Zwanger worden voorjaar 2020 MET tabel

17-04-2020 13:02 1124 berichten
Schrijf hier mee voor degenen die vanaf het voorjaar 2020 zwanger proberen te worden.

Wachtwoord op aanvraag.
anoniem_638f50de917f6 wijzigde dit bericht op 29-11-2020 20:26
95.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
hey Aquarium1301 een collega ambtenaar :) Ik werk bij het ministerie van VWS!
Aquarium; wat super leuk een meisje. Zou wel enorm balen zijn als je inderdaad bekken instabiliteit krijgt. Wel fijn dat de misselijkheid helemaal over is. Hopelijk ook snel de andere klachten.

Hier: vanochtend wederom een positieve test! Iets donkerder dan gister. Vind het nog erg ongeloofwaardig. Heb ook geen idee wanneer ik verloskundige moet bellen enzo. Als het goed is morgen 4 weken. geen klachten niks.. wil deze week even afwachten of de test oploopt. Weet ook niet hoe ik hier een foto kan plaatsen..
Wat een vruchtbare maand zeg !! Nog eens gefeliciteerd!
Aquarium gefeliciteerd een meisje is zó leuk! Hadden jullie nu al een zoon of een dochter.
Wees lief voor jezelf probeer te rusten waar kan. Gelukkig niet meer misselijk dat scheelt weer
Wat fijn lalabloem! Nu lekker gaan genieten. Waarom wil je nog blijven testen ?
Je zou gelijk naar de verloskundige kunnen bellen, wat je zelf wilt. Ik wacht even tot ik over de 5 weken ben. Dan voelt het wat echter en is de wachttijd tot die datum wat minder lang.
Konijntje: het voelt nog wat onwerkelijk, en zou wel graag een knal test willen.. haha. Ik ga ook even komende week door en dan volgende week ergens bellen.. denk ik.
Wauw lala-bloem! :cheer2: gefeliciteerd!!
Aquarium, fijn dat de misselijkheid over is, maar wat lastig lijkt me dat: bekkeninstabiliteit!

Lala-bloem, gefeliciteerd! Is je test vanochtend nog donkerder geworden?
Ik heb verloskundige ook nog niet gebeld, wilde ook graag die echte knaltest nog, maar niet meer getest. Heb er nog wel één liggen, dus die doe ik morgen denk ik nog. Kijken of het lijntje dan meteen komt, in plaats van na 2 minuten. Maar ja, streep blijft een streep, dus eigenlijk zou het ook niet uit moeten maken.
Wacht denk ik ook nog even met bellen naar verloskundige tot halverwege of eind van de week.
Weet niet of jullie wat aan mijn tip hebben of niet maar ik was heel blij dat ik met 4.5 week al had gebeld. Aangezien het een kleine week later fout is gegaan kan je dan altijd even met ze bellen en ben je al bekend bij ze

Al gaan we er natuurlijk gewoon vanuit dat alles goed mag gaan😘
Ik had vanmorgen rond 11:45 met afvegen ineens het gevoel dat er slijm zat (je weet wel als je afveegt en je hebt slijm merk je het gelijk omdat je er dan vrij snel over heen glijd, sorry hihi). Ik zoeken naar man en macht en heb nog drie testen van de action gevonden. Zie foto: https://ibb.co/0YJN2Dz.. nog niet echt een knaller maar met dat slijm kan het geen toeval zijn toch?

En net kwam er een hele dikke dikke klodder slijm uit, echt zoals een eiwit en rekbaar.
Rugpijn en steekjes beginnen ook weer een beetje te komen.

Ik dacht natuurlijk aan de 22ste maar misschien niet gesprongen en nu wel? 😇
Oh Ariel, je lichaam en die testen maken het wel lastig hoor! Aan de test te zien lijkt die mooi positief, maar ja, op de 22e ook. Ik zou over een week als je nog niet ongesteld bent, toch die zwangerschapstest gewoon proberen. Je weet het nu toch niet meer vrees ik.

Bibi, ik vind dat eigenlijk een heel goede tip. Is natuurlijk wel fijn als het mis gaat om ook even contact te hebben. Ga me toch maar via dat formulier van de verloskundige aanmelden dan, dan zouden ze binnen 3 dagen terugbellen.
Jeetje Ariel wat verwarrend! wie weet dan toch nu gesprongen.. lastig hoor.

Hier vanmiddag wederom een kruidvat 2v5 test & een licht streepje. Vanochtend action test echt een enorme tuur streep, nauwelijks iets te zien. Het maakt me echt gek en onzeker!! Later deze week nog maar een test en hopelijk loopt die dan wel op. Ik weet niet zo goed wat ik hier allemaal van moet vinden haha
Wat verwarrend ariel, maar deze lijkt wel echt positief nu! Ik denk dat je gewoon niet afwachten.

lalabloem een streep is een streepje toch?
Lala heb je een foto van de testjes tot nu toe? Dan kunnen we misschien met je meekijken.

Ah Ariël dat klinkt inderdaad wel als je eisprong. Test is ook mooi donker. Ik zou het voor de zekerheid nog maar ff gezellig maken vanavond!
Foto’s verwijderd :shame:
anoniem_64297b2694ebf wijzigde dit bericht op 30-06-2020 19:29
73.58% gewijzigd
Die action waren bij mij ook elke keer licht. Ik zou gewoon even over 2 dagen weer testen lala. Inpricpe moet je testen na 48u wel oplopen de za test dus en de ma tests kan nog btje t zelfde zijn omdat het heel pril is.
Houd het even op 1 merk anders wordt je echt heel onzeker terwijl dat niet nodig is
Lala-bloem, ik vind die van zondag wel donkerder lijken dan die van zaterdag. Op de kruidvat zie ik ook gewoon een streep, maar op de action van vanochtend kan ik hem bijna niet ontdekken (echt tuur tuurstreepje als ik heel erg mijn best doe) :(. Ik hoop ook dat die van de kruidvat mooi op gaat lopen! Ik ga heel hard voor je duimen. :hug:
Wanneer is precies je nod lala bloem? Ik zou 1 of 2 dagen na je nod nog een keer testen. Er zijn meer vrouwen die pas paar dagen na nod pas een goede streep zien.
Mijn NOD is vandaag denk ik. Had nog een behoorlijk onregelmatige cyclus. Ik ga morgen niet testen & dan woensdag nog een poging. :nut:
Ik had vanochtend een mooie positieve streep, zo donker als de controlestreep ongeveer. Ik verwacht dat dit 3 dagen na nod is. Nu stop ik met testen :) heb gisteravond het formulier voor de verloskundige ingevuld, dus beetje spannend wanneer we teruggebeld worden.
Duim dat het voor jou ook zo mooi gaat oplopen, lala-bloem!
Wat fijn Nicki!

Ik ga door naar ronde 3, vanmorgen ongesteld geworden. Gelukkig wel weer een normale cyclus van 29 dagen.
He wat balen, Paradijsvogel!

Hoe gaat het met de rest op de wachtbank?
En Bibi en Jekeek, hoe gaat het met jullie?
Ik heb net de verloskundige aan de lijn gehad en 29 juli hebben we 's avonds de echo :heart:
Lala-bloem je bent echt wel zwanger hoor 😇

Nikkii oh mooi zo. Goed om te horen..

Paradijvogel88 balen zeg!

Ik werd dus vanacht wakker van steken en rugpijn. En resultaat: https://ibb.co/Lhw4f9x
Yeah een eisprong... Mijn lichaam laat me toch niet in de steek....
De teststrepen zijn veel donkerder dan de controlestrepen, dus echte knallers🥳
Ik weet alleen niet of ik nu gister als eerste dag moet nemen of vandaag.
Wow wat goed Ariel. Springt tussen 24-48 na piek en je piek is nu denk ik. Zou morgen als 1dpo aanhouden. Bij mij is de eisprong geweest als de pijn weg is
Yeahh wat fijn ariel! En nu goed gebruik van maken vanavond! :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven