Bewust kindvrij sinds 2010, deel 26

dinsdag 1 september 2020 om 17:01
Inderdaad. Zo kan ik straks heerlijk uitgebreid in bad terwijl mijn man staat te koken. #lovemylife
Such fun!1
dinsdag 1 september 2020 om 17:02
Eindelijkzwanger schreef: ↑01-09-2020 16:40Vaak zijn die vaders voordat er kinderen zijn ook al laks en niet attent etc. Maar veel vrouwen zijn zo gefixeerd op het krijgen van een kind dat ze alleen daarmee bezig zijn. Als het kind er dan eenmaal is wordt de man neergezet als de luie vader of de krenterige vader. Terwijl ze dat daarvoor ook al waren. Ik snap dat nooit. Begin pas als je kinderen wil eraan als al dat soort dingen van te voren goed voelen en scoor niet eerst een kind en daarna zeuren dat de man geen leuke vader is.

Dat doen we hier dus ook niet helder licht.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
dinsdag 1 september 2020 om 17:04

De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
dinsdag 1 september 2020 om 17:09
Zie ook kindvrije mensen in topic meeschrijven over kinderen.Blijenvrij schreef: ↑01-09-2020 16:26Heeft ze met Noorwegen te maken, denk je?
Bizar dat dit topic zo'n aantrekkingskracht op ouders heeft.
dinsdag 1 september 2020 om 17:11
Dacht licht gaat nog wel uit als de roze wolk verdwenen is....
dinsdag 1 september 2020 om 17:15
Oh ja hoor, en dat is ook prima. Jij schrijft bijvoorbeeld erg leuk en ik lees je hier graag. Kindrebel heeft bonuskind(eren?) en zo zijn er nogal wel meer. Niks mis mee.
Maar een type zoals dat? Naaah. Die kan beter een ander topic zoeken.
Ikigai had er ook een handje van bijvoorbeeld.
dinsdag 1 september 2020 om 17:26
Dank je wel en ik vind het leuk om hier te lezen omdat ik zelf ook nooit kinderen heb geambieerd, het is er toch van gekomen en je hebt al kunnen lezen waarom...hahahaha...AeonOfWinter schreef: ↑01-09-2020 17:15Oh ja hoor, en dat is ook prima. Jij schrijft bijvoorbeeld erg leuk en ik lees je hier graag. Kindrebel heeft bonuskind(eren?) en zo zijn er nogal wel meer. Niks mis mee.
Maar een type zoals dat? Naaah. Die kan beter een ander topic zoeken.
Ikigai had er ook een handje van bijvoorbeeld.
Maar die roze wolk heb ik eerlijk gezegd nooit gehad, ik was echt opgelucht dat ik liefde voelde voor mijn kind na zijn geboorte. Als ik heel eerlijk ben heb ik er superveel voor moeten inleveren zeker toen ik ook nog eens alleen kwam te staan met mijn zoon.
Dus ik begrijp jullie ontzettend goed dat je geen kinderen op de wereld wil zetten.
dinsdag 1 september 2020 om 17:34
Dat is het ook denk ik Sjaantje; een beetje begrip over en weer.
Ik ben echt geen kinder-hater, sommige vind ik leuk (voor even
) maar het moederschap is echt niets voor mij (en man). Helemaal prima als anderen dat wel willen en kunnen, daar hoor je me niet over. Voor mijn beste vriendin ben ik zelfs op een baby shower geweest, vrijwillig
Maar er zijn wel situaties dat ik van dingen wat vind ja, ook al heb ik zelf geen kinderen.
Ik ben echt geen kinder-hater, sommige vind ik leuk (voor even

Maar er zijn wel situaties dat ik van dingen wat vind ja, ook al heb ik zelf geen kinderen.
dinsdag 1 september 2020 om 17:53
wellicht komt die aantrekkingskracht ergens vandaan inderdaad.. en mischien omdat het spijtoptanten zijn die liever kindvrij waren gebleven?Blijenvrij schreef: ↑01-09-2020 16:26Heeft ze met Noorwegen te maken, denk je?
Bizar dat dit topic zo'n aantrekkingskracht op ouders heeft.
waarom ga je anders in zon topic zitten neuzen? ik ga toch ook niet in kindertopics kijken of laat staan posten? nee natuurlijk doet Rick dat niet want die heeft geen interesse in kinderen
inkoppertje dus
dinsdag 1 september 2020 om 17:55
ik dacht dat je weg was gegaan? je blijft terugkomen in dit topic.. hoeveel week ben je? het is voor week 24 nog mogelijk om kindvrij te blijvenEindelijkzwanger schreef: ↑01-09-2020 14:30Maar is het zo dat jullie zelf geen kinderen wilken of bij elk kind dat je ziet over je nek gaat (zoals in de film "the Witches" van Roald Dahl

dinsdag 1 september 2020 om 18:29
RickDalton schreef: ↑01-09-2020 17:55ik dacht dat je weg was gegaan? je blijft terugkomen in dit topic.. hoeveel week ben je? het is voor week 24 nog mogelijk om kindvrij te blijven![]()
![]()
Ooohhh Rick, soms vind ik je opmerkingen zó hard en andere keren weer ontzettend grappig. Dit is een van die andere keren

dinsdag 1 september 2020 om 18:53
Echt hoor wat is jouw probleem? Jij plant je voort op deze rottige wereld en anderen niet. Meer smaken zijn er niet.Eindelijkzwanger schreef: ↑01-09-2020 18:32Ik kindvrij? Je bedoelt dat mijn dochter iets moet overkomen? Want ook al verlies ik mijn baby kindvrij ben ik pas als mijn dochter dood is. Bedoel je dat?
dinsdag 1 september 2020 om 18:56
Eh, het staat je natuurlijk vrij om te posten in welk topic je wil. Ik vraag me alleen wel een beetje af wat je hier doet in een BEWUST kindvrijtopic als splinternieuwe echt net zwangere? Iets met op het spek binden me dunkt?Eindelijkzwanger schreef: ↑01-09-2020 18:32Ik kindvrij? Je bedoelt dat mijn dochter iets moet overkomen? Want ook al verlies ik mijn baby kindvrij ben ik pas als mijn dochter dood is. Bedoel je dat?
Zo ja, goed bezig.
Zo nee, ga naar de speciale ZWANGER pijler. Je weet wel, die ene die de meesten hier gek genoeg geblokt hebben, omdat we -bewust- kindvrij zijn.
En anders, je kan hier als moeder/zwangere oid prima posten; zie Sjaantje haar reacties o.a, en zo zijn er meer forummers die hier komen. Je bent doelbewust je kont tegen de krib aan het gooien en daar krijg je (terecht) tegengas op.
Ga je focussen op je zwangerschap ofzo, lijkt me veel productiever.
dinsdag 1 september 2020 om 19:14
Eindelijkzwanger schreef: ↑01-09-2020 19:12Ik vind het allemaal prima maar om mij kindvrij te wensen vind ik wel ver gaan. Stel mijn dochter verongelukt morgen dan staan jullie te juichen want weer een misbaksel minder. Dat gaat ver vind ik.
himalaya wijzigde dit bericht op 01-09-2020 19:17
0.13% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

dinsdag 1 september 2020 om 19:32
niet mijn woorden, ik wist niet dat je er al 1 had. heb ook niet haar doodgewenst.Eindelijkzwanger schreef: ↑01-09-2020 19:12Ik vind het allemaal prima maar om mij kindvrij te wensen vind ik wel ver gaan. Stel mijn dochter verongelukt morgen dan staan jullie te juichen want weer een misbaksel minder. Dat gaat ver vind ik.
anyway's voordat dit uit de hand loopt en Rick weer eens wat mensen tegen zich in het harnas heeft.. succes verder en veel plezier nog de komende maanden. post maar even als je uitgebroed bent in een (ander!) topic