Is mijn date gekrompen?

zaterdag 18 juli 2020 om 13:10
Voor de lockdown had ik twee leuke dates met een man die eigenlijk precies aan mijn eisenlijstje voldeed: lang, bovengemiddeld knap, goed salaris met nog een aantal schalen doorgroeimogelijkheid, huis met een handige ligging, hij likete vrijwel geen andere vrouwen op de socials en betaalde ook automatisch de rekening. Tijdens de lockdown hebben we nog twee videodates gehad en toen was hij heel voorkomend. Nu heb ik hem sindsdien twee keer gezien weer, hartstikke leuk en hij zegt een toekomst met me te zien, ik begin ook vlinders te krijgen. Maar hij lijkt wel iets kleiner geworden te zijn in de tussentijd. Kan dat en hoe kom ik hierachter?
zaterdag 18 juli 2020 om 14:37
Je krimt elke dag een beetje omdat je tijdens het slapen langer wordt.
Maar oudere mensen 'krimpen' ook omdat hun houding vaak minder wordt.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

zaterdag 18 juli 2020 om 15:01
Misschien helpt het om hem op zijn kop te hangen aan een rekstok en dan deze muziek op zijn oren: https://www.youtube.com/watch?v=GNWdXEhPwAQ
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zaterdag 18 juli 2020 om 15:18
Is hij blootgesteld aan een gaswolk met pesticiden?
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Incre ... inking_Man
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Incre ... inking_Man

zaterdag 18 juli 2020 om 15:25
Goh.....
Moet ‘ie ook nog een lief en fijn karakter hebben, of boeit dat je niet? In dat enorm oppervlakkige eisenlijstje lees ik namelijk NIETS over karakter, terwijl je wel schrijft dat hij aan je complete eisenlijst voldoet. Dat is wel opvallend.
Wat een droevigheid...
“een man die eigenlijk precies aan mijn eisenlijstje voldeed: lang, bovengemiddeld knap, goed salaris met nog een aantal schalen doorgroeimogelijkheid, huis met een handige ligging, hij likete vrijwel geen andere vrouwen op de socials en betaalde ook automatisch de rekening.”
Moet ‘ie ook nog een lief en fijn karakter hebben, of boeit dat je niet? In dat enorm oppervlakkige eisenlijstje lees ik namelijk NIETS over karakter, terwijl je wel schrijft dat hij aan je complete eisenlijst voldoet. Dat is wel opvallend.
Wat een droevigheid...
“een man die eigenlijk precies aan mijn eisenlijstje voldeed: lang, bovengemiddeld knap, goed salaris met nog een aantal schalen doorgroeimogelijkheid, huis met een handige ligging, hij likete vrijwel geen andere vrouwen op de socials en betaalde ook automatisch de rekening.”

zaterdag 18 juli 2020 om 15:31
Aah ja....dat klinkt goed.
Ik vond het echt een beetje gek en opvallend om daar helemaal niets over te lezen.
Maar de dingen die je opnoemt zijn inderdaad een goed teken.

zaterdag 18 juli 2020 om 15:33
Iedereen heeft altijd recht van spreken. Dit heet een democratie. Oh een geef gewoon toe dat je dit topic bent gestart nav. Willem. Oh ik zie dat dit topic eerder is gestart. Sorry ik zat fout over het Willem gedeelte.
anoniem_64989bb158d94 wijzigde dit bericht op 18-07-2020 15:35
10.60% gewijzigd

zaterdag 18 juli 2020 om 15:38
Ja dit is een pre voor mij! Op loopafstand van het station en dichtbij veel terrasjes en restaurants. Andere mensen willen bijv. weer dat hij in een vliegtuig kan, dat maakt mij weer minder uit.

zaterdag 18 juli 2020 om 15:46

zaterdag 18 juli 2020 om 15:58
Vooralsnog gewoon op een eigen stoel

zaterdag 18 juli 2020 om 16:06