Napraattopic 131
vrijdag 26 juni 2020 om 20:32
Let op! De komende 2 weken is er een ander napraattopic overig/napraat-2-0/list_messages/465266 en is dit een kletstopic. Dus in dit topic alles over eten, drinken, slapen, films, tv etc.
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:08
20.00% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 9 juli 2020 om 22:57
Hij post ook echt in elk topic dus er is ook geen ontkomen aan.Cookielover schreef: ↑09-07-2020 22:55Ja, maar de mensen die op napraat praten, dat is een complot tegen Abyss en blabla.
We zijn allemaal tegen hem en we komen naar elk topic waar hij post om elkaar bij te vallen.
donderdag 9 juli 2020 om 22:58
Was dat niet vooral als mensen heel veel smileys gebruikten?Rosabella1 schreef: ↑09-07-2020 22:54Vroegah stuurden we tere zieltjes naar babybrabbel maar geen idee of dat nog bestaat.![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 9 juli 2020 om 22:58
donderdag 9 juli 2020 om 22:59
Dat ligt moeilijk, want deze napraattelling is niet de eerste napraat ooit. Vroeger, toen er nog geen fossielen waren (enkel oude gardes) was er ook al een napraat.
En nickwissels zijn ook een dingetje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ja want zij zijn groot en ik is klein het is niet eerlijkCookielover schreef: ↑09-07-2020 22:55Ja, maar de mensen die op napraat praten, dat is een complot tegen Abyss en blabla.
We zijn allemaal tegen hem en we komen naar elk topic waar hij post om elkaar bij te vallen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 9 juli 2020 om 23:00
God ja, ook nog gedaan. Dat was zo'n stom truttig forum.Rosabella1 schreef: ↑09-07-2020 22:58En verhuisden we zelf naar de ballenbak op Libelle tijdens de bannenregen hier![]()
Het ligt er misschien aan tegen wie je onaardig bent enzo. Als een nieuweling dat hier tegen mij doet, krijgt ie applaus.charlottew88 schreef: ↑09-07-2020 22:50Ja ik heb mij altijd welkom gevoeld hier. Soms zijn we het eens soms oneens en dat is juist zo leuk. En inderdaad als je hier binnenkomt stormen met gemopper, vingerwijzend en onaardige woorden dan word je daar op gewezen. Dat gebeurt irl ook.
Maar dan post desbetreffende forummer dat de hele napraatkliek een groepje is die het altijd met elkaar eens is en nieuwelingen wegpesten. Dat is mijns inziens niet zo.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 9 juli 2020 om 23:01
Ook en mensen die keuvelden over slijmdraden trekken en klussen etc.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 9 juli 2020 om 23:02
Ja maar jij bent ook heel tolerant en inclusief enzosimbalabimba schreef: ↑09-07-2020 23:00Het ligt er misschien aan tegen wie je onaardig bent enzo. Als een nieuweling dat hier tegen mij doet, krijgt ie applaus.![]()
![]()
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Jij nog langer.
Jullie verdienen beiden een pluim.
negeer nu wie je wil negeren. Is niet zo spannend hoor.
Maar uiteraard wel even melden dat je iemand gaat negeren.. Is even leuk om aan te kondigen en nog wat bijval te krijgen.. en dat diegene het maar even weet.
anoniem_64900e86602d4 wijzigde dit bericht op 09-07-2020 23:03
4.94% gewijzigd