Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Ellerlilalinne schreef:
14-07-2020 23:14
Over die foto van Beyonce is echt even wat beter nagedacht. Het kan je smaak niet zijn, maar technisch gezien en stylingwise klopt alles.
Technisch gezien? Wat bedoel je daar mee?
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Maleficent schreef:
15-07-2020 09:04
niet alleen door Katja hoor :facepalm:
Ik had al zo'n vermoeden inderdaad.
Maleficent schreef:
15-07-2020 09:04
niet alleen door Katja hoor :facepalm:
Ach wat is geobseddeerd en is het echt een facepalm waard?
beetjegek schreef:
15-07-2020 07:32
Mooi is ze niet hoor. Heb je die bek wel eens gezien als ze lacht? Sensueel vind ik haar ook niet. Het is gewoon een gekkie.
Oke, dus als mensen zeggen dat ze de opgeduwde borsten van Sabia niet mooi vinden dan zijn ze jaloers. Volgens jou.
Zou dat nu ook gelden? Just asking.
Billy_Mean schreef:
15-07-2020 11:53
Ach wat is geobseddeerd en is het echt een facepalm waard?
Ik kon deze forummer ook op andere plekken tegen en dan is het gedrag (de g kun je ook veranderen voor een m) hetzelfde.
beetjegek schreef:
Mooi is ze niet hoor. Heb je die bek wel eens gezien als ze lacht? Sensueel vind ik haar ook niet. Het is gewoon een gekkie.
Die bek? Kom zeg, dat is toch nergens voor nodig? En iemand met psychische problemen als gekkie bestempelen is ook niet al te menslievend.
meisje85 schreef:
15-07-2020 12:13
Die bek? Kom zeg, dat is toch nergens voor nodig? En iemand met psychische problemen als gekkie bestempelen is ook niet al te menslievend.
Ik ben zelf ook een gekkie dus ik heb daar geen moeite mee.
Maleficent schreef:
15-07-2020 11:54
Oke, dus als mensen zeggen dat ze de opgeduwde borsten van Sabia niet mooi vinden dan zijn ze jaloers. Volgens jou.
Zou dat nu ook gelden? Just asking.
Nee, niet echt,
beetjegek schreef:
Bek? Ze heeft een mond en is echt wel mooi en sensueel.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
minnimouse schreef:
15-07-2020 09:00
Wat wil je hier nu mee zeggen? Ik ben zelf ongewild kinderloos en heb dit het afgelopen jaar zelf uitgezocht. Waarom denk je dat je mij deze informatie moet verstrekken?
Sorry dat weet ik toch niet? :-? Heftig hoor. Dat lijkt me heel moeilijk. :(
dolfje schreef:
15-07-2020 07:11
Vind jij. Styling is ook maar een kwestie van smaak.
Professionele styling is niet een kwestie van smaak. Iets kan niet je smaak zijn, maar je kan wel zien dat het goed gestyld is. Dat er echt over nagedacht is en dat het technisch klopt.
Ellerlilalinne schreef:
15-07-2020 12:59
Professionele styling is niet een kwestie van smaak. Iets kan niet je smaak zijn, maar je kan wel zien dat het goed gestyld is. Dat er echt over nagedacht is en dat het technisch klopt.
Ja dat zie jij natuurlijk veel beter dan anderen. En dan kan je er verder niets meer van vinden.
Ellerlilalinne schreef:
15-07-2020 12:56
Sorry dat weet ik toch niet? :-? Heftig hoor. Dat lijkt me heel moeilijk. :(
Daar gaat het helemaal niet om en ik ben niet zielig, maar ik snap niet waarom je dit soort info hier deelt? Je doet net alsof het een feit is dat Katja door middel van eiceldonatie zwanger is geworden.
SweetFirefly schreef:
15-07-2020 09:36
Technisch gezien? Wat bedoel je daar mee?
De technische kant van hoe ze zoiets realiseren. Er is een idee. Iets/een creatieve uiting wat men wil overbrengen. Daar komt een (of meerdere) Art director, fotograaf, stylist, belichting, makeup artist en allerlei andere expertises aan te pas om zo het idee op de juiste manier tot leven te brengen en in beeld te vangen.

Dat is een heel technisch proces. Dat zit goed in elkaar. Anders kom je niet tot zo een eindresultaat. Los van of je het mooi vindt (ik zou die foto persoonlijk niet thuis ophangen).

Bijvoorbeeld mijn vriend kan mij filmen terwijl ik een dansje doe voor Tiktok. Ziet er leuk en grappig uit. Of een cameraman kan een professionele danser filmen voor Tiktok, ziet er leuk en grappig uit, maar je ziet ook dat het technisch helemaal klopt. Vanuit de juiste hoek gefilmd, de danseres is duidelijk geschoold, het dansje zit qua techniek beter in elkaar en ze maakt de bewegingen goed af want ze beheerst dankzij haar jarenlange opleiding de techniek. Dat dus.
*Sally* schreef:
15-07-2020 13:08
Ja dat zie jij natuurlijk veel beter dan anderen. En dan kan je er verder niets meer van vinden.
Dat kan jij ook zien hoor. Als je niet boos bent.
minnimouse schreef:
15-07-2020 13:15
Daar gaat het helemaal niet om en ik ben niet zielig, maar ik snap niet waarom je dit soort info hier deelt? Je doet net alsof het een feit is dat Katja door middel van eiceldonatie zwanger is geworden.
Ik reageerde toch op jouw info mbt Spanje. Het onderwerp vind ik interessant dus dan reageer ik daar weer op. Ik schreef er duidelijk bij los van Katja. Maar dat weet je best. ;-)
de Mol wilde zich in de nieuwe uitgave van haar blad LINDA. hardmaken voor body positivity en besloot in bikini te poseren voor de coverfoto. De presentatrice zegt tegen LINDA.nl dat de foto niet is bewerkt om haar slanker te laten lijken.

De Mol zegt veel reacties te hebben ontvangen op de foto. Het grootste deel van die reacties was positief, maar toch zijn er ook mensen die aan de authenticiteit van de foto twijfelen.

Wat betreft de suggesties dat er sprake zou zijn van Photoshop (sommigen beweerden zelfs dat er een heel ander lichaam aan mijn hoofd geplakt is) kan ik garanderen dat ik absoluut niet slanker of strakker geshopt of hoe dan ook veranderd ben", zegt de presentatrice.

Dan zou dit zijn doel natuurlijk ook compleet voorbij schieten. Het idee alleen al: aandacht besteden aan body positivity en dan met een bewerkte foto aankomen", gaat ze verder. "'Het kan niet, die best dunne armen met dat brede onderlijf', schreef iemand. Tja, dat is dus mijn lijf. Als ik had gephotoshopt, had ik mezelf wel een taille gegeven."
keuken1987 wijzigde dit bericht op 15-07-2020 13:31
20.12% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Ellerlilalinne schreef:
15-07-2020 13:29
Ik reageerde toch op jouw info mbt Spanje. Het onderwerp vind ik interessant dus dan reageer ik daar weer op. Ik schreef er duidelijk bij los van Katja. Maar dat weet je best. ;-)
Ik was niet degene die over eiceldonatie begon hoor :|
En nee, dat weet ik niet want je insinueert hier wel meer.
Ellerlilalinne schreef:
15-07-2020 13:25
Dat kan jij ook zien hoor. Als je niet boos bent.
Hou op joh.
Maleficent schreef:
15-07-2020 11:56
Ik kon deze forummer ook op andere plekken tegen en dan is het gedrag (de g kun je ook veranderen voor een m) hetzelfde.

Op andere plekken?

Je bedoelt in de verschillende roddeltopics die jij hier steevast opent en bijhoudt.
Zonder jou werd er niet structureel elke dag geroddeld over BN-ers en celebs op het forum.
Dan ga je hier klagen als iemand er op los roddelt.

Je hebt boter op je hoofd!
Ellerlilalinne schreef:
15-07-2020 13:29
Ik vind jou een beetje creepy
Frankly my dear, I don"t give a damn
Keuken1987 schreef:
15-07-2020 13:30
de Mol wilde zich in de nieuwe uitgave van haar blad LINDA. hardmaken voor body positivity en besloot in bikini te poseren voor de coverfoto. De presentatrice zegt tegen LINDA.nl dat de foto niet is bewerkt om haar slanker te laten lijken.

De Mol zegt veel reacties te hebben ontvangen op de foto. Het grootste deel van die reacties was positief, maar toch zijn er ook mensen die aan de authenticiteit van de foto twijfelen.

Wat betreft de suggesties dat er sprake zou zijn van Photoshop (sommigen beweerden zelfs dat er een heel ander lichaam aan mijn hoofd geplakt is) kan ik garanderen dat ik absoluut niet slanker of strakker geshopt of hoe dan ook veranderd ben", zegt de presentatrice.

Dan zou dit zijn doel natuurlijk ook compleet voorbij schieten. Het idee alleen al: aandacht besteden aan body positivity en dan met een bewerkte foto aankomen", gaat ze verder. "'Het kan niet, die best dunne armen met dat brede onderlijf', schreef iemand. Tja, dat is dus mijn lijf. Als ik had gephotoshopt, had ik mezelf wel een taille gegeven."
Ik geloof haar wel hoor.
Ellerlilalinne schreef:
14-07-2020 23:33
Even los van Katja.

In Spanje is de eiceldonor anoniem. In Nederland mag dat (gelukkig!!!) niet. Is erg traumatisch voor het kind later.
In Spanje hebben ze logischerwijs veel Spaanse vrouwen die donor zijn, schijnen veelal studentes te zijn (beseffen die wel wat ze doen??) :O Zie je dan ook aan het uiterlijk van het kindje.

In welke landen is eiceldonatie mogelijk?
Bekend is dat er mogelijkheden voor eiceldonatie zijn in de volgende landen: België (lange wachtlijst), Spanje, Finland (niet anoniem), Rusland, Oekraïne, Polen, Tsjechië, Groot-Brittannië (niet anoniem), Verenigde Staten, Zuid Afrika.

https://www.freya.nl/kinderwens/behande ... uitenland/
Wow... Obsessed much? :roll:
Wat betekent dat 'much' toch in reacties?
minnimouse schreef:
15-07-2020 13:30
Ik was niet degene die over eiceldonatie begon hoor :|
En nee, dat weet ik niet want je insinueert hier wel meer.
Ik toch ook niet. Maar je bleef er over doorgaan, dus ik ook.

Ik insinueren hier zeker van alles net als de roddelbladen dat doen. Heerlijk! Mijn werk is al serieus genoeg.

Je kan me ook op negeer zetten trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven