Is mijn date gekrompen?

18-07-2020 13:10 189 berichten
Voor de lockdown had ik twee leuke dates met een man die eigenlijk precies aan mijn eisenlijstje voldeed: lang, bovengemiddeld knap, goed salaris met nog een aantal schalen doorgroeimogelijkheid, huis met een handige ligging, hij likete vrijwel geen andere vrouwen op de socials en betaalde ook automatisch de rekening. Tijdens de lockdown hebben we nog twee videodates gehad en toen was hij heel voorkomend. Nu heb ik hem sindsdien twee keer gezien weer, hartstikke leuk en hij zegt een toekomst met me te zien, ik begin ook vlinders te krijgen. Maar hij lijkt wel iets kleiner geworden te zijn in de tussentijd. Kan dat en hoe kom ik hierachter?
Alle reacties Link kopieren
Zonnebril afzetten?
Welk deel van hem is kleiner geworden?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij had misschien binnenhakjes in z'n schoenen, voor een eerste indruk wellicht?
Zorgen dat je een potloodje in de hand hebt en hem dan hevig zoenend tegen de muur drukken.
Streepje zetten boven zijn hoofd en daarna op zoek naar zijn paspoort voor de officiële centimeters.
Kun je vergelijken.
Wees blij dat het alleen een beetje lengte is en niet zijn salaris.
Hips, hopsakee en pierlala.
Wellicht is ie slachtoffer geworden van een aanrijding en moet ie zijn onderbenen missen?

Oei... dan wordt ie vast ook ontslagen. Weg doorgroei.

Ik zou het uitmaken.
Ik krijg er een punthoofd van!
Ik snap weinig van je verhaal.
Droeg hij eerst schoenen met hakken ofzo?
Peixe schreef:
18-07-2020 13:13
Zorgen dat je een potloodje in de hand hebt en hem dan hevig zoenend tegen de muur drukken.
Streepje zetten boven zijn hoofd en daarna op zoek naar zijn paspoort voor de officiële centimeters.
Kun je vergelijken.
Leuke manier van uitmaken!
Heb jij niet schoenen met een grotere hak aangetrokken?
Jezus :rofl:
Pindakaasjes schreef:
18-07-2020 13:14
Ik snap weinig van je verhaal.
Droeg hij eerst schoenen met hakken ofzo?
Nee! Dan was ik meteen afgeknapt, want daar val ik echt niet op
viva-amber schreef:
18-07-2020 13:12
Welk deel van hem is kleiner geworden?
Gewoon in de lengte
Is dit serieus?
Hoe kan dit
Wauw hahahahahaa ik hoop echt dat dit een grap is jouw topic want anders hoop ik dat die man hard wegrend hahaahaha
Of jij bent gegroeid.....

Of hij is gewoon heel goed in het maken van een eerste indruk, maar ik denk dat jouw beeld van hem niet helemaal accuraat was. Mensen denken vaak dat ze precies kunnen omschrijven hoe iemand eruit zag, of wat een situatie was, maar vaak blijkt daar maar weinig van te kloppen.

Is hij echt tientallen centimeters kleiner, of gaat het om 5 cm?
whitewolves schreef:
18-07-2020 13:15
Heb jij niet schoenen met een grotere hak aangetrokken?
Nee, ik had nieuwe witte gympen aan de laatste keer, wel met een beetje zo'n dikke zool. Ik kan even geen plaatje vinden ervan.
Ok. Alles is was dus al goedgekeurd. Van salaris tot de ligging van zijn huis.
Maar toen op een dag had hij zichzelf te heet gedoucht ofzo? Was hij gekrompen als een wollen truitje?
Kun je iets meer toelichting geven??
Het hoeft niet altijd verkeerd te gaan als ze kleiner worden. Zolang zijn schoenmaat hetzelfde blijft valt ermee te leven, heb ik me laten vertellen.
Dit gaat niet meer goed komen. Iets dat eenmaal is gekrompen, is niet meer in de oude staat terug te brengen.
Ik gok ongeveer 3 cm, @Hecamel
:rofl: :rofl: :rofl:
Mumper schreef:
18-07-2020 13:26
Nee, ik had nieuwe witte gympen aan de laatste keer, wel met een beetje zo'n dikke zool. Ik kan even geen plaatje vinden ervan.
En de eerste keer wel een hak?
snug schreef:
18-07-2020 13:28
Zolang zijn schoenmaat hetzelfde blijft valt ermee te leven, heb ik me laten vertellen.
Maar dit weet ik dus ook niet. Gewoon vragen? Das toch raar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven