Is mijn date gekrompen?

18-07-2020 13:10 189 berichten
Voor de lockdown had ik twee leuke dates met een man die eigenlijk precies aan mijn eisenlijstje voldeed: lang, bovengemiddeld knap, goed salaris met nog een aantal schalen doorgroeimogelijkheid, huis met een handige ligging, hij likete vrijwel geen andere vrouwen op de socials en betaalde ook automatisch de rekening. Tijdens de lockdown hebben we nog twee videodates gehad en toen was hij heel voorkomend. Nu heb ik hem sindsdien twee keer gezien weer, hartstikke leuk en hij zegt een toekomst met me te zien, ik begin ook vlinders te krijgen. Maar hij lijkt wel iets kleiner geworden te zijn in de tussentijd. Kan dat en hoe kom ik hierachter?
Alle reacties Link kopieren
Dus hij heeft iets waardoor waardoor hij 3 cm per kwartaal krimpt?
Kan ik dat ook krijgen maar dan voor in de breedte?
Nou dat vind ik ook kort door de bocht. Misschien is het nette smoes om weet-ik-veel wat voor reden. (Beetje brak, moeder die hij ergens heen moet brengen, lichamelijke ongemakken) .. kan je toch prima een keer mee afspreken? Ik zou bij een scharrel ook niet alle ins en outs vermelden. Maar zou hem niet gelijk afschrijven.

Of die 3 cm moet een deal breaker zijn?

Mumper schreef:
19-07-2020 19:09
Ik zou vanavond naar hem gaan (ik had me voorgenomen om echt objectief en realistisch naar hem te kijken) maar hij heeft een appje gestuurd dat hij te moe is. Dit lijkt me een veeg teken. Ik wacht tot hij met een nieuwe suggestie komt en anders blokkeer ik hem over een paar dagen hoor.
Mumper schreef:
20-07-2020 15:45
@Eidde ze zegt toch 'niet quoten'
Gut ja..
I wanna live my life with the volume full!
Eidde schreef:
20-07-2020 18:37
Gut ja..
Gut ja, gut ja? Haal het weg dan. Beetje respect voor B.G.
Oriander schreef:
20-07-2020 18:38
Gut ja, gut ja? Haal het weg dan. Beetje respect voor B.G.

Kennie Bennie ook?
Eidde schreef:
20-07-2020 19:38
Kennie Bennie ook?
Nee, ik had nog nooit van B.G. gehoord, maar nu weet ik en iedereen die hier meeleest dat hij in Krimpen woont en krimpt. Ik kan me voorstellen dat dat niet leuk is voor de man.
Goed troll topic.
TO, heb je misschien intussen tijd met andere mannen gedate, die veel langer zijn en ben je aan langere mannen gewend geraakt? En dat B.G. daardoor gekrompen lijkt?
Nou de kogel is door de kerk... Hij reageerde na de afgezegde date nog maar sporadisch op mijn appjes en kwam niet met een voorstel, dus ik vroeg of er iets was en hij belde me net.

Hij zei ik toch minder "zijn type" was dan hij bij de eerste dates had gedacht, maar daar nam ik geen genoegen mee. Bleek dat hij op 'slankere' vrouwen valt en het idee had dat ik in de tussentijd iets wat aangekomen. :woa:
Ik ben echt even in shock over zoveel oppervlakkigheid, alsjeblieft geen lullige reacties. :facepalm: :'(
lol bruh
Mumper schreef:
21-07-2020 19:21
Nou de kogel is door de kerk... Hij reageerde na de afgezegde date nog maar sporadisch op mijn appjes en kwam niet met een voorstel, dus ik vroeg of er iets was en hij belde me net.

Hij zei ik toch minder "zijn type" was dan hij bij de eerste dates had gedacht, maar daar nam ik geen genoegen mee. Bleek dat hij op 'slankere' vrouwen valt en het idee had dat ik in de tussentijd iets wat aangekomen. :woa:
Ow is dat het :idee:

Hij is niet gekrompen, jij bent gegroeid :lol:
Mumper schreef:
21-07-2020 19:22
Ik ben echt even in shock over zoveel oppervlakkigheid, alsjeblieft geen lullige reacties. :facepalm: :'(
Ja, echt he man. Dit topic is een safe space.
Mumper schreef:
21-07-2020 19:22
Bennie Groot uit Krimpen was het toch?
Aan je lijn kun je iets doen, aan je lengte niet, dat zou ik hem toch even laten weten....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
(verkeerde post gequote)

Heb je de update van to gelezen?Bennie nu nog zo bezorgd om B.G. uit K.?

Ik niet, moge hij nog lang krimpen.
Oriander schreef:
21-07-2020 10:42
Nee, ik had nog nooit van B.G. gehoord, maar nu weet ik en iedereen die hier meeleest dat hij in Krimpen woont en krimpt. Ik kan me voorstellen dat dat niet leuk is voor de man.

Deze moest het zijn.
Wel perfect eind.
Such fun!1
Eidde schreef:
21-07-2020 20:08
Heb je de update van to gelezen?Bennie nu nog zo bezorgd om B.G. uit K.?

Ik niet, moge hij nog lang krimpen.
Zelf krimpen en dan TO verwijten dat ze zwaarder wordt!
Ik heb het gezien en ik kijk nu heel anders tegen accountant Bennie Groot uit Krimpen aan met zijn welgelegen huis.
hoeveel kleiner? :P
Mumper schreef:

Aahhhhhh ja, dat is een klap. :hug:

Ik zou het vanaf nu in je profiel zetten: "No-go: krimpende oppervlakkige mannen"
You can never have too many hats, gloves and shoes
Mumper schreef:

3kg zeker?
Tja, in tegenstelling tot jou valt hij blijkbaar niet op iemand met "een aantal schalen doorgroeimogelijkheid"...
menta schreef:
21-07-2020 22:21
3kg zeker?
Aan het begin van de lockdown wel vijf toen ik ineens thuis moest werken, maar inmiddels ben ik weer goed aan het sporten dus ik zie zelf het verschil niet meer zo. :(
Heb even bijgelezen. Ik ga echt helemaal stuk hier.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven