Single, we kletsen hier verder (deel 2)

28-04-2020 17:22 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het vorige topic van Qiyara (we missen haar!), is hier deel 2! Laten we gezellig en respectvol verder kletsen over het single zijn en alle wat daarmee te maken heeft :-)
uiteindelijk moet het gezicht gewoon meteen aanstaan en het postuur een beetje in de marges zitten die je aantrekkelijk vindt en of iemand nou 45 of 55 is..ik vind het niet zo heel boeiend. Moeilijk genoeg om iemand te vinden die innerlijk en uiterlijk leuk is..als je dan ook nog gaat zeuren over de leeftijd..
Mij valt op dat veel mannen op hun profiel hun lengte plaatsen. Kennelijk willen de meeste vrouwen een lange man.
En voor mannen is leeftijd dan weer een dingetje ? Mannen willen geen (veel) oudere vrouw ?
Ik generaliseer even...
Julia het lijkt alsof 50ers schrik hebben van vrouwen van hun eigen leeftijd.
Ofwel denken ze dat ze er zelf beter uit gaan zien met een jongere vrouw naast zich... weet het niet hoor.
Ik heb zo een paar keer gedate met mannen die logen over hun leeftijd en dus in werkelijkheid stukken ouder waren dan ik ipv een paar jaar. Zag het natuurlijk meteen wanneer ze in levende lijve voor me stonden. Dat was schrikken! Het excuus was telkens ‘als ik mijn werkelijke leeftijd gebruik krijg ik enkel likes van vrouwen van mijn leeftijd’ . Ja en?
Zielige vent had je daar aangeschreven, goed dat hij meteen zijn ware aard liet zien. Next! Succes!
dido68 schreef:
06-09-2020 16:08
Mij valt op dat veel mannen op hun profiel hun lengte plaatsen. Kennelijk willen de meeste vrouwen een lange man.
En voor mannen is leeftijd dan weer een dingetje ? Mannen willen geen (veel) oudere vrouw ?
Ik generaliseer even...
Ik vind lengte toch ook erg belangrijk.
En heb gemerkt bij dat mannen hoe ouder ze worden, hoe jonger de vrouw moet zijn.
Ik vind lengte niet belangrijk of hij moet een dwerg zijn.
Ik ben smoorverliefd geweest op een man van 1.72 m. Maar ik heb een gemiddelde lengte voor een vrouw dus alleen met hakken aan was ik groter dan hij.
Als hij behalve klein ook nog iel en dun is, vind ik dat wel minder aantrekkelijk.
Attraverso schreef:
06-09-2020 16:11

Zielige vent had je daar aangeschreven, goed dat hij meteen zijn ware aard liet zien. Next! Succes!
Heeel zielig en dan snel jou blokkeren als hij ziet dat je typt.
Echt stoerrrrr 💪
tomcat schreef:
06-09-2020 14:38
uiteindelijk moet het gezicht gewoon meteen aanstaan en het postuur een beetje in de marges zitten die je aantrekkelijk vindt en of iemand nou 45 of 55 is..ik vind het niet zo heel boeiend. Moeilijk genoeg om iemand te vinden die innerlijk en uiterlijk leuk is..als je dan ook nog gaat zeuren over de leeftijd..

Precies.
In het wild zie je iemand, er ontstaat contact, leuk gesprek, persoon gaat leven...

Euhh even terugspoelen...hoe oud ben je?

Ohhh ...te oud..sorry ik kijk even verder.
Sneuer dan sneu. Een groot ego heeft hij dus. Nog even een sneer geven. Als ik een fotoreactie krijg voel ik me gevleid, maar ik wijs af of ik ga er op in. Ik ga iemand niet afzeiken terwijl hij het probeert.

Ik wil het liefst iemand van mijn eigen leeftijd. Maar krijg veelal interesseberichten van mannen van 50 en ouder. Mijn leeftijd is niet populair. Dat merkte ik een tijd terug erg. Daten op middelbare leeftijd is anders dan als je 30 bent is mijn ervaring. Toen deed ik niks en had ik ineens een relatie :-D
Ook eind dertig was dat nog zo.
Vanaf 40 is het een glijdende schaal en moet je actief zijn geloof ik.
dido68 schreef:
06-09-2020 16:08
Ik generaliseer even...
Veel vrouwen willen een man van een bepaalde lengte..staat er vaak bij dat ze bv 1.80 dus de man langer dan 1.85 moet zijn..daarom lengte erbij in profiel.

sommige vrouwen van 40 zien er ouder uit dan anderen van 53..het gaat meer om uiterlijk dan om leeftijd bij mij.
Julia_20 schreef:
06-09-2020 17:28
Precies.
In het wild zie je iemand, er ontstaat contact, leuk gesprek, persoon gaat leven...

Euhh even terugspoelen...hoe oud ben je?

Ohhh ...te oud..sorry ik kijk even verder.
:cry:

:rofl:
tomcat schreef:
06-09-2020 17:40
Veel vrouwen willen een man van een bepaalde lengte..staat er vaak bij dat ze bv 1.80 dus de man langer dan 1.85 moet zijn..daarom lengte erbij in profiel.

sommige vrouwen van 40 zien er ouder uit dan anderen van 53..het gaat meer om uiterlijk dan om leeftijd bij mij.
Bij mij om uitstraling en levenslust.
Ik merk dat ik wel val op een jongere uitstraling. Een vrolijke uitstraling. Beetje ondeugd.

Als ik soms zie wie mij geliked heeft wordt ik niet vrolijk. Eind vijftigers of zelfs zestigers😳 die er ook nog eens oud uitzien.
Maar dat kan bij een veertiger ook.

Mijn vriendenkring loopt van 35 tot 60.
Bij nmlk baalde ik toen ik op bepaald moment uit de groep van tm 49 viel.

Het rotte met datingsites is dat je het met foto's doet en je voor jezelf een lijstje hebt.

Terwijl als je iemand zo tegenkomt en je hebt een klik je minder naar dat lijstje kijkt denk ik.
Ik ben niet zo moeilijk, ik val op aantrekkeijke gezichten (niet teveel make up dus) lief, zelfstandig, verzorgend, creatief, autonoom, muzikaal, goed figuur en hoog iq..beetje 13 in dozijn :mrgreen:
tomcat schreef:
06-09-2020 18:37
Ik ben niet zo moeilijk, ik val op aantrekkeijke gezichten (niet teveel make up dus) lief, zelfstandig, verzorgend, creatief, autonoom, muzikaal, goed figuur en hoog iq..beetje 13 in dozijn :mrgreen:

:popcorn: toch best een lijstje :lol:
tomcat schreef:
06-09-2020 18:37

Nou 10 jaar jonger vind ik wel veel gevraagd hoor.
@tomcat, net even first dates terug gekeken, leuk om nu eeen beeld te hebben bij iemand. Ik vond je sympathiek overkomen!
Vraagje : ik heb een dame die mij op tinder al een paar keer een 'like' heeft gegeven. Ik heb deze nooit beantwoord. Het is iemand die uit hetzelfde dorp komt als ik, ze zat op de basisschool een paar klassen onder mij.

Nu moet ik eerlijk zeggen (en ja dat klinkt waarschijnlijk erg arrogant maar zo bedoel ik het niet) waarom zij überhaupt denkt dat wij een goede match zouden zijn. Zij is een type die altijd in het dorp is blijven wonen, nooit heeft gestudeerd en dagelijks in een heel ander milieu verkeert (type : shag rokende moeder, overgewicht). Ze is opzich wel aardig, al heb ik haar al jaren niet gesproken. Maar ik vraag me ook af : wat moet ik hiermee. Ik leef in een heel ander milieu, heb een hele andere achtergrond. Niet per sé beter of slechter, maar gewoon heel anders.

Nu heeft ze me dus toegevoegd op facebook. Enerzijds denk ik : hoe bot moet je zijn als je gewoon niet door lijkt te hebben dat ik op zich niks van je wil. Anderzijds houd ik er nooit van om mensen niet te accepteren op facebook. Ja als het nou écht een wildvreemde is, is het wat anders, maar ik ken haar wel. Wat zouden jullie doen?
Je geeft je eigen antwoord al. Draai het eens om: waarom zou je iemand toevoegen waar je niks van/mee wil?

Ik voeg nooit dates toe, of mensen die ik amper ken.
Wat is het hier rustig trouwens? Heerst er een datedip?
Julus schreef:
08-09-2020 17:05
Wat is het hier rustig trouwens? Heerst er een datedip?
:rofl:

niets te melden eigenlijk, ook niet op datinggebied....zoals altijd heel rustig daar :lol:
Bij mij ook, maar er werd hier volop gedate. En nu is het stil.
Kai_koura schreef:
08-09-2020 15:54
Vraagje : ik heb een dame die mij op tinder al een paar keer een 'like' heeft gegeven. Ik heb deze nooit beantwoord. Het is iemand die uit hetzelfde dorp komt als ik, ze zat op de basisschool een paar klassen onder mij.

Nu moet ik eerlijk zeggen (en ja dat klinkt waarschijnlijk erg arrogant maar zo bedoel ik het niet) waarom zij überhaupt denkt dat wij een goede match zouden zijn. Zij is een type die altijd in het dorp is blijven wonen, nooit heeft gestudeerd en dagelijks in een heel ander milieu verkeert (type : shag rokende moeder, overgewicht). Ze is opzich wel aardig, al heb ik haar al jaren niet gesproken. Maar ik vraag me ook af : wat moet ik hiermee. Ik leef in een heel ander milieu, heb een hele andere achtergrond. Niet per sé beter of slechter, maar gewoon heel anders.

Nu heeft ze me dus toegevoegd op facebook. Enerzijds denk ik : hoe bot moet je zijn als je gewoon niet door lijkt te hebben dat ik op zich niks van je wil. Anderzijds houd ik er nooit van om mensen niet te accepteren op facebook. Ja als het nou écht een wildvreemde is, is het wat anders, maar ik ken haar wel. Wat zouden jullie doen?
Ik voeg alleen mensen toe die ik persoonlijk ken op FB.
Sommige spreek ik al een tijdje niet meer, maar ooit wel gedaan.
Vandaar dat ik ook maar 38 vrienden daar heb of zo hahaha

Voor wat betreft bovenstaande...ik zou haar niet toegevoegd hebben.
HOOOIIII.

Hier vooral volop in training bij nieuwe werkgever dus focus ligt even heel ergens anders op :-)
Dat snap ik, die eerste weken zijn erg vermoeiend. Wel naar je zin?
@tomcat, als fan van firstdates en meelezer hier, ben ik wel nieuwsgierig in welke uitzending je zat vorige week :mrgreen:
Voor iedereen een groene tuin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven