Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 5 augustus 2020 om 18:44
Luci_Morgenster schreef: ↑05-08-2020 18:261 rijpe zeer banaan, beetje melk en restje kokosmelk, cacao, steviablaadjes, de staafmixer erop en dan wat cacaonibs erover.![]()
Rest eet hamburgers. Geen zin an.
Ik las cannabis erover

woensdag 5 augustus 2020 om 18:59

woensdag 5 augustus 2020 om 19:14
Ben gek op wijn en snoep en chocola.....
Nadat ik van een paar lieve vrienden kiloooos chocola kreeg en ik dat natuurlijk allemaal moest opeten

4 jaar geleden was ik 30 kg afgevallen en in de afgelopen 4 jaar er weer 20 bij gekweekt

Tuurlijk komt dat goed!

woensdag 5 augustus 2020 om 19:40
Het moment van intens geluk als je voorgangster klaar is en de deur van de benzinepompplee voor je openhoudt maakt echt alles goed.
Broekrok, van harte met minder broekrok.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 5 augustus 2020 om 19:45
Jammer, ik ben te laat. Wilde post na post psssspsssspssss @ feow komen posten

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 5 augustus 2020 om 19:48

woensdag 5 augustus 2020 om 20:28
Nou ja, vooraf weet je niet hoe ze wordenLady*Voldemort schreef: ↑05-08-2020 20:27Nou zeg dat. Sowieso dat eeuwige gejammer over pubers m/v. Laat je dan niet bezwangeren of zo, als je geen pubers kunt handelen.

woensdag 5 augustus 2020 om 20:34
Ik ben ook verre van een oermoedert, maar dat eeuwige gezeik over pubers in het algemeen dat hier al jaren opgeld doet ben ik wel een keer zat hoor. Het klinkt zo onvriendelijk allemaal.Luci_Morgenster schreef: ↑05-08-2020 20:31Ik vind alleen die van mij leuk. De rest kan me gestolen worden. Sommige zijn leuk. Maar na een paar uur ben ik ook die wel zat.
Maar dat heb ik met veel kinderen, ook op andere leeftijden.![]()
Of volwassenen.![]()
Niet iedereen is een oermoedert.