Is mijn date gekrompen?

18-07-2020 13:10 189 berichten
Voor de lockdown had ik twee leuke dates met een man die eigenlijk precies aan mijn eisenlijstje voldeed: lang, bovengemiddeld knap, goed salaris met nog een aantal schalen doorgroeimogelijkheid, huis met een handige ligging, hij likete vrijwel geen andere vrouwen op de socials en betaalde ook automatisch de rekening. Tijdens de lockdown hebben we nog twee videodates gehad en toen was hij heel voorkomend. Nu heb ik hem sindsdien twee keer gezien weer, hartstikke leuk en hij zegt een toekomst met me te zien, ik begin ook vlinders te krijgen. Maar hij lijkt wel iets kleiner geworden te zijn in de tussentijd. Kan dat en hoe kom ik hierachter?
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
18-07-2020 14:34
Ja precies. Fijn dat iemand het herkent. Als dit het is tenminste, is het echt onmogelijk dat iemand krimpt? Ik zie hem morgen weer en ik ga dan realistisch proberen te kijken.
Je krimt elke dag een beetje omdat je tijdens het slapen langer wordt.
Maar oudere mensen 'krimpen' ook omdat hun houding vaak minder wordt.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik denk dat hij stiekem zijn broer is. :lightbulb:
Ik vind hier dingen van.
Mumper schreef:
18-07-2020 14:35
Ik ben nieuwsgierig aangelegd dus heb dat opgezocht nadat hij zijn functie vertelde :$
Ik ben verder gewoon zelfstandig hoor.
Ja hoor. Je stelt drie eisen aan je potentiële levenspartner: lang, knap en een goed salaris.
Misschien helpt het om hem op zijn kop te hangen aan een rekstok en dan deze muziek op zijn oren: https://www.youtube.com/watch?v=GNWdXEhPwAQ
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mislukte poging om grappig te doen.
Hij was je zat en heeft zijn tweelingbroer gestuurd
Is hij blootgesteld aan een gaswolk met pesticiden?

https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Incre ... inking_Man
@Joanjett, ik weet niet of jij een partner hebt maar zo ja en als hij of zij altijd dezelfde lengte is dan vind ik niet echt dat je recht van spreken hebt in dezen.
Goh.....
Moet ‘ie ook nog een lief en fijn karakter hebben, of boeit dat je niet? In dat enorm oppervlakkige eisenlijstje lees ik namelijk NIETS over karakter, terwijl je wel schrijft dat hij aan je complete eisenlijst voldoet. Dat is wel opvallend.
Wat een droevigheid...

“een man die eigenlijk precies aan mijn eisenlijstje voldeed: lang, bovengemiddeld knap, goed salaris met nog een aantal schalen doorgroeimogelijkheid, huis met een handige ligging, hij likete vrijwel geen andere vrouwen op de socials en betaalde ook automatisch de rekening.”
Wel grappig, als ik Google op 'mijn man krimpt' dan gaat het merendeel van de resultaten over de mannelijke penis
Zo bedoel ik het niet Miss Pippi. Hij heeft ook een goed karaker, hij is grappig en lief voor dieren. Hij heeft een goede band met zijn moeder, dat vind ik ook een goed teken.
Jufjoke schreef:
18-07-2020 14:48
Ja hoor. Je stelt drie eisen aan je potentiële levenspartner: lang, knap en een goed salaris.
En een huis met een handige ligging.
+
Mumper schreef:
18-07-2020 15:27
Zo bedoel ik het niet Miss Pippi. Hij heeft ook een goed karaker, hij is grappig en lief voor dieren. Hij heeft een goede band met zijn moeder, dat vind ik ook een goed teken.
Aah ja....dat klinkt goed.
Ik vond het echt een beetje gek en opvallend om daar helemaal niets over te lezen.
Maar de dingen die je opnoemt zijn inderdaad een goed teken.
Mumper schreef:
18-07-2020 15:24
@Joanjett, ik weet niet of jij een partner hebt maar zo ja en als hij of zij altijd dezelfde lengte is dan vind ik niet echt dat je recht van spreken hebt in dezen.
:facepalm:
Mumper schreef:
18-07-2020 15:24
Iedereen heeft altijd recht van spreken. Dit heet een democratie. Oh een geef gewoon toe dat je dit topic bent gestart nav. Willem. Oh ik zie dat dit topic eerder is gestart. Sorry ik zat fout over het Willem gedeelte.
anoniem_64989bb158d94 wijzigde dit bericht op 18-07-2020 15:35
10.60% gewijzigd
:facepalm: :facepalm: :facepalm:
Misschien was die Willem empowered geraakt om ook zijn probleem te delen nu ik dit bespreekbaar heb gemaakt?
sabinevermeer schreef:
18-07-2020 15:30
En een huis met een handige ligging.
Ja dit is een pre voor mij! Op loopafstand van het station en dichtbij veel terrasjes en restaurants. Andere mensen willen bijv. weer dat hij in een vliegtuig kan, dat maakt mij weer minder uit.
Mumper schreef:
18-07-2020 15:36
Misschien was die Willem empowered geraakt om ook zijn probleem te delen nu ik dit bespreekbaar heb gemaakt?
Ja vast.
Mumper schreef:
18-07-2020 15:38
Ja dit is een pre voor mij! Op loopafstand van het station en dichtbij veel terrasjes en restaurants. Andere mensen willen bijv. weer dat hij in een vliegtuig kan, dat maakt mij weer minder uit.
Waar in het vliegtuig?
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
18-07-2020 15:46
Waar in het vliegtuig?
Vooralsnog gewoon op een eigen stoel
Mumper schreef:
Nog even door krimpen en hij kan gewoon bij de handbagage.
Mumper schreef:
Het is hopelijk ook geen klushuis?
:rofl:
Wat een raar topic.

Zou het hem vragen. :-P
Levensgenieter ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven