Napraattopic 131

26-06-2020 20:32 3625 berichten
Alle reacties Link kopieren
Let op! De komende 2 weken is er een ander napraattopic overig/napraat-2-0/list_messages/465266 en is dit een kletstopic. Dus in dit topic alles over eten, drinken, slapen, films, tv etc.

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:08
20.00% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Cookielover schreef:
09-07-2020 22:55
Ja, maar de mensen die op napraat praten, dat is een complot tegen Abyss en blabla.

We zijn allemaal tegen hem en we komen naar elk topic waar hij post om elkaar bij te vallen.
Hij post ook echt in elk topic dus er is ook geen ontkomen aan.
Solomio schreef:
09-07-2020 22:47
Staat ie bij mij al, maar hij wordt best vaak gequoot.
jokkebrok
Rosabella1 schreef:
09-07-2020 22:54
Vroegah stuurden we tere zieltjes naar babybrabbel maar geen idee of dat nog bestaat. ;-D
Was dat niet vooral als mensen heel veel smileys gebruikten?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik ben gewoon binnen komen vallen omdat het hier lekker actief is en vond het wel een tof sfeertje dus kom regelmatig terug.
Vind dat gemiep over het 'napraatgroepje' nogal uit de lucht gegrepen ik word het topic toch ook niet uitgemept :)
broekrok schreef:
Jaaaa :rofl:
En verhuisden we zelf naar de ballenbak op Libelle tijdens de bannenregen hier ;-D
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Ziekelijk.
De truc is om binnen te komen alsof je er al jaren bent.
Peixe schreef:
09-07-2020 22:56
Alleen wie er vanaf deel 1 bij was hoort er bij toch?
Dat staat toch in onze statuten.
Dat ligt moeilijk, want deze napraattelling is niet de eerste napraat ooit. Vroeger, toen er nog geen fossielen waren (enkel oude gardes) was er ook al een napraat.
En nickwissels zijn ook een dingetje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Abyss schreef:
09-07-2020 22:57
jokkebrok
Want?

Je staat bij mij onder de negeer.

Kan ik kiezen of ik posts van je wil lezen.

Tenzij iemand je quote.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Gompie, een nieuw topic van MOHP. En ik nog denken dat hij zich zo vermaakte op zijn vorige topic...
Iemand met de nick Echt_Nederlands. Ik vraag me bij dat soort nicks af wat voor getroebleerd beeld van Nederland ze hebben.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
Cookielover schreef:
Ja, maar de mensen die op napraat praten, dat is een complot tegen Abyss en blabla.

We zijn allemaal tegen hem en we komen naar elk topic waar hij post om elkaar bij te vallen.
Ja want zij zijn groot en ik is klein het is niet eerlijk :calimero:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
feow schreef:
09-07-2020 22:57
Één bloedlip en twee blauwe ogen.
Wat wil jij?
Eeuwige bijval en dankbaarheid natuurlijk. :jump:

:proud:
Life is short. Eat dessert first.
VANTA schreef:
09-07-2020 22:59
De truc is om binnen te komen alsof je er al jaren bent.
Fake it till you make it.
broekrok schreef:
09-07-2020 22:46
Zo, Abyss gaat onder de negeer. Wat een gezeik, zeg.

Heb je nog knap lang volgehouden.
Rosabella1 schreef:
09-07-2020 22:58
En verhuisden we zelf naar de ballenbak op Libelle tijdens de bannenregen hier ;-D
God ja, ook nog gedaan. Dat was zo'n stom truttig forum.
oudebaas schreef:
Iemand met de nick Echt_Nederlands. Ik vraag me bij dat soort nicks af wat voor getroebleerd beeld van Nederland ze hebben.
De zoveelste G. Wilders-aanhanger?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
charlottew88 schreef:
09-07-2020 22:50
Ja ik heb mij altijd welkom gevoeld hier. Soms zijn we het eens soms oneens en dat is juist zo leuk. En inderdaad als je hier binnenkomt stormen met gemopper, vingerwijzend en onaardige woorden dan word je daar op gewezen. Dat gebeurt irl ook.

Maar dan post desbetreffende forummer dat de hele napraatkliek een groepje is die het altijd met elkaar eens is en nieuwelingen wegpesten. Dat is mijns inziens niet zo.
Het ligt er misschien aan tegen wie je onaardig bent enzo. Als een nieuweling dat hier tegen mij doet, krijgt ie applaus. :proud: :rofl:
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
oudebaas schreef:
Inderdaad. Iets zegt me dat zijn/haar Nederland het mijne niet is. En dan toch namens het Volk spreken, brrrrr.
Solomio schreef:
09-07-2020 22:58
Was dat niet vooral als mensen heel veel smileys gebruikten?
Ook en mensen die keuvelden over slijmdraden trekken en klussen etc. :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Peixe schreef:
09-07-2020 23:00
Ja, nieuwe forummers krijgen natuurlijk altijd eerst het voordeel van de twijfel..... :sherlock:
Abyss schreef:
Fake it till you make it.
Jij bent aan het overcompenseren. Keep a low profile.
oudebaas schreef:
Serieus, heeft iemand die nick? Daar zou ik heel mss wel een vooroordeel over kunnen hebben.
Life is short. Eat dessert first.
simbalabimba schreef:
Het ligt er misschien aan tegen wie je onaardig bent enzo. Als een nieuweling dat hier tegen mij doet, krijgt ie applaus. :proud: :rofl:
Ja maar jij bent ook heel tolerant en inclusief enzo ;-))
Peixe schreef:
Jij nog langer.
Jullie verdienen beiden een pluim.

negeer nu wie je wil negeren. Is niet zo spannend hoor.
Maar uiteraard wel even melden dat je iemand gaat negeren.. Is even leuk om aan te kondigen en nog wat bijval te krijgen.. en dat diegene het maar even weet.
anoniem_64900e86602d4 wijzigde dit bericht op 09-07-2020 23:03
4.94% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven