Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
Bij React is er in elk geval niets veranderd de afgelopen dagen. Is er de laatste dagen een IE7-software update oid geweest? Ik vraag me af of iets in de omlijsting misschien de boosdoener is, ik ben druk aan het testen op mijn pc...
Hier ook hetzelfde probleem, ik word bijna overal uitgegooid..!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Anoniem_15888
dinsdag 5 mei 2009 om 18:58
quote:Jacqie schreef op 05 mei 2009 @ 17:54:
krijg nu ook foutmeldingen bij poging iets te posten.
ben benieuwd of dit lukt
Heb IE8 en Vista en mijn probleem van pijlerwisseling is er nog steeds.
Kan ook niet iets quoten.Installeer even adobe flash 10 erbij, scheelt enorm! Voor downloadlink zie mijn topic op de digipijler (IE8.0 i.c.m. het vivaforum).
Anoniem_15888
dinsdag 5 mei 2009 om 18:59
quote:Vivamod schreef op 05 mei 2009 @ 17:51:
Bij React is er in elk geval niets veranderd de afgelopen dagen. Is er de laatste dagen een IE7-software update oid geweest? Ik vraag me af of iets in de omlijsting misschien de boosdoener is, ik ben druk aan het testen op mijn pc...Voor zover ik weet geen IE7 update gehad!
Ik krijg steeds een foutmelding en moet dan weer afsluiten. Word er helemaal gek van.HIER OOK!!! Word er gek van........ik ga maar weer wat nuttigs doen dan.....pfffffff
Ook hier iemand die knettergek van die melding wordt,en hoop dat het snel wordt opgelost,word er om de haverklap uitgeknikkerd......en heb alleen last van het vivaforum.......
Plus dat ik niet van pijler kan wisselen,ja via een omweg lukt het wel en de site is behoorlijk traag.