Mode & Beauty alle pijlers

Lucht! van Zeeman

31-08-2020 14:41 78 berichten
Zeeman heeft een eau de parfum op de markt gebracht en het is in twee luchten te koop voor 4,99 per fles. Nu vraag ik me af, zijn er al naar de Zeeman gerend om te ruiken en te kopen? En? Is het wat?
Nee, dank je, de kwaliteit zal wel vreselijk zijn, kan niet anders voor die prijs.
Ik geef toe dat ik nieuwsgierig ben. Ik dacht dat het uitverkocht was?
Alle reacties Link kopieren
ik wist dit niet.

Misschien ruikt het wel lekker maar is het snel weg?
Ik heb twee flesjes gekocht en zal het binnenkort gaan testen.

Er zit 20% parfum olie in, het mag eau de parfum heten bij 15%.

Ik ben erg benieuwd.
Ik vind het briljant. De reclame/marketing is ook echt goed doordacht.

Ik denk dat qua kwaliteit wel mee zal vallen. Die dure luchten maken gewoon meer winst en geven meer geld uit ana het imago.
LAgirl82 schreef:
31-08-2020 14:47
Nee, dank je, de kwaliteit zal wel vreselijk zijn, kan niet anders voor die prijs.
Dat zeg je stellig. Waarop baseer je je mening dat het onmogelijk is voor die prijs kwaliteit te produceren precies op?
Ik heb een tv programma over luxe parfums gezien een tijd geleden.
Het grootste gedeelte van de prijs gaat naar marketing, dan nog een groot gedeelte naar het ontwerp van de fles. De geur zelf kost haast niets.
Ik snap eigenlijk niet dat het zo bijzonder is. Bij de Action hebben ze al vele jaren goedkope parfums. Alleen die geur verdwijnt ook weer vrij snel.. Ik draag zelf overigens nooit parfum, want ik erger me snel aan geuren.
wie gaat testen en schrijft een review?
Ik ben er zaterdag gelijk geweest, maar ze waren al uitverkocht. Ik heb dus alleen aan het geurstrookhe kunnen ruiken. Lekker, maar je moet wel van unisexgeuren houden. Ik hoop dat ze weer op voorraad komen.
Ik lees net op ad.nl dat het luchtje voor bizarre prijzen op marktplaats staat

https://www.ad.nl/binnenland/uitverkoch ... ~aee7d2c8/
Uitverkocht bij de lokale Zeeman. Verkoopster vertelde dat ze het zaterdag als proef al in huis hadden en het vloog de winkel uit. Nu stond er ook een rijtje potentiele klanten.

Net even online gekeken: ook uitverkocht.
annapicobella wijzigde dit bericht op 31-08-2020 15:14
25.71% gewijzigd
Everything you see I owe to spaghetti!
Ze doen het toch maar weer... boxers, een trouwjurk, sneakers volgens mij? nu weer parfum.

Ik hou er wel van (maar nog nooit wat gekocht van die dingen), van zulke campagnes.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hier is een review.
Volgende week liggen ze weer in de winkel.

Het zijn eau de parfums. Een eau de toilette heeft een veel lager percentage geurconcentraat.

https://thegirlinbed.nl/zeeman-lucht-ea ... um-review/
Ah, ben benieuwd! Ga komend weekend eens kijken, wie weet is het wat.
LAgirl82 schreef:
De werkelijke prijs van Chanel no 5 ligt op 5,50 euro.
Even nagekeken: een eau de toilette bevat maar hoogstens 10 procent geurconcentraat.
Vanaf 1500 uur zijn ze weer op de site te koop, nu al een stiefkwartiertje dus.
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb de gele variant besteld (verzendkosten waren even duur als het flesje :facepalm: ). Als het goed is ligt hij nu in de brievenbus en ben van plan m er vanavond uit te vissen dus zal dan wel even een review plaatsen!
Emma95 schreef:
31-08-2020 15:13
Hier is een review.
Volgende week liggen ze weer in de winkel.

Het zijn eau de parfums. Een eau de toilette heeft een veel lager percentage geurconcentraat.

https://thegirlinbed.nl/zeeman-lucht-ea ... um-review/
Hmm, op basis van deze review denk ik dat het toch wat te unisex/algemeen/onuitgesproken is voor mij. Ga er niet voor in de rij staan :)
karenina7 schreef:
31-08-2020 15:19
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb de gele variant besteld (verzendkosten waren even duur als het flesje :facepalm: ). Als het goed is ligt hij nu in de brievenbus en ben van plan m er vanavond uit te vissen dus zal dan wel even een review plaatsen!
Leuk!
Ik ga ze in de winkel halen. Ben wel benieuwd.
LAgirl82 schreef:
Dat is niet per definitie waar . Ik heb ooit eens voor een paar euro een luchtje gekocht bij primark en het rook echt goddelijk . Kreeg er veel complimenten over .
Heleris schreef:
31-08-2020 15:05
Ik snap eigenlijk niet dat het zo bijzonder is. Bij de Action hebben ze al vele jaren goedkope parfums.

Dit.

Kruidvat heeft ook prima geurtjes voor 9 euro. Het is niet zo overheersend aanwezig als sommige dure parfums, maar dat is alleen maar prettiger. Vanmorgen om 8u nog opgedaan, en ik ruik het nu zeker nog wel als ik aan mijn pols snuffel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven