Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Niks aansteller hoor. Het IS gewoon heel erg en het is helemaal niet raar dat je daardoor aangeslagen bent. Bij mij is het ook sinds 11:50 vannochtend stil van binnen....
*sluit zich aan bij de woorden van Darly*

voor iedereen
Ik wil heel erg helemaal die beelden niet zien, ik vind het zo al wel erg genoeg,,, Wist van niks, zaten in de auto om te gaan dansen bij GG's muziek toen hij gebeld werd omdat optreden mogelijk afgelast werd. Uiteindelijk gebeurde dat niet (was niet in kader koninginnedag, maar vanwege zoveeljarig bestaan van klein kroegje), maar bleef bizare middag met bijbehorend verloren raar gevoel.
Ja dat is inderdaad bizar Lil.

Bij mij blijft de zucht van de koningin hangen.

Doe eigenlijk niet veel vanavond, alleen maar tv kijken.
Dan maar even iets heel anders. Spannend, Vriendinnetje uit zuiden kan elk moment bevallen. Ze zijn nogal republikeins dus ik (en zij ook) hopen niet vandaag Ik heb vanaf het begin gzegd dat de kleine op Labourday geboren gaat worden, morgen dus. *duimduim*
**duimt mee**

Maar als ze niet binnen een minuut bevalt, is het okee, toch?
Ja of ze is bevallen, maar heeft het nog niet laten weten. Ik zal haar morgen wel even mailen of smsén, maar ik durf niet zo goed. Eerste was twee weken te laat en ze vond het toen al zo vervelend dat iedereen zat te 'wachten'.
Als je belt, vragen hoe het met haar gaat, en niet of de baby er al is. Dat valt nooit verkeerd. Spannend hoor! Is ze - of eigenlijk de baby - gescreend op de kwaal die haar eerste kindje had?
En prompt gaat na mijn vorige posting een sms piepje.... maar het was Kjong.

Nou bellen doe ik soiewso niet. En haar bloeddruk was heel hoog (laatste bericht van zondag was dat die weer normaal is). Dus vragen naar hoe het met haar gaat staat gelijk aan de baby. Waar voorzover ze prenataal hebben kunnen zien zien helemaal ok is. . Mailtje is handiger denk ik.
Mogge, iemand koffie?

Ik heb nog nooit van mijn leven een krant dichtgedaan omdat ik de foto niet kon hebben. Maar de Volkskrant heeft het voor elkaar geregen. Wat een walgelijke foto op bladzijde 2.
Ja doe maar.

*leest de vk altijd op werk en heeft een vrije dag*

Is het die ene foto die ook op geen stijl waarbij de dader zichtbaar in de auto zit?

Die was gisteren ook op nova prominent in beeld.

pffff, wat een dag zeg gisteren. Kan het nog steeds niet helemaal geloven.

Straks naar Kjong voorverjaardagsfestje Kjongen, en het is hier mooi weer , lekker in de tuin zitten dus.
Een foto met allemaal slachtoffers op de grond en een duidelijk bloederig ledemaat. Totaal respectloos naar de slachtoffers, nodeloos plastisch en behalve het feit dat het walging oproept, geen enkele toegevoegde nieuwswaarde.

Ik heb er zelfs een mail over gestuurd naar de redactie: ook nog niet eerder gebeurd...

Net met MK met een gecensureerde krant het gebeuren van gisteren nog even doorgenomen. Ze had toch het nodige meegekregen maar ook het nodige niet, en ik wilde niet dat ze met vragen zou blijven zitten die uiteindleijk tot iets nog groters zouden uitgroeien. Ze is toch verdomde slim, dat meiske van me. Snapte mijn uitleg, maar begreep ook dat ik het zelf ook niet begreep.
al antwoord gehad?

ik zit heerlijk nieuws-loos in de tuin van kjong. jammer dat de zon het even laat afweten, nah ja komt wel weer terug.
quote:tilalia2 schreef op 01 mei 2009 @ 09:42:

Een foto met allemaal slachtoffers op de grond en een duidelijk bloederig ledemaat. Totaal respectloos naar de slachtoffers, nodeloos plastisch en behalve het feit dat het walging oproept, geen enkele toegevoegde nieuwswaarde.

Helemaal mee eens. Mij blijft die klerefoto van dat rechtop zittende meisje met bleek gezicht en wapperende haren steeds maar bij. Ik heb er zelfs van gedroomd. Maar godsamme zeg, het zal je dochter maar zijn en dan zie je overal die afschuwelijke foto..... Dus he-le-maal eens met jouw reactie: geen toegevoegde nieuwswaarde. Goed dat je die mail verstuurd hebt! Ga ik ook doen.
.
Nog geen antwoord gehad. Zou me ook niet verbazen. Wellicht morgen op de u-pagina

M'anas, die foto hangt ook nog op mijn netvlies. Maar die foto voegt nog iets toe aan het geschreven woord: het geeft aan met wat een kolerevaart die auto reed. Ben wel blij dat die foto niet levensgroot in de krant stond, trouwens. Blerk.

Leuk aan het kneuteren vandaag. samen met MK gestofzuigd (zij met het roze-lila-monster en ik met de echte), daarna gewinkeld, wat gedronken op een terrasje, speeltuin geweest, baby-eendjes en baby-meerkoetjes en broedende zwaan gekeken en van stukkies brood voorzien en net onkruid wieden in de voortuin. Daar vindt ze geen klap aan, trouwens.
Op zich eens, Tila, dat die foto in ieder geval nog IETS toevoegt aan het geschreven woord. Aan de andere kant: dat de auto met een rotvaart reed hebben we allemaal al inmiddels zo'n 348 keer op TV kunnen zien. Ik vind die foto van dat meisje zo erg, omdat ik me kan voorstellen dat het een afschuwelijke klerefoto voor haar ouders is. Je moet er toch niet aan denken dat je je eigen k.... Nou ja, dat dus.
.
O, en voortuin wieden heb ik vanmiddag op slinkse wijze gedelegeerd aan Oudste Zoon, die daarvoor het riante bedrag van 5 euro in ontvangst heeft mogen nemen. Moet ik er wél bij zeggen dat "voortuin" een erg fout woord is, want met "tuin" had het niet veel meer te maken.

Heb je nog wat gescoord op je winkeltripje, Tila?

Hier is Jongste Dochter samen met opa en oma afgereisd naar Friesland, voor een weekje vakantie. Ik vind het nogal stil in huis.
.
Ik durf het nog niet aan MK te delegeren... die rukt alle vaste planten eruit en laat de paardebloemen staan omdat die zo mooi zijn

Winkeltripje leverde op: voor MK: 1 vestje, 1 korte broek, en 5 nieuwe onderbroekjes "Oooooh, met èlfjes erop! Pussies wat ik altijd al wilde wensen!" en voor Jom ook nieuw ondergoed.

Die foto is ook rot, M'anas... brrrr...
Stil in huis... niet leuk stil, of juist lekker voorbereiden voor huis-stil?
Marie, ik snap dat het stil is zonder Jongste Dochter in huis! Jemig wat een lekkere kleptante is dat... Fijn dat jullie zo enthousiast zijn met het huis! Ben zo beniehieuwd!

Inderdaad heftig allemaal, het gebeuren van gisteren. Ik heb ook gedroomd over die mensen die door de lucht vlogen. Oh man, wat verschrikkelijk erg.....

We hoorden het toen we op een terrasje zaten in de Limburgse zon. Heel onwerkelijk om zo'n nieuws te horen als je op een heerlijke plek op een geweldige dag met de allerliefste bent. We hebben het verder wel heel fijn gehad (maar omdat we er niet heel veel meer over hebben gepraat tot we voor het slapen de tv nog even aanzetten, heb ik er w.s. wel over gedroomd ); veel gelopen, hier en daar een terrasje, aspergesoepje, bittergarnituurtje, wijntje, nog een spaatje. Veeeeeeel gepraat (dat is echt nooit saai met deze man ) en gelachen. 's Avonds op het terras van een heel leuk en goed restaurant gegeten, fles wijn erbij en live vermaak want een of andere maffe traditie met een Mei-den-planting (een boom, geen meiden die ze gingen planten ) en daarmee hebben we Eén jaar Samen goed gevierd.

Vandaag nog een heel gaaf verjaarskado voor (alvast) Mops gekocht! en voor de neefjes van MM, die vandaag 6 zijn geworden. Dat gevierd natuurlijk met taart en veel gezellig bezoek en vanavond kwamen de Bloesjes weer thuis. Die hadden het leuk gehad maar Oudste is een beetje ziekig en Jongste had diarree, dus liefdevol in bed geknuffeld. Hmmmm, mijn meisjes mijn meisjes, wat hou ik van ze!

Nu maar even inloggen op het werk en dan zorgen dat ik komende week écht vrij kan zijn.

~schenkt de portglazen nog eens vol~
Zoen voor jullie!

Ik lees/leef braaf mee, maar heb hoofd en agenda even zo vol. Geen mentale rust om te posten.

Het gaat wel goed hoor, daar niet van. Vakantie was heerlijk en vol ontspanning, maar ik kan even geen woorden juit mijn toetsenbord halen. Weet niet waarom... Komt wel weer.

Heb wel iets gepost in de wijnkelder.

Kon daar trouwens niets bizars van Suup vinden. Hoop dat alles oke is!

Verder dikke kus voor jullie allen.

Zin in over drie weken!
Wat wilde ik nou toch typen?
Geeft niks Mims, wacht maar weer lekker tot je hoofd wat leger is!

Hier net terug van een avondje kletsen, drinken en plaatjes draaien met oud-collega die in de loop der tijd vriendin is geworden. Erg fijn allemaal! En morgen ga ik met 6 meiden jenever proeven :-) Hoppie vakantie!
*zet koffie neer*

Verjaardag kjongen was erg gezellig. later op de avond wijntjes in de tuin, dekbedden en vuurkorf. En slappe lach. Te laat om nog naar huis te fietsen.

Straks thuis even goed bijlezen.

Mims klinkt spannend.

bizar iets staat in mijn werktopic.

later.
joepie! Er is een klein meisje geboren vanmorgen. Met een prachtige naam. Alles goed gegaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven