We hebben besloten om volgend jaar ook in Nederland vakantie te houden ipv een vliegreis naar het buitenland. Heeft er iemand een tip wbt een leuke familiecamping?
We hebben het liefst een soort van huisje of stacaravan. In ieder geval geen tent zonder eigen badkamer en wc. Ook moet er genoeg te doen zijn voor de kinderen (tussen de 6 en de 11). Het liefst ook een binnenzwembad zodat als er slecht weer is ze toch kunnen zwemmen. En niet in het hoge Noorden wbt afstand.
De paal inderdaad, of de leistert in Roggel of ter spegelt in Eersel. Is wel allemaal in het zuiden van NL dus weet niet of dat de goede richting is...?
Anoniem_117397
woensdag 19 augustus 2020 om 14:22
Ik ben vroeger een keer met een nichtje mee geweest naar camping de Leistert in Roggel. Paar jaar terug ben ik er nog eens met mijn gezin geweest, nu op het vakantiepark. Dat vond ik wel een mooi park. Weet alleen niet hoe de camping (nu) is.
Die voldoen allemaal, behalve dat de Belten qua binnenzwembad weinig biedt voor jouw kinderen (wel een klein bad waar de waterbalsporten kunnen doorgaan bij slecht weer, maar geen binnenbad voor recreatie, want die is op jongere kinderen gericht)
Absoluut, hier zit ik nu. Vroeger als kind ook jaren geweest
Jaloers! Helaas voor mijn pubers niet meer interessant, maar wat heb ik er fijne vakanties met ze gehad. Ik kan geen enkel minpunt bedenken.
Geniet van je vakantie!
Jaloers! Helaas voor mijn pubers niet meer interessant, maar wat heb ik er fijne vakanties met ze gehad. Ik kan geen enkel minpunt bedenken.
Geniet van je vakantie!
Thanks! Ja nu met de volgende generatie hier. Net zo leuk als zelf kind op deze camping zijn, stiekem misschien zelfs leuker.