Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
dinsdag 7 juli 2020 om 20:25
Meer zelfvertrouwenBilly_Mean schreef: ↑07-07-2020 19:42Is die rush er alleen in energie of krijg je bijv ook meer zelfvertrouwen?
Helaas duurt dat gevoel maar kort en heb je weer een nieuwe snuif nodig
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 7 juli 2020 om 20:29
Zit niet veel drank in hoor Ze zitten niet vol. Net een vingerkootje. Op elk huisje zit een schoorsteen met een soort witgeel wassen laag eroverheen. Als je die eraf haalt, kan je het door de schoorsteen eruit schenken (aan je mond zetten en achterover slaan). Moet een droevig gezicht zijn geweest Gordon die die huisjes leegdrinkt

They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
dinsdag 7 juli 2020 om 20:31
dinsdag 7 juli 2020 om 20:35
Ja zeker.
Ik verkeer gelukkig ook niet meer in de kringen waar ik gebruik tegen kom.
Toendertijd moest allea via via via om er aan te komen.
Dat was mijn geluk, anders was ik flink verslaafd geraakt
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 7 juli 2020 om 21:10
Ik zou het nu ook niet weten hoe ik eraan moest komen.

Maar zo'n 25-30 jaar geleden was ik gabbertje en dan probeer je wel eens wat.
Ik ben gelukkig niet verslavingsgevoelig.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 7 juli 2020 om 21:18

nouuu, ik wil er misschien wel een haha, denk dat mijn moeder er wel genoeg heeft.
mijn opa heeft trouwens het boek waarin al die huisjes staan en de verhalen, ik ook hoor hahah vriendin van me vliegt wel is economy plus.
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 7 juli 2020 om 21:50
Dat zeiden man en ik ook meteen tegen elkaar.Maleficent schreef: ↑07-07-2020 19:25Het zou me niks verbazen als er met Ghislaine ook ineens 'iets gebeurd' waardoor ze niet kan getuigen.
dinsdag 7 juli 2020 om 22:51
Dit vrees ik ook inderdaad.Maleficent schreef: ↑07-07-2020 19:25Het zou me niks verbazen als er met Ghislaine ook ineens 'iets gebeurd' waardoor ze niet kan getuigen.
Hoop dat er voor de slachtoffers duidelijkheid en gerechtigheid komt..
dinsdag 7 juli 2020 om 23:15
Wat ziet ze er oud uit! Ze is toch pas 30 ofzo?
Am Yisrael Chai!
woensdag 8 juli 2020 om 07:34
Anna Nooshin biedt haar excuses aan voor het niet naleven van de anderhalvemeterregel tijdens de opening van haar museum The Upside Down. In een vlog op YouTube zegt ze te begrijpen dat mensen haar uitlachten na een interview met De Telegraaf waarin ze niet op vragen erover wilde reageren.
Nooshin begint haar vlog met een monoloog over de ophef die afgelopen week ontstond. De vlogger opende het museum The Upside Down en vierde dit met vrienden. Op foto's en video's van de opening was te zien dat er geen anderhalve meter afstand werd gehouden. Toen Nooshin hier vragen over kreeg, brak ze het interview af.
"Wat ik ervan heb geleerd is dat ik nu meer dan ooit weet hoe groot de rol is van iemand die in het publieke oog staat en dat ik altijd moet proberen om het goede voorbeeld te geven", vertelt ze haar volgers. "Ik heb nu nog veel meer door wat voor belang dat met zich meedraagt."
Nooshin zegt in de toekomst nog meer eigen verantwoordelijkheid te willen nemen en het goede voorbeeld te willen geven. Ze geeft toe de anderhalve meter afstand in het dagelijkse leven omringd door vrienden nog weleens te vergeten en heeft niet altijd door hoeveel ogen er op haar zijn gericht. "Ik had dat die dag gewoon niet zo moeten doen. Mijn oprechte excuses."
Het interview met De Telegraaf kan ze zelf maar met moeite terugkijken. "Ik snap iedereen die me uitlacht volledig." Ze zegt zich op dat moment overrompeld te hebben gevoeld door die vraag. "Ik kreeg een error in mijn hoofd en heb het wellicht heel dom aangepakt door het af te kappen."
"Ik heb er veel van geleerd en voel me best wel dom." Ze is het eens met de mensen die zeggen dat ze wel mediatraining kan gebruiken. "Ik heb dat nooit gehad. Ik heb het altijd vanuit mijn hart gedaan en heel vaak gaat dat goed en nu ging dat behoorlijk slecht", aldus Nooshin.
Nooshin begint haar vlog met een monoloog over de ophef die afgelopen week ontstond. De vlogger opende het museum The Upside Down en vierde dit met vrienden. Op foto's en video's van de opening was te zien dat er geen anderhalve meter afstand werd gehouden. Toen Nooshin hier vragen over kreeg, brak ze het interview af.
"Wat ik ervan heb geleerd is dat ik nu meer dan ooit weet hoe groot de rol is van iemand die in het publieke oog staat en dat ik altijd moet proberen om het goede voorbeeld te geven", vertelt ze haar volgers. "Ik heb nu nog veel meer door wat voor belang dat met zich meedraagt."
Nooshin zegt in de toekomst nog meer eigen verantwoordelijkheid te willen nemen en het goede voorbeeld te willen geven. Ze geeft toe de anderhalve meter afstand in het dagelijkse leven omringd door vrienden nog weleens te vergeten en heeft niet altijd door hoeveel ogen er op haar zijn gericht. "Ik had dat die dag gewoon niet zo moeten doen. Mijn oprechte excuses."
Het interview met De Telegraaf kan ze zelf maar met moeite terugkijken. "Ik snap iedereen die me uitlacht volledig." Ze zegt zich op dat moment overrompeld te hebben gevoeld door die vraag. "Ik kreeg een error in mijn hoofd en heb het wellicht heel dom aangepakt door het af te kappen."
"Ik heb er veel van geleerd en voel me best wel dom." Ze is het eens met de mensen die zeggen dat ze wel mediatraining kan gebruiken. "Ik heb dat nooit gehad. Ik heb het altijd vanuit mijn hart gedaan en heel vaak gaat dat goed en nu ging dat behoorlijk slecht", aldus Nooshin.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

woensdag 8 juli 2020 om 09:29
Wat onwijs zonde. Ik hoop dat dit gewoon een hele foute foto is en dat ze een giga kater heeft of zo maar het lijkt meer op iets anders..

woensdag 8 juli 2020 om 09:30
Komt ook omdat ze best veel is afgevallen. Iets 'boller' koppie stond haar leuker en ook jonger.
woensdag 8 juli 2020 om 09:32
Valt toch wel mee? Wat zie je aan haar dan? In vind dat zij er sowieso wel vaak anders uitziet omdat ze vaak van kapsel verandert.
woensdag 8 juli 2020 om 09:32
Billy_Mean schreef: ↑08-07-2020 09:29Wat onwijs zonde. Ik hoop dat dit gewoon een hele foute foto is en dat ze een giga kater heeft of zo maar het lijkt meer op iets anders..
Gekke foto inderdaad. En dat donkere haar staat haar niet.
woensdag 8 juli 2020 om 09:52
Zo puffy en onnatuurlijkminnimouse schreef: ↑08-07-2020 09:32Valt toch wel mee? Wat zie je aan haar dan? In vind dat zij er sowieso wel vaak anders uitziet omdat ze vaak van kapsel verandert.
Stressed is just desserts spelled backwards

woensdag 8 juli 2020 om 10:07
Dat donkere haar staat haar inderdaad niet. Volgens mij is zij van nature vrij licht en donker haar maakt dan zo hard. Deze haarkleur staat niet bij haar teint.
(Sowieso ben ik van mening dat iedereen maar een tintje lichter of donkerder kan dan de natuurlijke haarkleur. Enkele uitzonderingen daargelaten en Leontine behoort wat mij betreft niet bij de uitzonderingen.)
Anna Nooshin vind ik een turbodoos. Een tijd geleden vond ik haar erg mooi en ergleuk, maar dat was tot het presenteren van de finale van HNTM. Daarna vond ik haar alleen nog maar erg mooi.
woensdag 8 juli 2020 om 10:20
Ze is 33, maar op deze foto inderdaad een stuk ouder en ik zou haar zo niet herkend hebben.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
woensdag 8 juli 2020 om 10:26
Bridget en Hazes zijn samen terug gevlogen, dus dit was er voor of tijdens.Maleficent schreef: ↑07-07-2020 12:25Ik ben vooral benieuwd of Bridget toen al was gearriveerd op het eiland/er toen ook was/of net vertrokken was.
Maar dat staat er dan helaas niet bij![]()