Is mijn date gekrompen?

zaterdag 18 juli 2020 om 13:10
Voor de lockdown had ik twee leuke dates met een man die eigenlijk precies aan mijn eisenlijstje voldeed: lang, bovengemiddeld knap, goed salaris met nog een aantal schalen doorgroeimogelijkheid, huis met een handige ligging, hij likete vrijwel geen andere vrouwen op de socials en betaalde ook automatisch de rekening. Tijdens de lockdown hebben we nog twee videodates gehad en toen was hij heel voorkomend. Nu heb ik hem sindsdien twee keer gezien weer, hartstikke leuk en hij zegt een toekomst met me te zien, ik begin ook vlinders te krijgen. Maar hij lijkt wel iets kleiner geworden te zijn in de tussentijd. Kan dat en hoe kom ik hierachter?

maandag 20 juli 2020 om 16:33
Nou dat vind ik ook kort door de bocht. Misschien is het nette smoes om weet-ik-veel wat voor reden. (Beetje brak, moeder die hij ergens heen moet brengen, lichamelijke ongemakken) .. kan je toch prima een keer mee afspreken? Ik zou bij een scharrel ook niet alle ins en outs vermelden. Maar zou hem niet gelijk afschrijven.
Of die 3 cm moet een deal breaker zijn?
Of die 3 cm moet een deal breaker zijn?
Mumper schreef: ↑19-07-2020 19:09Ik zou vanavond naar hem gaan (ik had me voorgenomen om echt objectief en realistisch naar hem te kijken) maar hij heeft een appje gestuurd dat hij te moe is. Dit lijkt me een veeg teken. Ik wacht tot hij met een nieuwe suggestie komt en anders blokkeer ik hem over een paar dagen hoor.

dinsdag 21 juli 2020 om 19:21
Nou de kogel is door de kerk... Hij reageerde na de afgezegde date nog maar sporadisch op mijn appjes en kwam niet met een voorstel, dus ik vroeg of er iets was en hij belde me net.
Hij zei ik toch minder "zijn type" was dan hij bij de eerste dates had gedacht, maar daar nam ik geen genoegen mee. Bleek dat hij op 'slankere' vrouwen valt en het idee had dat ik in de tussentijd iets wat aangekomen.
Hij zei ik toch minder "zijn type" was dan hij bij de eerste dates had gedacht, maar daar nam ik geen genoegen mee. Bleek dat hij op 'slankere' vrouwen valt en het idee had dat ik in de tussentijd iets wat aangekomen.

dinsdag 21 juli 2020 om 19:24
Ow is dat hetMumper schreef: ↑21-07-2020 19:21Nou de kogel is door de kerk... Hij reageerde na de afgezegde date nog maar sporadisch op mijn appjes en kwam niet met een voorstel, dus ik vroeg of er iets was en hij belde me net.
Hij zei ik toch minder "zijn type" was dan hij bij de eerste dates had gedacht, maar daar nam ik geen genoegen mee. Bleek dat hij op 'slankere' vrouwen valt en het idee had dat ik in de tussentijd iets wat aangekomen.![]()

Hij is niet gekrompen, jij bent gegroeid

dinsdag 21 juli 2020 om 20:10

dinsdag 21 juli 2020 om 21:39
Zelf krimpen en dan TO verwijten dat ze zwaarder wordt!
Ik heb het gezien en ik kijk nu heel anders tegen accountant Bennie Groot uit Krimpen aan met zijn welgelegen huis.
dinsdag 21 juli 2020 om 22:00
Aahhhhhh ja, dat is een klap.Mumper schreef: ↑21-07-2020 19:21Nou de kogel is door de kerk... Hij reageerde na de afgezegde date nog maar sporadisch op mijn appjes en kwam niet met een voorstel, dus ik vroeg of er iets was en hij belde me net.
Hij zei ik toch minder "zijn type" was dan hij bij de eerste dates had gedacht, maar daar nam ik geen genoegen mee. Bleek dat hij op 'slankere' vrouwen valt en het idee had dat ik in de tussentijd iets wat aangekomen.![]()

Ik zou het vanaf nu in je profiel zetten: "No-go: krimpende oppervlakkige mannen"
You can never have too many hats, gloves and shoes
dinsdag 21 juli 2020 om 22:21
3kg zeker?Mumper schreef: ↑21-07-2020 19:21Nou de kogel is door de kerk... Hij reageerde na de afgezegde date nog maar sporadisch op mijn appjes en kwam niet met een voorstel, dus ik vroeg of er iets was en hij belde me net.