Wij willen regen ! Deel 2

07-08-2018 17:36 2331 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw topic omdat het oude voorbij de 3000 posts was.
Nog steeds is het droog, en hoewel het vanavond, of morgen, of volgende week gaat regenen is er heel wat nodig voor de dorst naar regen bevredigd is.
Hopelijk heeft het vaak en met mooie milde buien geregend voor dit topic 'vol' is.
Dit topic is een vervolg hierop actueel/ik-wil-regen/list_messages/4160 ... start=3080

Afbeelding
zazamaenade wijzigde dit bericht op 07-08-2018 17:42
13.52% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
Het regent hier nauwelijks, per bui nog geen minuut en wanneer het verder trekt over het land worden ze heviger, zo frustrerend. Enfin blij dat het op andere plekken wel regent maar hier nog droogte. Alleen zaterdag heeft het lange tijd zachtjes geregend maar niet genoeg om tekorten aan te vullen helaas. Gelukkig is het niet warm, dat scheelt
UP!

Inmiddels schijnen er in bepaalde delen van Zuid Nederland regen en onweer te vallen. Is het al bij iemand raak?
Alle reacties Link kopieren
Hier in het midden nog helemaal niets, al gaf de 24uurs-verwachting net aan dat het al geregend had, en veel ook O_O
En het is nog warmer dan gisteren.
nounou
Kwebbeltje91 schreef:
11-08-2020 18:03
UP!

Inmiddels schijnen er in bepaalde delen van Zuid Nederland regen en onweer te vallen. Is het al bij iemand raak?
Hier geen druppel, maar een paar kilometer verder hevig noodweer!
Ja, het is hier ook erg klammig en meer bewolkt. Ik ga zo nog even een blokje om, want het waait wat en dat is wel even lekker.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
11-08-2020 18:03
UP!

Inmiddels schijnen er in bepaalde delen van Zuid Nederland regen en onweer te vallen. Is het al bij iemand raak?
Ja hiero!
Het giet hier al zeker een half uur flink, omgeving Eindhoven.
Alle reacties Link kopieren
Hier in het midden zeker noodweer ja, enorme hagelstenen en heel veel regen en wind. Straten staan blank!
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
11-08-2020 18:17
Hier in het midden nog helemaal niets, al gaf de 24uurs-verwachting net aan dat het al geregend had, en veel ook O_O
En het is nog warmer dan gisteren.
Hier ook nog niet, terwijl de rode vlekken dichtbij zitten.
Als die mega bui over waait fiets ik em achterna >:-(
girasole3 schreef:
11-08-2020 18:55
Ja hiero!
Het giet hier al zeker een half uur flink, omgeving Eindhoven.
Ik zit daar ongeveer 3 kwartier vanaf, volgens buienradar komt het hier wel naartoe. Ik hoop het zo..
Winterkoud schreef:
11-08-2020 18:55
Hier in het midden zeker noodweer ja, enorme hagelstenen en heel veel regen en wind. Straten staan blank!
Wow :O
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
11-08-2020 18:57
Wow :O
Neemt nu wel langzaam af trouwens. Hagel is gelukkig over. Vooral veel regen en nog onweer.
Maar heerlijk afgekoeld hier 😅😅
Alle reacties Link kopieren
Hier in het oosten nog niks, wel rode vlekjes op buienradar. Van mij mag het snel gaan regenen.. het is zo benauwend en klef weer :(
Voor iedereen een groene tuin
Ik ben net nog even gaan wandelen, het is zo benauwd dat ik nu nog uit zit te puffen op de bank. De lucht betrekt en het waait wat harder, maar verder nog niks. In huis is het wel lekker koel gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
ik hoor de donder hier al!
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
11-08-2020 19:17
ik hoor de donder hier al!
Ik ben jaloers !
...
HET REGENT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
11-08-2020 19:27
HET REGENT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Afbeelding

Maareh, fijn voor jullie :D
nounou
Zazamaenade schreef:
11-08-2020 19:48
Afbeelding

Maareh, fijn voor jullie :D
Ahw :hug: Ik stuur het dadelijk jullie kant op hoor, het regent iets minder hier. Ik kan bijna pootjebaden, bizar hoeveel regen er in korte tijd kan vallen.
Hier geen regen en ook niet in de buurt. De temperatuur was een uurtje geleden aan het zakken tot onder de 30 graden, maar loopt nu weer op.... :whip:
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
11-08-2020 19:50
Ahw :hug: Ik stuur het dadelijk jullie kant op hoor, het regent iets minder hier. Ik kan bijna pootjebaden, bizar hoeveel regen er in korte tijd kan vallen.

Tssss, het waait nu allemaal naar Zeeland en België :O
nounou
Wat een circus hier..
Bliksem is 2 keer ingeslagen. 2 straten verderop stond een schoorsteen in brand en hier in het gebouw is door de 2e klap de tv uitgevallen. Dat wordt dan maar netflixen.. Gelukkig nog wel internet.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor het hier wel donderen maar helaas nog geen spatje regen :-?

Volgens buienradar komt het vandaag en morgen ook niet hier helaas...

Edit: te vroeg geklaagd zie ik. Ik kijk net weer op buienradar en er is een zware bui op komst. nu maar hopen dat het niet net onze wijk voorbij waait :jump:
Alle reacties Link kopieren
Niks regen in Zeeland, ja 10 druppels die verdampt zijn voor ze neervallen. Het is wel heel erg bewolkt en dus benauwd, pfff.
Ik heb effe op buienradar gekeken en alles gaat hier langs dus niks hier.
Niemand is onmisbaar
Gelukkig geen vuiltje aan de lucht en van mij mag dit tot december doorgaan. Ik geniet van de warmte en een keer lange tijd geen regen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook helemaal niks :(. Ben die hitte helemaal spuugzat.
Voor iedereen een groene tuin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven