin in.
Ach, arme Chip Kon de huisartsenpost nog iets voor jullie betekenen, Kjong?

Ik mag morgen op audiëntie bij de gyn. Echt zin in ook. En natúúrlijk moet ik morgen volgens mijn agenda ongesteld worden. Zul je net zien dat het deze keer wél netjes op tijd komt :S

En ja, rare Koninginnedag zo. Was ik vanmorgen nog blij dat ik alle festiviteiten heb weten te ontlopen (de mannen alhier houden wel van vrijmarkten, terwijl ik er een pleurishekel aan heb), werd die blijdschap snel de das om gedaan door een zwarte Suzuki Swift. Ik geloof ook niet dat ik Beatrix ooit zó ontdaan heb gezien
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ik was heel blij vanmiddag.

Heerlijke dag gehad.

Veel verkocht op de vrijmarkt.

Mops die 5 euro voelde branden in haar zak en steeds met neiuwe meuk aan kwam zetten.

Zon op onze snoet.

Wat een mooie dag...

En toen twee verstandelijk gehandicapten die mij vertelden dat hun Heldin de Koningin ternauwernood ontkomen was aan een aanslag.....

Boeltje gepakt.

Wat een klotedag...
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven