Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Goeiemorgen!

@MP: wat een domper zeg..zo afzeggen voor het weekend! hoop toch dat je een fijne tijd hebt!

@Miran: Een fijne week!!

@Xen: Clowntje? Ik wil het niet weten geloof ik..

Hoe het met me gaat?? Wel redelijk. Heb ten eerste een kater en ten tweede doet het me meer dan ik had gedacht om hun twee hand in hand te zien lopen...Ik baal er ontzettend van, want ik was net zo goed op weg en voelde me weer goed..

Had mijn moeder net aan de telefoon..en die zei: Je bent er nog lang niet van af..die jongen doet nog steeds wat met je..

Misschien is dat ook wel zo..
Je bederft het niet Xenia, ik kan jouw redenen mij heel goed voorstellen. Helemaal je jezelf nu niet zo fijn voelt door de situatie met R. !

Ik lees mee...post hier en daar wat door te reageren op anderen hun verhalen. Verder post ik niet veel over mijzelf......Alleen als iemand er specifiek naar vraagt.....Dat vind ik voor mezelf nu een goede balans.
Hallo,

MP wat erg voor jou en de kinderen!!!

Heb van de week nog effe getwijfeld om toch naar de meeting te komen maar ben stikverkouden en er is hierthuis superveel werk (en terwijl ik dit typ denk ik toch maar niet 2 uur treinen want gaat gezellig worden...)

Veel plezier allemaal ik lees hier morgen wel hoe het is geweest!!!
Indi, tuurlijk is dat zo, je kunt niet binnen een jaar een relatie van 11 jaar verwerken! Je bent op de goede weg, het is nu 2 stappen vooruit 1tje achteruit, maar komen zul je er zeker!
Lieve Mama heb je Indi!! .....en tsja ik denk ook zeker dat je moeder gelijk heeft! Je hebt ook een hele lange tijd een relatie samen gehad! Maar als je kijkt wat je in het afgelopen jaar al bereikt hebt...Kan je heel trots op jezelf zijn! !!!
WM; waarom bepaal jij dat je hier mag blijven en leg je de mening van anderen naast je neer? oprechte vraag hoor!
Omdat dit een openbaar forum is en ik niet gelijk in één keer wil wegblijven! Dat gaat vanzelf.....
Niemand heeft gezegd dat je ineens weg moet blijven, maar om een herhaling van de eerdere discussie te voorkomen, laat ik het hierbij.
Is goed Xenia. Maar ik leg ook niet de meningen van de anderen naast mij neer......

Hoop dat je je snel beter voelt!
Dank je wel WM!

Jij veel plezier vanmiddag he en een goed weekend (met PV)!
Dat gaat ook helemaal lukken! (beide )
Pffffff.. ik ga me maar eens richting douche slepen..

tot later!
Shit net uit bed en moet nu douchen en anders red ik de trein van 20 voor 1 niet
quote:Vleermuis28 schreef op 02 mei 2009 @ 11:33:

Shit net uit bed en moet nu douchen en anders red ik de trein van 20 voor 1 nietHup Hup.......Anders zitten we niet samen in de trein
Ik mag ook wel eens op gaan schieten....daaaaaaaag
Zoo gedouched .. snel ff haar beetje drogen .. oooohhh wat een onnozel gehaast whaaaaaaaaaaaaa
Zoo ik ben klaar in een record tijd
alleen haar zit niet zo prima , maar goed jullie motttuh t er maar mee doen
Ik vertrek ook.... Tot zo!
Ik ga over een kwartiertje richting trein! tot zo!!
Veel plezier allemaal! (En Vleer, je gaat toch niet met een badhairday naar de meeting?? Ik vind het echt niet kunnen hoor )

Hier schijnt het zonnetje, ik hoop bij jullie ook!

Xen, wat een nare situatie wordt dat zo met R. De en keer wil hij wel en jij niet en nu is het andersom. Lijkt me heel erg vervelend! Sterkte meis!

MP, ga je nu alleen met je kindjes naar de Ardennen of cancel je de hele reis?

Indi, helemaal niet raar dat je na een jaar nog steeds af en toe van slag rakt van je ex. En je hebt nu een jaar gehad, met daarin alle 'eerste keren': eerste keer verjaardag zonder hem, eerste keer kerst zonder hem, eerste keer.... enz enz

En je weet ook dat je het kan en je je stukken beter kan voelen. Dus je bent op de goede weg!

Ik heb een beetje een kater, heb gisteren heel lang op het terras gezeten. Heb de leuke jongen (op het eerste gezicht niet aantrekkelijk, op het tweede gezicht veel meer) weer gezien, waarmee ik vorige keer een heel leuk gesprek heb gehad, maar helaas moest hij heel snel weg.

Oh, WM, ik heb geen schoenen kunnen vinden in de stad. Wel een broek en een shirtje, haha!
Meeters een hele fijne middag! Ik ben benieuwd naar de verslagen later. Ik ga mijn huis nu maar eens vakantieklaar maken, heb net alles gewassen en boodschappen gedaan om mee te nemen, kleertjes moet ik nog inpakken... 'tuurlijk ga ik de boel niet cancelen! Met zijn 3tjes is ook leuk!
MP veel plezier in de ardennen idd met zen drietjes is ook heel leuk

Indi is niet raar hoor dat het jou wat doet, na zo'n lange relatie is dat echt normaal (of we zijn met zen 2-en abnormaal )

Had afgelopen week ook even dipje en we zijn al 3 jaar uiteen (vorige week hadden we 10 jaar samen geweest met net daarvoor zijn 30e verjaar en dan maandag mijn 30) op zo'n momenten heb ik toch zoiets van ja...

Ik ga nu traktor/buldozer rijden is hier superdruk en nog stapeltje zakdoeken erdoor jagen
Hallo!

Krijg het niet allemaal even goed mee, maar er is vnvd een meeting? Veel plezier dames! Niet teveel mannen versieren he ?

Voor de rest een dikke knuffel! Sorry dat ik niet inhoudelijk post; zal over een tijdje wel weer komen als ik gesetteld ben. Nu alleen een klein teken van leven hiero!

x
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Het is hier heel gezellig in de kelder van Q! We ziitten hier gezellig aan de rose en bier! Stuur losgeld!!! Hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven