Is mijn date gekrompen?

zaterdag 18 juli 2020 om 13:10
Voor de lockdown had ik twee leuke dates met een man die eigenlijk precies aan mijn eisenlijstje voldeed: lang, bovengemiddeld knap, goed salaris met nog een aantal schalen doorgroeimogelijkheid, huis met een handige ligging, hij likete vrijwel geen andere vrouwen op de socials en betaalde ook automatisch de rekening. Tijdens de lockdown hebben we nog twee videodates gehad en toen was hij heel voorkomend. Nu heb ik hem sindsdien twee keer gezien weer, hartstikke leuk en hij zegt een toekomst met me te zien, ik begin ook vlinders te krijgen. Maar hij lijkt wel iets kleiner geworden te zijn in de tussentijd. Kan dat en hoe kom ik hierachter?
zaterdag 18 juli 2020 om 20:51
Je hebt de eerste twee dates te lang op je knieën doorgebracht. Als je naar boven kijkt lijkt alles groter.
Ik zal zo Willem ook de 'optische' tip doorgeven. Het gaat allemaal over hoe het overkomt, de gunstige hoek waarmee alles fantastisch groot lijkt.
Willem en jouw vriend zullen er wel àlles aan doen om nooit een meetlat/rolmaat in huis te hebben liggen. Meten zal werken als een punaise op een ballon. Poef!
Ik zal zo Willem ook de 'optische' tip doorgeven. Het gaat allemaal over hoe het overkomt, de gunstige hoek waarmee alles fantastisch groot lijkt.
Willem en jouw vriend zullen er wel àlles aan doen om nooit een meetlat/rolmaat in huis te hebben liggen. Meten zal werken als een punaise op een ballon. Poef!

zaterdag 18 juli 2020 om 21:02
Hiermee hebben we het antwoord wel.babbeleo schreef: ↑18-07-2020 20:51Je hebt de eerste twee dates te lang op je knieën doorgebracht. Als je naar boven kijkt lijkt alles groter.

zondag 19 juli 2020 om 19:09
zondag 19 juli 2020 om 19:10
Hij kan nog appen, dus hij heeft nog vingertjes!Mumper schreef: ↑19-07-2020 19:09Ik zou vanavond naar hem gaan (ik had me voorgenomen om echt objectief en realistisch naar hem te kijken) maar hij heeft een appje gestuurd dat hij te moe is. Dit lijkt me een veeg teken. Ik wacht tot hij met een nieuwe suggestie komt en anders blokkeer ik hem over een paar dagen hoor.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 20 juli 2020 om 09:57
Over welke lengte (de oude lengte dan) hebben we het eigenlijk?
N.a.v. je laatste post: schrijf het maar af. Te moe, wat een kutsmoes. Als je net aan het daten bent, ga je er voor. Doet hij dus niet.
Misschien omdat hij aanvoelt dat je zijn lengte, huis, baan, salaris etc belangrijk vindt. Soort mannelijke intuïtie.
N.a.v. je laatste post: schrijf het maar af. Te moe, wat een kutsmoes. Als je net aan het daten bent, ga je er voor. Doet hij dus niet.
Misschien omdat hij aanvoelt dat je zijn lengte, huis, baan, salaris etc belangrijk vindt. Soort mannelijke intuïtie.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!

maandag 20 juli 2020 om 10:21

maandag 20 juli 2020 om 11:53
Verkeerde TO(pic)?Sjaantje37 schreef: ↑20-07-2020 11:40Inmiddels er al achter waar de babyfood voor is? En is het tikkie voldaan?
Of.....?
maandag 20 juli 2020 om 12:13
Dacht ik ook, waarschijnlijk is TO nooit daar geweest want leuke terrassen en restaurants zijn er ver te zoeken..vivapimpelmees schreef: ↑18-07-2020 21:00Ik ga stuk hier. Krimpen aan den IJssel heeft een verloederd busstation. En een dramatische brugverbinding met Rotterdam. Het is nog een saai rotdorp ook. Wél met een fantastische ijssalon.

maandag 20 juli 2020 om 14:27
1.87 als uitgangspositie schat ik, nu dus ongeveer 1.84. nogmaals ook een prima lengte en geen dealbreaker, ik wil alleen wel weten waar het eindigt zeg maar, voor ik me vast zou leggen.Hightower schreef: ↑20-07-2020 09:57Over welke lengte (de oude lengte dan) hebben we het eigenlijk?
Dat van die smoes daar ben ik ook bang voor, hij appt inene ook een stuk minder terug. Ik wacht nog een paar dagen af maar ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Ik dacht echt dat ik een keer een betrouwbare te pakken had

maandag 20 juli 2020 om 14:27
Dit ben ik niet hoor, ik heb wel genoeg problemen van mezelf dacht ik zoSjaantje37 schreef: ↑20-07-2020 11:40Inmiddels er al achter waar de babyfood voor is? En is het tikkie voldaan?

maandag 20 juli 2020 om 15:32
Ja, op dit tempo zit je in december al op 1.45 meter. Dat moet je natuurlijk niet hebben als je volgende week trouwt.
You can never have too many hats, gloves and shoes