Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Sabbieehhhh schreef:
31-07-2020 15:54
Dat vrouw dat wel best vind was idd het moraal van het vorige topic.

Vind het verhaal dat ze zo onregelmatig is en dan toch elke vakantie ongesteld zeer knap.
Is ook super knap. Of hij is heel dom.
Sabbieehhhh schreef:
31-07-2020 15:54
Dat vrouw dat wel best vind was idd het moraal van het vorige topic.

Vind het verhaal dat ze zo onregelmatig is en dan toch elke vakantie ongesteld zeer knap.
Misschien overdrijft die jankert wel. Of is ie te dom om te weten hoe een menstruatiecyclus werkt. Dan vraagt ie er om
om in de ziek te worden genomen.
Lily heeft weer een huilie op de kast

profile/397948/posts
Er worden vergelijkingen getrokken met NSB-ers, maar er moet er gekeken worden naar het postgedrag van LilyRose?
Cookielover schreef:
31-07-2020 15:01
Ik ben buiten, maar ik zit op mijn kont. En dat kan ik best lang volhouden.

Man is fietsen. 60 kilometer, die man is gek.
O_O

Wij gingen net lopend naar de ijscokraam 500 meter verderop. Halverwege had kind het al opgegeven en wilde ze gedragen worden. Ik begon te snauwen naar man, want hoe kwam hij op zo'n vreselijk idee. Eenmaal daar bleek de ijscokraam er niet te staan. Les geleerd, je kan beter thuis blijven en waterijs in je mik dauwen. De zomer is eindelijk begonnen, yay! :biggrin:
Marana schreef:
31-07-2020 15:52
Ongesteld zijn is vrij makkelijk te faken he. t Is niet dat hij haar gebruikte tampons gaat checken of zo. Als je seksleven al slecht is gaat er vast geen tampon verwijderd worden om toch te kunnen neuken.
Ooit gehoord als gezamelijke motto van de moeder en tantes van een ex-vriendje: "op vakantie is alles op vakantie". Op de camping hoefde er niet gekookt of geneukt te worden.
Marana schreef:
31-07-2020 15:57
Er worden vergelijkingen getrokken met NSB-ers, maar er moet er gekeken worden naar het postgedrag van LilyRose?
Niet alleen vergeleken, maar ook zo genoemd. Had al gezien dat een xxx me gestaft had. En dan ook nog iemand janken daar. Huilies.
LīlyRose schreef:
31-07-2020 16:00
Niet alleen vergeleken, maar ook zo genoemd. Had al gezien dat een kutje me gestaft had. En dan ook nog iemand janken daar. Huilies.
Zat me al te verbazen. Wat is dat dan voor bizar gedrag?
Marana schreef:
Ik vind zowel de verkrachting- en kindermisbruik als de NSB-verwijzingen niet zo heel gezellig daar. Alles moet zo extreem hier de hele tijd.
Luci_Morgenster schreef:
31-07-2020 16:00
Zat me al te verbazen. Wat is dat dan voor bizar gedrag?
Heel normaal, want iemand melden voor vermoedelijke fraude is net zo erg als joden melden om te laten vergassen.
LīlyRose schreef:
Misschien overdrijft die jankert wel. Of is ie te dom om te weten hoe een menstruatiecyclus werkt. Dan vraagt ie er om
om in de ziek te worden genomen.
Waarom zo boos?
Murrmurr schreef:
31-07-2020 16:01
Ik vind zowel de verkrachting- en kindermisbruik als de NSB-verwijzingen niet zo heel gezellig daar. Alles moet zo extreem hier de hele tijd.
Snap je niet dat als mensen roepen NOOiT iemand te zullen verraden ik me afvraag of ze kindermisbruik dan dus ook NOOIT zullen melden?
Murrmurr schreef:
31-07-2020 16:02
Waarom zo boos?
Omdat ik domme mensen zat ben.
Murrmurr schreef:
31-07-2020 15:43
Volgens mij mogen Vanta en haar man kiezen, ik laat me graag verrassen!
Is de eer aan ons? Is het al besloten? Kunnen we de troon beklimmen? :couple:
LīlyRose schreef:
31-07-2020 16:03
Omdat ik domme mensen zat ben.
:-D :-D
VANTA schreef:
31-07-2020 16:08
Is de eer aan ons? Is het al besloten? Kunnen we de troon beklimmen? :couple:
Ja het was onherroepelijk, unaniem en dictatoriaal besloten :applause: B-)
Waarom wil de kat juist nu bovenop me liggen?
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
31-07-2020 16:16
Waarom wil de kat juist nu bovenop me liggen?
Om dezelfde reden dat die van mij nu tegen me aan ligt. Ze zijn bang dat wij het koud hebben.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
31-07-2020 16:21
Om dezelfde reden dat die van mij nu tegen me aan ligt. Ze zijn bang dat wij het koud hebben.
Wat lief.
Mijne is aan het zeesterren op de tafel, die staat in verlengde van de aircostroming. :-D
Luci_Morgenster schreef:
31-07-2020 16:25
Mijne is aan het zeesterren op de tafel, die staat in verlengde van de aircostroming. :-D
Jij mazzelaar.
Mijn man plant een dag uit naar meerdere musea (want wij wonen in Siberië), maar dat is echt een militaire operatie.
Kan hij ook je cyclus zo plannen dat je niet bloed in musea?
Luci_Morgenster schreef:
31-07-2020 16:40
Of iig in 1 tijdslot niet.
Luci_Morgenster schreef:
31-07-2020 16:40
Doe ik zelf. Tenzij het een tentoonstelling van Tracy Emin is, natuurlijk. Dan laat ik het lekker lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven