Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Heb er wel een gewoon toetsenbord en muis aanhangen hoor!

On topic: ik kan niet in de pijlers (en dus ook niet op topics) Geld&Recht, Mode&Beauty en Actueel

Kon wel in de pijlers Relaties en Eten en Overig en kan daar soms wel en soms niet een topic openen.

Zijn er meer mensen waar de afbrekingsmelding pijlergerelateerd is?
Aanvulling: ALS ik dan al iets heb kunnen posten zoals hierboven, dan krijg ik na verschijnen bericht direct de foutmelding en word ik er alsnog uitgeknald.
quote:Vivamod schreef op 05 mei 2009 @ 13:50:

Sorry jongens, eh, dames... Techniek is hiermee bezig. Zelf nergens last van, want iMac & Safari (maar om nu iedereen te vragen daarnaar over te stappen...)Willen we best, géén probleem! (als viva ons voorziet van een Imac!)
He he,kan eindelijk weer een topic openen.

Zo vluchtig te zien hebben meer mensen last van de afbreek melding?
quote:misschicken schreef op 05 mei 2009 @ 14:27:

[...]

Willen we best, géén probleem! (als viva ons voorziet van een Imac!) Safari kan je ook gebruiken zonder een Imac (zoals ik nu bijv. doe ). Maar de problemen doen zich toch alleen maar voor in IE, tenminste die nu spelen. Of ik nu Firefox, Safari of Googlechrome gebruik, nergens komen de genoemde problemen voor, alleen dus in IE.
Ik blijf erbij, enige wat ik hier af en toe heb is dat de boel echt afgrijselijk traag is.
Wat een drama! Zowel thuis op Vista (al ruim een jaar) met IE7 als op werk met ?? (geen Vista) en ook IE7. Ik word er om de haverklap uitgemikt, ik kan at random sommige dingen wel en andere niet lezen.

Ook ben ik mijn balk met alle icoontjes boven het reageervenster ineens kwijt.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Ik krijg steeds een foutmelding met een rood rondje met een wit kruis en dan sluit hij de pagina af! Ligt dat aan mijn laptop (hoewel ik het op andere sites niet heb) of ligt dat aan Viva?
Blijft alles nu hangen??? Al een hele tijd geen nieuwe reacties te zien.... En ik zit op de Mozilla......
De website http://blablahier komt dan dus de link van het topic waar ik in sta....

kan niet worden geopend.

De bewerking is afgebroken.
quote:fleurtje schreef op 05 mei 2009 @ 15:40:

De website http://blablahier komt dan dus de link van het topic waar ik in sta....

kan niet worden geopend.

De bewerking is afgebroken.

Je bedoelt deze Fleur?

Ligt dus aan Viva of/en IE en niet aan je laptop.
Die foutmelding krijg ik dus ook de hele tijd. Heel irritant.
Grrrr.....ik word gek van het forum!!!

Oke,het is genoeg!

Ik ga naar Flaironline,

Ben dan wel niet blij,maar wel verdrietig en onzeker door het viva forum...en dat mag je daar allemaal delen (snif)
Staat Flair niet ook bij React op de server? hahaha
Ik heb het ook al de hele dag.
Ik vraag me steeds meer af wat jullie wel hebben wat ik niet heb...en nee we hoeven niet te ruilen.
Heb je ook een keer een dag vrij.
Ik heb even iets verder gekeken dan mijn neus lang is (lees: naar de lettertjes gekeken in plaats van naar de plaatjes) en het viel me op dat hij steeds vastloopt bij "wachten op http://qstream-down.qbric ... rJSAdLoader.htm?click[... de rest valt buiten het leesbare scherm]". Hebben anderen dit ook? Dus dat deze tekst links onderin staat, waar nu "Gereed" staat?
Oh.... bij het posten krijg ik de foutmelding weer, maar dan met "gereed". Misschien was het niets dus...
Bij mij staat daar sinds de update naar IE8 "fout op de pagina".
GRRRR, ik word er steeds uitgegooid als ik een topic open. Bewerking is afgesloten oid.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Jaschenca schreef op 05 mei 2009 @ 15:46:

[...]

Je bedoelt deze Fleur?

[afbeelding]

Ligt dus aan Viva of/en IE en niet aan je laptop.YEP!
Misschien terugzetten naar IE7 dan?
http://i42.tinypic.com/25g73mh.jpg

die fout melding krijg ik steeds... zelfde als iedereen waarschijnlijk

en ik zie ook dat balkje niet meer waar je plaatjes kan plakken, en smileys enzo...
Kreeg ook continu die foutmeldingen in IE7 maar in Firefox niks aan het handje en forum gaat ook nog 's als een speer..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven