/Leuke tandarts maar...

04-05-2009 14:07 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
hai dames!

Ik heb eigenlijk wat kinderachtigs/geks.

Vorige week ben ik naar de tandarts geweest: een nieuwe!

Met een hele leuke tandarts. Ik moest afgelopen vrijdag terug komen voor het trekken van mijn verstandskies

Deze afspraak was om 10 uur gepland. toch kreeg ik donderdag een smsje of het ook om half 11 kon. Dus had zijn nummer..

Vrijdag avond heb ik hem een berichtje gestuurd (om te kijken of hij reageert) met dat hij me een blauwe wang gegeven had. Kreeg een leuk berichtje terug.

Echter heb ik sinds dien zitten piekeren of ik wat terug moet sturen. Er was niet echt een opening hij stuurde:

Fijn dat het mee viel, Die wang blijft nog even een paar dagen ongemakkelijk. service van de zaak Groetjes!!

Ik weet hoe gek het klinkt maar weet niet of het slim is om wat terug te sturen? en wat ik kan sturen?

Hebben jullie misschien ideee? HIj had vanaf het begin al mijn interesse.....
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:Maeijken schreef op 04 mei 2009 @ 16:45:

Typisch dat de meeste TO's ergens naartoe moeten nadat ze gesms-t hebben..

*hoopt dat dit topic echt is*Pffff.... Nou, zo 'typisch' is dat niet hoor. Ze gaf al veel eerder aan dat ze nog weg moest en later verder zou reageren. Toen kwamen er nog wat suggesties (toen ze nog net online was) en daarna was ze weg. Mensen hebben wel eens afspraken, ook als ze net daarvoor nog aan het forummen zijn.
Echt of niet, ik vermaak mij prima met dit topic! Heb weer een aantal leuke tips voor smsjes, nu nog een leuke single tandarts zoeken
Ja, hoor Olijfje.

Je hebt me door!
Kom ook even binnenrollen.

Als je in een dorp woont, dan weet IEDEREEN wel of die leuke tandarts al dan niet een partner heeft hoor!

Gewoon even vragen aan de bakker, slager, SRVman of een willekeurig oud vrouwtje
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Sorry hoor, maar klinkt erg als het verhaal van 'de buurman'...

Geloof eerlijk gezegd niet dat er ook maar één tandarts in Nederland is die een patiënt op koninginnedag gaat sms-en met de vraag of ze de volgende dag een half uurtje later kan komen voor het trekken van een kies...maar idd, misschiend doet jouw tandarts dat wel.

Verder vind ik het een beetje onprofessioneel van hem om 's nachts te gaan sms-en met een patiënt.

Dus ben heel benieuwd of dit alles écht zo echt is als TO hier vertelt.
TO gelooft er zelf in.

Je kunt het niet kwalijk nemen, alleen meespelen.
dan ben ik nummer 5 zeker ?

ik zal wel dom zijn maar waarom zou iemand hier een fake verhaal gaan ophangen?

das toch hartstikke ingewikkeld en vermoeiend ?
Ze zal de eerste niet zijn, hoor Hip. Er waren er tig voor haar.

Ik geloof er in elk geval geen ruk van. Maar vermakelijk is het wel. En nee, Bambi en TO zijn niet dezelfden. Alhoewel, ik heb ook een heel erg lekkere tandarts waarvan ik niet weet offie getrouwd is.. maar ik ben dat wel..
Heeft ze nou inmiddels al gesmst? Nee toch?
nah,ben ik te dom om daar de lol van in te zien blijkbaar..

al was mijn tandarts het lekkerste wat er rond loopt

alleen het feit dat die tandarts is geworden is dan al een domper genoeg.

ik kan niet met tandartsen!

zeg, de stad is dicht, terug komen en verslag doen!
quote:Hip1 schreef op 04 mei 2009 @ 18:10:

nah,ben ik te dom om daar de lol van in te zien blijkbaar..

al was mijn tandarts het lekkerste wat er rond loopt

alleen het feit dat die tandarts is geworden is dan al een domper genoeg.

ik kan niet met tandartsen!

zeg, de stad is dicht, terug komen en verslag doen!

Ja, en waarschijnlijk gebeurt dan straks het volgende:

"'Marielouise4' Snel Marielousie, we zitten op antwoord te wachten!!"

Vervolgens zegt iemand 'huh, marielouise vraagt marielousie om een antwoord...das wel een beetje vreemd!

Dan blijkt opeens het berichtje van marielouise helemaal verwijderd te zijn, en van marielouise is geen spoor meer te bekennen...
quote:marielouise4 schreef op 04 mei 2009 @ 14:43:

als hij interesse had gehad.. had hij ook kunnen sturen of hij het al beter ging/Kijk. Dat bedoel ik. Als je die gedachte nou maar vasthoudt!
Laat hem maar achter jouw kiezen aankomen.
hhaaai dames,

jammer dat sommigen zo dom schijnen te doen.

Helaas of gelukkig smst mijn tandarts wel 30 april.

En ik heb hem net gesmst. naja om 5 uur al...

Hi Mark (dat is zijn naam)

MIjn wang is niet meer blauw, zullen we het vieren? groetjes..

maar nog geen reactie, zit te wachten
vet zenuwachtig...
haha waar zijn jullie nu ?????
quote:marielouise4 schreef op 04 mei 2009 @ 14:18:

dat is zijn moeder!!!!vind dit trouwens ook n beetje vreemd, welke vent wil er nou samenwerken met zn moeder?! en welke moeder wil nou samenwerken (werken in opdracht van!) haar zoon?!
Ik val net binnen op dit heerlijke topic hoop dat ie snel terug smst (waar heb je soaps voor nodig als er een viva-forum is? )
Zou ik ook zijn.
tja dorps misschien?
quote:Pien252 schreef op 04 mei 2009 @ 18:22:

[...]

vind dit trouwens ook n beetje vreemd, welke vent wil er nou samenwerken met zn moeder?! en welke moeder wil nou samenwerken (werken in opdracht van!) haar zoon?!Familiebedrijf heet zoiets...gebeurt geloof ik nog wel es (minder dan vroeger, maarja, niet alles was vroeger beter )
Er zijn ook mensen die met hun ouders kunnen opschieten, ze noemen het familie, geloof ik.
haha nou het begint er aardig op te lijken he ? Ik hoop maar dat hij niet vanacht past terug smst...

haha of hij zit het nu te bespreken met zijn vriendin/vrouw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven