Is mijn date gekrompen?

18-07-2020 13:10 189 berichten
Voor de lockdown had ik twee leuke dates met een man die eigenlijk precies aan mijn eisenlijstje voldeed: lang, bovengemiddeld knap, goed salaris met nog een aantal schalen doorgroeimogelijkheid, huis met een handige ligging, hij likete vrijwel geen andere vrouwen op de socials en betaalde ook automatisch de rekening. Tijdens de lockdown hebben we nog twee videodates gehad en toen was hij heel voorkomend. Nu heb ik hem sindsdien twee keer gezien weer, hartstikke leuk en hij zegt een toekomst met me te zien, ik begin ook vlinders te krijgen. Maar hij lijkt wel iets kleiner geworden te zijn in de tussentijd. Kan dat en hoe kom ik hierachter?
Had je soms ook bij de eerste dates kleding aan waarin je slanker lijkt dan je bent? En Bennie misschien kleding waarin hij langer lijkt dan hij is?
Hmm nou ja ik probeer er altijd voordelig op te staan op een date natuurlijk. Hij had geloof ik wel een x een krijtstreep in de lengte op zijn broek.
Mumper schreef:
22-07-2020 11:28
Hmm nou ja ik probeer er altijd voordelig op te staan op een date natuurlijk.
Dat is logisch.
Dat je het toen niet gelijk hebt afgekapt. Krijtstreep..
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat je je er nog niet overheen kan zetten. Je zou eens kunnen googlen voor tips voor rouwverwerking om je te helpen door al die fases heen te komen van ontkenning, woede, verdriet etc.
Anders kan je echt nog niet verder met je leven en op zoek naar een man die niet krimpt. Of dan zou je jouw nieuwe date meteen lastigvallen met je krijtstreeptrauma's.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Dit topic! :rofl:
Is je pinautomaat stuk? Oh jee
Mumper schreef:
18-07-2020 13:10
Voor de lockdown had ik twee leuke dates met een man die eigenlijk precies aan mijn eisenlijstje voldeed: lang, bovengemiddeld knap, goed salaris met nog een aantal schalen doorgroeimogelijkheid, huis met een handige ligging, hij likete vrijwel geen andere vrouwen op de socials en betaalde ook automatisch de rekening. Tijdens de lockdown hebben we nog twee videodates gehad en toen was hij heel voorkomend. Nu heb ik hem sindsdien twee keer gezien weer, hartstikke leuk en hij zegt een toekomst met me te zien, ik begin ook vlinders te krijgen. Maar hij lijkt wel iets kleiner geworden te zijn in de tussentijd. Kan dat en hoe kom ik hierachter?
:-[
:bonk:
Misschien heeft hij een broer? Heb je er twee voor de prijs vaan een.
PattyJupiter schreef:
23-07-2020 23:01
Misschien heeft hij een broer? Heb je er twee voor de prijs vaan een.
Je kan hem tegen zeggen dat die dikke je zus was, dan komt het misschien toch nog goed.
Jullie hebben elkaar voor de Corona ontmoet?
Daarna 2x (zittend) videochat.
Was hij niet gewoon in jouw dromen een lange knappe man?
Het is stil hier. Heb je het krimpen van mannen al kunnen stoppen, TO?
Wilhetnietweten schreef:
24-07-2020 12:57
Het is stil hier. Heb je het krimpen van mannen al kunnen stoppen, TO?
Ik denk dat het beter voor me is om even niet meer te daten. Het heeft er toch wel een beetje ingehakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven