NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Haha das waar ook, jullie hadden het laatst over nirvana

Wist al voordat ik je link aanklikte dat het dat nummer moest zijn!

Bij mij zit unplugged er ook standaard in; en op mn ipod staat ie ook altijd, zooon mooie cd vind ik dat!!

Trouwens, the man who sold the world is van David Bowie ook heel mooi!
quote:borodini schreef op 04 mei 2009 @ 22:21:

Ik sta al dagen op, en ga naar bed met dit nummer :

http://www.youtube.com/watch?v=2oAF3UdSJ1k

Vriend wordt inmiddels staplegek omdat ik om de haveklap heel hard "Everyone is Gay" zing Ik vraag me af wat de onderliggende gedachte van mij is. Dat ik dit nummer al dagen in mijn hoofd heb.nouja, ik klik op de link en Youtroep zegt: "this video is not available in your country" ... alsof ik aan de andere kant van de wereld zit ofzo...
Nou heeeel ff dan lol maar das het effect van je foto En das toch wat je wil als fotograaf lol; geslaagde foto dus

Welluke heb jij???

Toen ik op de kunstacademie zat was de keus nog niet zo groot, en je moest vooral alles handmatig kunnen "verpesten" alles wat automatisch kon moest dus uit kunnen

Merk trouwens wel dat veel van die technische kennis van toen wel is weggezakt...

En jeuj... ik heb mn bug van vanmiddag terug (bij aanklikken topic sluit de site af) hoop dat het net zo snel weer weg gaat.
All apologies van Nirvana mtv unplugged; Engie
Dankje Borrie, ohja dies idd mooi
Borrie, 'k heb een Nikon D60 (met 18-105mm lens). Heb op internet heel veel vergeleken en deze komt goed uit alle testen en reviews. In de Mediamarkt even bekeken en vastgehouden en vervolgens op internet (heel veel goedkoper ) besteld!
Peas on earth!
lol dat doe ik ook vaak eerst ff live kijken..

Zag net een Canon in de aanbieding op Bol.com..

Die nikon ziet er wel heel gaaf uit zeg schrijf em meteen op, scheelt weer uitzoekwerk!

(eerst ff sparen; ik denk tot zo ongeveer mn volgende verjaardag haha)
Wat gek, NG, dat je het daar (oh zo ver weg ) niet kunt zien.

Erwt, geweldig, die meeuwenpoten

Chica is ziek, arm wijfie. Haalde haar op van kdv met al buikpijn maar werd eenmaal thuis steeds erger. Ze heeft ook naar diarree. Heb haar met paracetamol na gelukkig redelijk avondeten, naar bed gebracht en in slaap gezongen en hoop dat ze goede nacht heeft en het morgen over is.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Bedankt voor de lieve reacties trouwens allemaal
Ach, het prulleke. Beterschap voor d'r.

Ik ben ijs en ijs koud en ga -zonder nachtliedje- ook maar slapen. Nog even een Muis opvissen van de bank.

Truste..
quote:borrie2 schreef op 04 mei 2009 @ 22:42:

lol dat doe ik ook vaak eerst ff live kijken..

Zag net een Canon in de aanbieding op Bol.com..

Die nikon ziet er wel heel gaaf uit zeg schrijf em meteen op, scheelt weer uitzoekwerk!

(eerst ff sparen; ik denk tot zo ongeveer mn volgende verjaardag haha)Ohja, zag ik inderdaad, de Canon eos 1000D volgens mij he. Die komt ook goed uit de testen, dus dat kan ook wel een optie zijn (net iets beter is geloof ik de eos 450D). Die is trouwens met een 18-55mm lens, wat sowieso iets goedkoper is natuurlijk. Het is nog wel de moeite van het googlen waard om 'm op internet goedkoop te kopen. Bijvoorbeeld op cameranu.nl of digitalstreet.nl . Die Nikon is wel heel duidelijk qua menu en mogelijkheden vind ik, en das voor mij als beginner in ieder geval prettig.
Peas on earth!
Slaap lekker Mamz en hoop dat je snel warm wordt

In Planet Earth aflevering over ice worlds die Ier en ik vanavond keken gingen de keizerpinguins met zijn allen op een kluitje staan tegen de kou dus leg muis bij je en vis de rest ook even uit hun bed op

Hey, ik zie ineens allemaal Chinese tekens bij t bericht van Erwt. Raar
Oh, fijn dat je die ook "kent"

Ja klopt 1000d.. duidelijk menu is voor mij als beginner ook een enorme pré lol, zullen sowieso veel opties op zitten die toaal abacadabra zijn in het begin!

Arme chica, hoop dat ze morgen weer beter is!

Mamz hier ook brrrr, we hebben zelfs de kachel aangestoken, zo in bed nog film kijken denk ik

Dikke knuf voor jou trouwens volgens mij kun je die wel gebruiken! Slaap lekker, geloof niet dat ik je een plezier doe met een liedje, ik klink als een valse kraai
Beterschap voor Chicaatje!

De koningin was inderdaad weer aandoenlijk...prachtig dat applaus!
Volgens mij zag ik haar ook slikken kip
Vond haar na koninginnedaggebeuren ook heel mooi op tv in de speech, duidelijk heel geëmotioneerd.

Heb dodenherdenking gemist helaas, wel stil geweest omdat ik naast in slaap vallend Chicaatje lag.
Ik ga naar boven truste allen!! Tot morgen!
Trusten meissies!
En gutenmorgen maar weer!
Goedemorgen Maisjes

Inadje!!! Een jongetje, wat leuheuk! Gefeliciteerd!

En nu hard werken... Vanmiddag naar krakert....
goedemorgen meiskes !

succes bij de krakert pilous !

PODE bedankt voor de moeite !

Boro ... och arme ... direct bezorgd je ben een snoesje
Moge ladies.

Beterschap voor Chica!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
goodmorgen

beterschap voor Chica
Thanks allemaal, ze is weer aardig opgeknapt gelukkig. Nacht goede rust helpt heel veel denk ik. Ze is een keer wakker geworden voor een slok water en even naar de wc, maar ze sliep meteen verder. Vanmorgen was ze heel vrolijk en ging t weer prima. Ier brengt haar nu naar kdv dus ik heb een dag voor mezelf, want vrij van werk (onderwijs he ) vanwege 5 mei.

We hebben haar vanmorgen de fotos laten zien en verteld dat het een jongetje is en ze reageerde zo lief & leuk

Succes bij de kraker straks, Pilous.

Marels, scriptie al ingeleverd dus? Nog commentaar gehad of duurt dat even?'
goedemorgen lieve nieTertjes

Iernadje gefelididingest en beterschap voor Chica

werk ze Plousje en sterkte bij de krakerT

ik ga over een goed half uur richting sauna
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven