Is mijn date gekrompen?

zaterdag 18 juli 2020 om 13:10
Voor de lockdown had ik twee leuke dates met een man die eigenlijk precies aan mijn eisenlijstje voldeed: lang, bovengemiddeld knap, goed salaris met nog een aantal schalen doorgroeimogelijkheid, huis met een handige ligging, hij likete vrijwel geen andere vrouwen op de socials en betaalde ook automatisch de rekening. Tijdens de lockdown hebben we nog twee videodates gehad en toen was hij heel voorkomend. Nu heb ik hem sindsdien twee keer gezien weer, hartstikke leuk en hij zegt een toekomst met me te zien, ik begin ook vlinders te krijgen. Maar hij lijkt wel iets kleiner geworden te zijn in de tussentijd. Kan dat en hoe kom ik hierachter?

zaterdag 18 juli 2020 om 13:15

zaterdag 18 juli 2020 om 13:18
Nee! Dan was ik meteen afgeknapt, want daar val ik echt niet opPindakaasjes schreef: ↑18-07-2020 13:14Ik snap weinig van je verhaal.
Droeg hij eerst schoenen met hakken ofzo?

zaterdag 18 juli 2020 om 13:18
Gewoon in de lengte
zaterdag 18 juli 2020 om 13:25
Of jij bent gegroeid.....
Of hij is gewoon heel goed in het maken van een eerste indruk, maar ik denk dat jouw beeld van hem niet helemaal accuraat was. Mensen denken vaak dat ze precies kunnen omschrijven hoe iemand eruit zag, of wat een situatie was, maar vaak blijkt daar maar weinig van te kloppen.
Is hij echt tientallen centimeters kleiner, of gaat het om 5 cm?
Of hij is gewoon heel goed in het maken van een eerste indruk, maar ik denk dat jouw beeld van hem niet helemaal accuraat was. Mensen denken vaak dat ze precies kunnen omschrijven hoe iemand eruit zag, of wat een situatie was, maar vaak blijkt daar maar weinig van te kloppen.
Is hij echt tientallen centimeters kleiner, of gaat het om 5 cm?

zaterdag 18 juli 2020 om 13:26
Nee, ik had nieuwe witte gympen aan de laatste keer, wel met een beetje zo'n dikke zool. Ik kan even geen plaatje vinden ervan.