Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
maandag 6 juli 2020 om 12:09
Oh hemel, posten ze zelf niet elke scheet, dan heb je wel mensen die over ze postenMaleficent schreef: ↑06-07-2020 12:02Ik zag net al weer een bericht dat Sonja bakker zich zorgen maakte over het eetpatroon van Antwee nu hij zoveel sport![]()
![]()

Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
maandag 6 juli 2020 om 13:17
Zie je niet dat er in de aanzet van heur haar allemaal hele dunne vlechtjes zitten?Billy_Mean schreef: ↑06-07-2020 09:26Ik denk dat ik even langs Specsavers moet want ik zie het écht niet..![]()
Am Yisrael Chai!
maandag 6 juli 2020 om 13:22
Vroeger deed ze het bij Bob van Hair Police.Ellerlilalinne schreef: ↑05-07-2020 21:29Vergeet die andere foto's.
Hier zie je het echt goed! Effe opklikken om in te zoomen. De extensions worden bij haar heel fijn ingevlochten.
Knap gedaan van haar kapper. Iemand enig idee welke kapper dat is?![]()
Am Yisrael Chai!
maandag 6 juli 2020 om 14:17
Whoah, wat tof dit!dolfje schreef: ↑03-07-2020 14:55Deze!
https://youtu.be/Y_y5akAuIz4
Let even op de rest van de mensen, de man in het koortje![]()

Ik kende alleen de "Bloed, zweet en tranen"-Hazes...
maandag 6 juli 2020 om 14:21
En huppakee, weer op social media, een bericht van Monique wat weer gedeeld moet worden
https://www.100pmagazine.nl/nieuws/moni ... -NtVIY3Qf4
het moment dat ze wist dat het weer goed zat, kennelijk.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 6 juli 2020 om 14:56
Wat ongelooflijk toevallig dat er nét een foto werd genomen toen de vonk oversloeg!Maleficent schreef: ↑06-07-2020 14:21En huppakee, weer op social media, een bericht van Monique wat weer gedeeld moet worden
maandag 6 juli 2020 om 15:31
In een interview met Story geeft Sonja Bakker aan dat het dieet van André Hazes haar nogal wat zorgen baart. De zanger liet laatst namelijk weten dat hij elke week zo’n 14 à 15 keer sport. Daarbij begint hij zijn dag met een shake. Zijn andere eetmomenten bestaan uit 400 gram kip, 400 gram spinazie en 500 gram gebakken aardappelen. En dat eet André elke dag, al twee maanden lang! Volgens Sonja is dat dieet veel te eenzijdig: “Het is juist heel belangrijk om gevarieerd te eten."
Sonja Bakker: “Dat is niet ongevaarlijk"
Daarnaast vindt Sonja het dieet van André behoorlijk koolhydraatrijk. Ook zijn de hoeveelheden kip per dag enorm. En we weten inmiddels allemaal dat dat niet zo gezond is! Wat de voedingsdeskundige echter vooral zorgen baart, is dat André al twee maanden lang dagelijks zoveel spinazie eet. Daarmee krijgt hij namelijk ontzettend veel nitraat binnen: “Dat is niet ongevaarlijk. En het is ongezond. Zeker op de lange termijn.” Sonja beschrijft het dieet als een “crashdieet”, waarbij de kilo’s er snel weer aanzitten als iemand in zijn oude ritme vervalt.
Sonja Bakker: “Dat is niet ongevaarlijk"
Daarnaast vindt Sonja het dieet van André behoorlijk koolhydraatrijk. Ook zijn de hoeveelheden kip per dag enorm. En we weten inmiddels allemaal dat dat niet zo gezond is! Wat de voedingsdeskundige echter vooral zorgen baart, is dat André al twee maanden lang dagelijks zoveel spinazie eet. Daarmee krijgt hij namelijk ontzettend veel nitraat binnen: “Dat is niet ongevaarlijk. En het is ongezond. Zeker op de lange termijn.” Sonja beschrijft het dieet als een “crashdieet”, waarbij de kilo’s er snel weer aanzitten als iemand in zijn oude ritme vervalt.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
maandag 6 juli 2020 om 15:37
Dit vind ik zo'n stomme opmerking want het jong was niet te dik, hij eet dit zo omdat hij de hele dag in de sportschool traint om breed te worden.Keuken1987 schreef: ↑06-07-2020 15:31Sonja beschrijft het dieet als een “crashdieet”, waarbij de kilo’s er snel weer aanzitten als iemand in zijn oude ritme vervalt.

maandag 6 juli 2020 om 15:40
Dit en bovendien was Sonja’s dieet in de eerste jaren ook richting crashdieet .Maleficent schreef: ↑06-07-2020 15:37Dit vind ik zo'n stomme opmerking want het jong was niet te dik, hij eet dit zo omdat hij de hele dag in de sportschool traint om breed te worden.
maandag 6 juli 2020 om 15:54
Maar sowieso is de hoeveelheden spinazie niet gezond tochMaleficent schreef: ↑06-07-2020 15:37Dit vind ik zo'n stomme opmerking want het jong was niet te dik, hij eet dit zo omdat hij de hele dag in de sportschool traint om breed te worden.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
maandag 6 juli 2020 om 16:27
Hij zal wel denken, wat Popeye kan, kan ik ook

maandag 6 juli 2020 om 18:25
dinsdag 7 juli 2020 om 09:41
https://www.mediacourant.nl/2020/07/mar ... in-triest/
Mediadeskundige Mark Koster vindt het buitengewoon triest dat Anna Nooshin geen kritische vragen van journalisten wil beantwoorden. Dat laat hij weten op Twitter. Anna heeft vrijdag een Instagram-museum geopend in Amsterdam waarvan de kaartjes nog duurder zijn dan die van het Rijksmuseum en vierde dat met een uitbundige perslunch, waar de hele influencergemeenschap solidair schijt had aan de 1,5-meter-regels. Een vraag daarover van De Telegraaf weigerde ze te beantwoorden.
Wát een vertoning, zegt Koster. “Triest. Je opent een flauwekulclub en bent boos dat De Telegraaf geen behaagziek item maakt. Anna Nooshin en de vrije pers is als Willem van Hanegem in een Ajax-shirt. Ze denkt dat journalisten er zijn voor haar public relations.”
Telegraaf-jouranliste Esther Kleuver is het daarmee eens. “De pers mag dus wel massaal op komen draven om reclame voor je nieuwe toko te maken, maar oh wee als iemand met een kritische vraag die roze bubbel doorprikt. Wijze les: de media is geen pr-bureau, Anna Nooshin.”
De bekende fotograaf Thomas Schlijper vindt het een gênante vertoning. “Wanneer een journalist interviewt, gaat de geïnterviewde níet over de vragen.”
Metro-redacteur Jelmer Visser: “Dit soort types kunnen toch alleen maar in het hier en nu op foto’s zijn en woorden voorlezen van een papiertje?”
En De Stentor-journalist Phaedra Werkhoven: “Hoe arrogant kun je zijn?
Mediadeskundige Mark Koster vindt het buitengewoon triest dat Anna Nooshin geen kritische vragen van journalisten wil beantwoorden. Dat laat hij weten op Twitter. Anna heeft vrijdag een Instagram-museum geopend in Amsterdam waarvan de kaartjes nog duurder zijn dan die van het Rijksmuseum en vierde dat met een uitbundige perslunch, waar de hele influencergemeenschap solidair schijt had aan de 1,5-meter-regels. Een vraag daarover van De Telegraaf weigerde ze te beantwoorden.
Wát een vertoning, zegt Koster. “Triest. Je opent een flauwekulclub en bent boos dat De Telegraaf geen behaagziek item maakt. Anna Nooshin en de vrije pers is als Willem van Hanegem in een Ajax-shirt. Ze denkt dat journalisten er zijn voor haar public relations.”
Telegraaf-jouranliste Esther Kleuver is het daarmee eens. “De pers mag dus wel massaal op komen draven om reclame voor je nieuwe toko te maken, maar oh wee als iemand met een kritische vraag die roze bubbel doorprikt. Wijze les: de media is geen pr-bureau, Anna Nooshin.”
De bekende fotograaf Thomas Schlijper vindt het een gênante vertoning. “Wanneer een journalist interviewt, gaat de geïnterviewde níet over de vragen.”
Metro-redacteur Jelmer Visser: “Dit soort types kunnen toch alleen maar in het hier en nu op foto’s zijn en woorden voorlezen van een papiertje?”
En De Stentor-journalist Phaedra Werkhoven: “Hoe arrogant kun je zijn?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
dinsdag 7 juli 2020 om 10:08
Terecht stuk over Anna Nooshin. Wat een verwend prinsesje zeg.
Nikkie Plessen en gezin zijn met de privejet naar Mallorca gevlogen. Ik zag een filmpje dat haar man en zoontje het vliegtuig besturen. Ik zou me zo ongemakkelijk voelen om dit soort dingen aan de buitenwereld te laten zien, volgens mij geniet Nikkie er juist van.
Nikkie Plessen en gezin zijn met de privejet naar Mallorca gevlogen. Ik zag een filmpje dat haar man en zoontje het vliegtuig besturen. Ik zou me zo ongemakkelijk voelen om dit soort dingen aan de buitenwereld te laten zien, volgens mij geniet Nikkie er juist van.
dinsdag 7 juli 2020 om 10:27
Gordon brak tientallen KLM-huisjes gevuld met jenever open tijdens terugval
https://www.ad.nl/show/gordon-brak-tien ... ~a2f597dd/
Ik denk dat als dit topic over 30 jaar nog bestaat, het nog steeds over Gordon zal gaan. Wat een dieptepunten en onrust heeft hij in zijn leven zeg.
https://www.ad.nl/show/gordon-brak-tien ... ~a2f597dd/
Ik denk dat als dit topic over 30 jaar nog bestaat, het nog steeds over Gordon zal gaan. Wat een dieptepunten en onrust heeft hij in zijn leven zeg.