Is mijn date gekrompen?

18-07-2020 13:10 189 berichten
Voor de lockdown had ik twee leuke dates met een man die eigenlijk precies aan mijn eisenlijstje voldeed: lang, bovengemiddeld knap, goed salaris met nog een aantal schalen doorgroeimogelijkheid, huis met een handige ligging, hij likete vrijwel geen andere vrouwen op de socials en betaalde ook automatisch de rekening. Tijdens de lockdown hebben we nog twee videodates gehad en toen was hij heel voorkomend. Nu heb ik hem sindsdien twee keer gezien weer, hartstikke leuk en hij zegt een toekomst met me te zien, ik begin ook vlinders te krijgen. Maar hij lijkt wel iets kleiner geworden te zijn in de tussentijd. Kan dat en hoe kom ik hierachter?
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
18-07-2020 15:58
Vooralsnog gewoon op een eigen stoel
:HA:
Joanjett schreef:
18-07-2020 15:12
Mislukte poging om grappig te doen.
Ik vind het heel grappig. De laatste keer dat ik moest lachen om dit forum, was omdat iemand ‘bips’ schreef. Dit steekt daar met kop en schouders bovenuit.
Mumper schreef:
18-07-2020 15:27
Zo bedoel ik het niet Miss Pippi. Hij heeft ook een goed karaker, hij is grappig en lief voor dieren. Hij heeft een goede band met zijn moeder, dat vind ik ook een goed teken.

Nou, dit zijn de betere berichten waardoor in ieder geval ik je een stuk serieuzer neem.
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn is dat meestal ook zo.
Wie weet wat hij nog meer voor verrassingen voor je in petto heeft.
Toch even een serieuze vraag: so what als ie 3 cm kleiner is dan je aanvankelijk dacht te hebben gezien/in je hoofd had? Is dat erg?
madamzonderm schreef:
18-07-2020 13:36
Is hij naar de kapper geweest?
Dit moet het zijn.
is hij misschien bejaard?
Had je een date met de piemel van Willem ?
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Leekje schreef:
18-07-2020 17:13
is hij misschien bejaard?
Euhh dan had ik dat er toch wel even bijgezet zo van 'oh en btw hij is 81.

Mooi motto, ik :heart: Lemmy
ik ben heel benieuwd wat begin letter van deze jongen is en woonplaats je mag me anders een pb sturen
huurvrouwtje schreef:
18-07-2020 17:44
ik ben heel benieuwd wat begin letter van deze jongen is en woonplaats je mag me anders een pb sturen
Heb je hetzelfde meegemaakt, huurvrouwtje? Denk je dat je de date kent?
Hij begint met een B en hij woont in Krimpen aan den Ijssel. Niet quoten please ik haal dit straks weer weg
Hmm ken wel een B uit Krimpen aan de Lek.
Serieus?

KRIMPEN ad IJssel?
:HA:
Krimpen...dan is het mijn buurman. I KNEW IT,
dan was het zijn vriendin die hem wat kleiner heeft gemaakt.
Ja, tweede straat links. Benny Groot. Aardige gozer.

(niet quoten).
Ah, maar dat is dan ook een krimpgemeente.
Er is toch een gedicht over iemand die in Japan of zo een treinkaartje koopt naar Krimpen en dan vraagt de stationmedewerker: "Krimpen aan de IJssel of Krimpen aan de Lek?"
Ik had dit altijd met woonruimte. Dan ging ik ergens kijken en daarna werd het in mijn gedachte veel groter. Waar we nu wonen dacht ik bijvoorbeeld dat we naast de schuur een kas zouden kunnen zetten als we de woning zouden kopen, maar in het echt kan er net een ladder staan.
l2l89 schreef:
18-07-2020 18:11
Serieus?

KRIMPEN ad IJssel?
:rofl:
Geweldig gevonden TO
Toch grappig dat iemand hier speciaal een nick voor aanmaakt.
Vermakelijk topic.
Iemand van school die je aan het kleineren bent TO? Volgende keer geen date uit Krimpen nemen. Dat is vragen om problemen.
Everything you see I owe to spaghetti!
Mumper schreef:
18-07-2020 17:42
Euhh dan had ik dat er toch wel even bijgezet zo van 'oh en btw hij is 81.

Mooi motto, ik :heart: Lemmy
Ik denk alleen maar mee.

Lemmy 🥰

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven