*November 2009*

13-03-2009 20:24 851 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naamgeboorte/uigerekend Jongen/meisjeBroertje/ZusjeBijzonderheden PeggySue14 oktoberjongen en meisje Travelgirl335/11Merliena12/11meisjebroertje 3 jrMizenbegin novemberzusje 2,5Miriam197417/11meisjebroertje 1jr en zusje 3jrKloppend hartje!Cin7427/10meisjebroertje 1jr Dromer254/11 Pebbles5/11jongen2 broertjes 5+7 Queenie225/11Jongen 09/09/09!2 broertjes 5 en 7 Darceltje23/11jongenzusje bijna 1jr Kersje_7923/11 Elientje150224/11 Gliene27/10meisje1 zusje van 2 jr
Ik lees hier trouwens veel over de nekplooimeting. Ik ben 30 en wij hebben besloten om het niet te doen. Wij konden er namelijk voor onszelf geen consequenties aan verbinden.
Hello ladies,

Ik heb de tabel aangepast, maar het de kolom met alle data van de VK eruit gehaald, kostte me teveel tijd om bij te houden. Misschien doe ik het later wel weer

Welkom missaartje! Gefeliciteerd.

Hier alles ok, ik voel echt afentoe al wat beweging, superleuk, bij mn eerste begon dat veel later. Energie komt weer terug, eindelijk! Ben het nu ook overal aan het vertellen en dat is leuk!

Morgen lange dag dus ik stop! Volgende keer reageer ik weer op iedereen!
Mereliena, mag ik er ook nog bij in:)

Ben 5 november uitgerekend.
He meiden, hier gisteren terug gekomen van vakantie. Maar even geen puf om op iedereen te reageren. Dus even een egoberichtje. Heerlijke vakantie gehad. Heel fijn, Evi-mannetje heeft ook super genoten. Voel wel al heel duidelijk de baby. Wel heel raar want dat is eigenlijk wel heel erg vroeg, maar het is overduidelijk het geval.

Wel raar, want vanmiddag besefte ik ineens dat ik morgen mijn intake heb bij de verloskundige. Helemaal vergeten. Heel apart dat het er dan toch een soort van tussendoor gaat deze keer. Bij Evi-mannetje was ik dat echt never nooit vergeten, maar goed. Ben nu wel heel benieuwd, want denk wel dat ik het hartje moet kunnen horen. Ben als het goed is 13 weken en twee dagen, dus dat moet wel lukken. Zaterdag mijn echo dus dat vind ik ook wel leuk. Nou ik kom van de week nog even wat uitgebreider langs.

Fijne avond en tot later!
Hi Evi, fijn dat je leuke vakantie hebt gehad!

En Mereliena, snap dat je niet meer alles kunt bijhouden, al die wisselende VK/echo asfpraken.....! En nu zien we iig wanneer wie is uitgerekend, dat is immers de belangrijkste info!

Maar toch nog 1 ding voor de tabel: ik ben uitgerekend op 23 november (en dus niet op 27 november zoals nu nog in de tabel staat).

Hoorde trouwens gisteren dat 1 van mijn vriendinnetjes ook zwanger is! Ze is 1 1/2 week na mij uitgerekend, helemaal leuk, samen zwangeren!
Travelgirl: Haha die van mij rent ook graag achter een bal aan op de zondag. Is het bij jullie ook veteranenvoetbal annex bierbuikenteam? of toch meer een pro? :-) En nog maar 1 week wachten op de nekplooi, dat zou wel leuk zijn als de echo lekker lang is. ik vond het de vorige x zo snel gaan.

Spiddermouse: hey wat leuk! lekker genoten dus in Hawaii.

jij ook heel veel succes hoor, ook voor jou goed nieuws toegewenst.

Gliene: Kan me voorstellen dat het ff schrikken is dat je eerst niets hoort! maar gelukkig alles goed. Oh en als je wat gemeld wilt hebben in de tabel, dan moet je even je info dikgedrukt tikken, dan ziet Mereliena in 1 oogopslag dat er wat gemeld mag worden.

Miss Saartje: welkom! je bent lekker ver! goed om te horen dat jij je ook echt beter bent gaan voelen na die 3 maanden. Ik zit er ook met smart op te wachten. Het ging nagenoeg lekker maar vanmorgen was het weer mis. Heb de wcpot weer een aai over de bol kunnen geven en mijn buik voelt een beetje raar. Weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. Het rommelt van binnen en het is gevoelig aan de binnenkant. voel plopjes die niet zeer doen maar een beetje steken, heel zachtjes. En je moet inderdaad echt superveel al heel vroeg regelen. zit nu op 11 weken en 1 dag. Kraamzorg heb ik 2 weken geleden geregeld via mijn verzekeraar en zit in de pijpleiding, en bij het kinderdagverblijf staat onze ongeboren baby al op de wachtlijst. Het is heel onwerkelijk hoe vroeg alles moet, maar in sommige gemeentes kun je al heel snel "te laat" zijn dus beter te snel als te laat was dan ook het motto bij mijn vk.

Kersje: ik ben ook 29 jaar. Word in februari 30. Mijn vriend wordt deze maand 38. Er is bij ons ook helemaal geen sprake van een ernstig verhoogde kans op bijvoorbeeld Down, en toch wilde wij allebei heel graag de combinatie test. We gaan er ook vanuit dat alles in orde is maar dat de mogelijkheid er is vonden we allebei op de een of andere manier prettig.

Mereliena: keep it as simple as you like hoor

de uitgerekende datum is idd het leukst/handigst om te zien toch?

Nou en zoals gezegd, voelde me vanmorgen weer beroerd. maar dat was gelukkig ook zo weer over. Maar ik heb toch zo'n rare buik. Gewoon gevoelig en raar. Ik kan het gewoon niet goed omschrijven. Ben ook weer behoorlijk moe. En ik ga nu echt elke avond rond half 10 naar bed. Manlief is voor een paar daagjes naar Duitsland met de mannen, voetballen, golfen, dollen en ik geloof dat ze geen bier zullen drinken....:-d

Dus ik heb ook het rijk even heerlijk alleen. Zalig. Vooral in bed, erg he? vind het gewoon heerlijk om alleen te liggen, terwijl ik het normaal echt haat.

Ik ga ook weer aan de arbeit.

groetjes
Mijn uitgerekende datum mag ook nog verplaatst naar 5 november!

Verder druk en weinig puf... Later meer!
he ladies,

voor mij vanmiddag weer een afspraak bij de verloskundige. Ik hoop dat we het hartje kunnen horen. Heb best last van mijn rug. Had ik bij mijn zoon helemaal niet.

@mereliena, niet druk maken. Als de dame die de echo maakte zich niet druk maakt, moet jij het ook niet doen.

Ik ben trouwens net 32 geworden. Laat geen extra testen doen omdat ik niet tot een risicogroep behoor.

@evi, deze zwangerschap is bij mij ook meer "erbij" zeg maar. Bij mijn zoon wist ik alles nauwkeurig, welke week is was, wat de ontwikkeling in die week was, enz enz. Nu moet ik regelmatig even rekenen.

Moet nu druk aan de poets, want over een uurtje moet ik weg en het huis is ontploft.

Tot later!
Dit is weer eens poging 2, de computer en ik zijn geen vriendjes.

Mereliena;prima toch als je de tabel sinpel houdt.

JE MAG WEL MIJN DATA WIJZIGEN IN 5 IPV 7 NOVEMBER. Doe het maar in grote letters weet niet hoe ik aan vet gedrukt komt. En de computer doet vandaag al niet wat ik wil. Dus bij deze.

Elientje; mijn mannetje zit ook in zo'n veteranenteam.Hij heeft zelf al geregeld dat hij gewoon kan blijven ballen. Zijn ouders willen dan wel op de kleine passen. En ik heb dan even de tijd voor mezelf, als ik niet hoef te werken.

Miss Saartje; welkom en gefeliciteerd. Kijk ff op je ziektekosten verzekeringsstite ws kan je met het invullen van 1 form de kraamzorg en pakket regelen. Zij doen dan de rest.

Kersje, het kost allemaal bakken met geld, Wij willen ook geen totaal ingerichte babykamer. We moeten alleen maar voor de babykamer een nieuw behangtje en de commode. Er zit namelijk een inbouwkast en we gaan voor de eerste tijd mijn oude wieg gebruiken. We hebben wel een paar leuke ideeen gezien. Maar ook wij houden het simpel.

We spannend op zoek naar een nieuw huis. Ik weet daar alles van ben begin van het jaar verhuisd.

Trouwens zoals je weet hebben wij wel de combinatietest gedaan, voor mij speelde mijn leeftijd een grote rol. Ben namelijk 34.

Trouwens ik kreeg nog een tip; bepaalde ziektekosten verzekeringen vergoede pretecho's. Dus even in je polisduiken. Ook schijnt soms de zwangerschapsgym te worden vergoed.
Ah Travelgirl, goede tip van de verzekering. Zal eens even in mn polis gaan kijken!

En spannend Krokusje, vanmiddag VK! Hoop dat je een mooi duidelijk hartje hebt gehoord!

Dan even een ego-stukje... ik moet even klagen hoor....ik voel me zó beroerd vandaag..... Vannacht heel veel wakker gelegen omdat ik misselijk was, vanmorgen flink moeten spugen en voel me de hele dag al zo rot..... Dus weet hoe je je voelt Elientje!

Zit wel gewoon op mn werk maar er komt eigenlijk niets uit mn handen. En twijfel of ik misschien niet naar huis moet gaan. Maar ja, het is geen ziekte, ik heb zelf voor deze zwangerschap gekozen en vind dus dat ik dat eigenlijk niet kan maken tov mn werk. Sowieso weten alleen mn naaste collega en mn baas het, verder niemand, dus moet ook nog verborgen houden dat ik me zo beroerd voel. Dillema!

Ga nu weer pogen iets nuttigs te doen.....
snik snik..

had ik een heel lang stuk getypt.. is het verdwenen... (omdat ik naar een ander blad klikte..)

Nou, heb er nu geen kracht meer voor om het opnieuw te typen.

Moet ook eigenlijk aan 't werk... Dus ga maar snel weer verder!

Tot later!
Ik kom ook weer even buurten.

Voor de dames die zich nog zo rot voelen: sterkte! Ik voel me de laatste tijd wat beter, voel me eigenlijk alleen aan het eind aan de avond misselijk.

Ook ik herken het 'erbij' doen van de zwangerschap. De vorige keer was ik er veel meer mee bezig dan nu, maar ik geniet er nu meer van, gek genoeg. Ik wilde toen eigenlijk steeds verder zijn dan ik was: eerst kon ik niet wachten tot de eerste 12 weken voorbij waren, toen wilde ik een buik, toen de 20-weken echo, de 26-weken grens voorbij, met verlof, bevallen... er was altijd wel iets om naartoe te leven. Nu heb ik dat veel minder, het hoeft allemaal niet zo snel deze keer.

In de tabel staat nu nog een heel lege kolom Jongen/meisje. Willen jullie het geslacht van tevoren weten of niet? Ik wil het heeeeeel graag weten, maar mijn man niet. De eerste keer heb ik m'n zin gekregen, maar ben bang dat ik nu toch wat langer moet wachten op het resultaat.
Kersje, wat leuk dat je vriendin bijna tegelijk met je uitgerekend is. En rot he als je je zo verschrikkelijk ellendig voelt. Alleen is ziek wel ziek. Ik bedoel ik weet precies wat je bedoelt hoor. Ik had bij mijn eerste ook steeds zoiets van "het hoort erbij" en "ik weet waar het van komt", maar ik ben toen tot week 30 zo verschrikkelijk beroerd geweest, totdat ik helemaal uitgeput bij de arboarts aanklopte die zich afvroeg waarom ik me in vredesnaam niet eerder ziek had gemeld. Dat ik niet alleen een verantwoordelijkheid naar mezelf toe had, maar ook naar mijn kindje. Dus let goed op jezelf en als je zo ziek bent dat je niet kunt werken, dan heeft het ook weinig zin om op je werk te blijven zitten (maar goed, nogmaals, ik ben eigenlijk niet de juiste persoon om zoiets te zeggen )

En Elientje, ook behoorlijk beroerd dus vandaag. Waardeloos. En ik lig ook zo schandalig vroeg op bed hoor. Vorige week op vakantie lag ik er elke dag om 9 uur in. Heel gezellig voor mijn moeder elke avond, maar dan ging het licht gewoon echt uit.

Dromer, balen van je typwerk!! Gaat alles goed bij jou?

Darceltje, wij willen ook weten wat het wordt. Grappig want wij hadden bij Evi-mannetje precies het omgekeerde, toen wilde ik het niet weten, maar Evi-man wel. Hij heeft toen uiteindelijk zijn zin gekregen, onder voorwaarde dat we het voor ons samen zouden houden. Nu wil ik het ook weten. Vind het eigenlijk gewoon heel leuk en of je nou wel of niet weet of het een jongen of een meisje wordt, ik vind het nog steeds een giga verrassing. Je weet van te voren toch helemaal niet hoe dat kindje eruit gaat zien.

Aha, Krokusje, herkenning dus. Ben dus niet de enige met die gevoelens. Vind het wel apart. Zei het nog tegen vriendlief vandaag. Dat ik me er op de een of andere manier ook een beetje schuldig over voel. Bij Evi-mannetje was alles inderdaad op die zwangerschap gericht en nu helemaal niet zo.

Travelgirl, inderdaad een goede tip. Ik wist dat niet van die pretecho's, al gaan wij die niet laten maken. Maar van de zwangerschapsgym wist ik wel. Mijn verzekering vergoedde inderdaad de zwangerschapsyoga en ik kon ook gratis zwangerschapszwemmen. De moeite waard dus. Maar goed, uiteindelijk zal je het toch allemaal wel betalen in je maandpremie.

Travelgirl en Kersje, inderdaad allemaal hartstikke duur die babyspullen. En als ik nu kijk kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan dat we niet gewoon meer dingen via marktplaats aan hebben geschaft. Onze kinderwagen is in januari gestolen. Voor de set hadden we meer dan 800 euro gekocht. Toen heb ik er via marktplaats eentje voor 50 euro gekocht en die vind ik nog veel fijner ook. Verder hebben wij de babykamer trouwens gekregen via via. En daar ben ik ook wel heel blij mee. Als je naar babywinkels gaat, ben je zo meer dan 1000 euro kwijt en dan vind ik het nog niet eens bijzonder. Maar goed, ik maak er een beetje een lang verhaal van, maar snap dus helemaal wat jullie bedoelen.

Nou dames ik ga een beetje tv kijken. Tot later maar weer.

Fijne avond!
Oh wat erg... nou vergeet ik helemaal te zeggen dat ik vanochtend het hartje voor het eerst heb gehoord. Klonk allemaal perfect en voor de rest was ook alles goed. Nou nu ga ik echt.

Tot later!
Kersje, wat sneu meid!! Pas goed op jezelf, het is geen ziekte maar als je niet op tijd je rust neemt heb je echt gevolgen. Ik kom er nu ook echt achter. Ik moet gewoon stoppen met werken als ik hoofdpijn krijg, want daarna krijg ik een hele dikke harde buik (ja nu al) en vervolgens kan ik de hele avond boven de pot hangen. Ik ga neem meer pauzes, en ga soms een uurtje eerder weg.

En hier lekker klagen mag ook hoor.

Ik heb overigens een gesprek gehad met de bedrijfsarts. Ben nu al weken ziek maar het lukt me toch steeds (op die ene week thuis na) om mijn uren te maken door te schuiven in de week. Maar vorige week met koninginnedag lukte dat niet (ik verdeel 28 uur over ma, di, woe en do en die laatste viel af- dat is juist de dag met 4 uur..). Moest ik van baaslief maar vrijdag of zaterdag terugkomen voor het uurtje dat ik had gemist omdat ik beroerd weg was gegaan!

De bedrijfsarts vond het ook flauwekul dus nu mag ik elke dag een uurtje eerder naar huis als ik dan nodig acht zonder dat weer in te hoeven halen. Pff. Gedoe. Was echt pissed.

Krokusje? heb je het hartje gehoord? Alles goed?

Evi, lekker dat je vakantie leuk was.

Mereliena, mag ik er nog bij in?

Gliene - 5 november - 1 zusje van 2

dag!

Nog 2 nachtjes en ik ga een hele week naar Ameland!
Hai allemaal,

De tabel is bijgewerkt met alle nieuw uitgerekende data! Nu op naar de echo s waar we kunnen zien of het een jongen of een meisje is!

Ik heb echt nog geen idee, ik voel me precies hetzelfde als vorige keer dus kan zomaar weer een jongen zijn. Gister lange dag gehad, op en neer naar Dublin voor een vergadering, dus ik doe het rustig aan.

Gliene, je staat er eindelijk in Wat vreemd van je baas dat hij zo strict is, juist in het begin moet je zo nu en dan gas terug kunnen nemen, gelukkig dat de bedrijfsarts het wel goed ziet!

Evi wat leuk dat je het hartje hebt gehoord! Wij kopen en verkopen ook altijd wel wat via de MP, heerlijk. We hoeven trouwens niets voor de babykamer, alleen misschien behenag/verfje en verduisteringsgordijnen. Vorige keer hadden we ook eea bij elkaar gescharreld en dat kunnen we allemaal gewoon gebruiken.

Kersje, rustig aan doen hoor! Ook al kies je voor een zwangerschap dan nog kan je er best ziek van zijn!

Krokusje, was alles ok bij de VK?

Hoe doen jullie dat eigenlijk als je naar de vk of gyn gaat met je andere kind(eren) ? Die van mij eist altijd behoorlijk wat aandacht dus ik weet niet of het handig is om m mee te nemen.

Ik ga even douchen enzo....

Daaag
MissSaartje, wij doen ook geen nekplooimeting. Heb er wel een poos over getwijfeld hoor om het wel of niet te doen. Maar ik ben nog jong en niks in de familie. Vandaar.

Evi, lekkere vakantie gehad dus? En wat fijn dat je het hartje gehoord hebt. Altijd weer bijzonder he?

Elientje, heerlijk he het rijk alleen? Vind het af en toe ook helemaaaaaaaaal niet erg. hihi

Krokusje, ook zo'n last van je rug? Heb ik ook.. De verloskundige zei me dat het met 15 weken wel over moet zijn. Anders moet ik naar de fysio..

Darceltje, wij willen ook weten wat het wordt. Zo spannend!! Heb het gevoel dat het een meisje wordt, maar m'n vriend denkt een jongen.. Klopte jullie gevoel bij de 1e?

Gliene, wat een verhaal van je baas..! Gewoon rustig aan doen hoor, als je lichaam erom vraagt. Gelukkig is het nu goed geregeld met de bedrijfsarts!

Veel plezier in Ameland!!

Mereliena, wil je voor mij mijn uitgerekende datum nog wijzigen? Het moet 10 november zijn i.p.v. 4 november. (sorry kan niet meer vetdrukken...)

Groetjes, Dromer
Is er nog een plekje voor een meeschrijver?

Ik ben zwanger van de 1e en op het randje uitgerekend in november: 1/11/2009. Elders op het forum heb ik zelf een topic gestart over de ziekte van mijn moeder, maar het zou fijn zijn om met jullie mee te mogen schrijven over alle "gewone" zwangerschapsdingen...
he ladies, hartje gehoord hoor. Toch echt leuk weer. Ik heb trouwens continu het idee dat ik al leven voel. Continu kleine borreltjes onderin. Bij mijn zoon voelde ik het ook al vrij vroeg. Toen bij een week of 14 / 15. Bij zwangerschap 2 schijn je alles eerder te voelen, maar 13 weken lijkt me toch wel heel vroeg.

@kersje, wat vervelend dat je je toch zo beroerd voelt. Ik ben eigenlijk niet misselijk geweest. Merk wel dat de vermoeidheid niet over gaat. Jammer. Verder heerst er ook het een en ander hoor. Misschien heb je daar ook wel last van.

@gliene, wat raar van je baas. Als jouw werkuren op een bijzondere dag vallen hoef je die toch niet in te halen? Goed da tje naar de bedrijfsarts bent gegaan.

@mereliena, wat voor werk doe je dat je op en neer moet naar Dublin? Of woon je in Ierland. (misschien heb ik dat wel gemist hoor)

later meer, zoon wil op schoot nog even piet piraat kijken en tja. Dat gaat voor he!
He dames,

Krokusje, ik voel het al een paar weken en ben nu bijna veertien weken. Klinkt inderdaad heel gek, maar toch weet ik wel zeker dat het dat is. Had het ook tegen de vk gezegd en die zei ook dat je het meestal echt wel herkent. Dus zou best kunnen hoor. Hihi en Piet Piraat kijken tuurlijk gaat dat voor haha!

Gliene, ik vind dat ook raar van je baas. Maar goed, ik heb ook zo'n rare baas gehad, dus het verbaast me niets dat er meer van die horken bestaan. Maar wel fijn dat je het nu goed hebt geregeld met de arboarts.

Mereliena, ik neem Evi-mannetje gewoon mee naar de vk. Op zich heeft hij best wel aandacht nodig, maar bij ons hebben ze allerlei speeltjes enzo. Dus daar was hij lekker mee bezig, terwijl ik met de vk praatte zeg maar. En met het hartje luisteren had ik hem in de buggy bij me gezet en dat ging prima eigenlijk. Fijn dat je alles al hebt voor de babykamer. Wij ook eigenlijk. Evi-mannetje schuift straks door, dat is nu nog de babykamer en dat wordt dan de kamer voor nummer 2.

Dromer, inderdaad bijzonder het hartje horen! En inderdaad ik heb een heerlijke vakantie gehad. Heb best nog een beetje heimwee gehad vandaag.

Nou hier vandaag mijn twaalf weken echo gehad. Of eigenlijk niet precies 12 weken, want ik ben maandag 14 weken. Ik ging met mijn moeder en Evi-mannetje, want grote Evi-man had nachtdienst. Uiteindelijk niet, want hij ligt plat door zijn rug, maar goed da's een ander verhaal. Maar wij dus gegaan en het was echt leuk. En we weten zeer waarschijnlijk wat het gaat worden. Ik dacht het al een paar keer te zien. Maar toen hij de doorsnede van boven naar beneden liet zien, zat er daar toch wat waardoor ik het móest vragen. Nou ja en toen kwam er absoluut geen ontkenning. Hij kon het natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen, maar het leek er wel verdacht veel op. Dus hoogstwaarschijnlijk nog een knul en we vinden het me leuk!! Misschien voor de tabel nog maar even wachten tot de twintig weken echo, maar ik denk dat we het goed hebben gezien.
hoi hoi

Even een ego verhaal. Ik zit er helemaal doorheen.

Sinds ik zwanger ben doet mijn zoontje (17mnd) niks anders dan huilen en aan mijn benen hangen. Ik kan nog niet eens normaal naar de wc. Ik ben gewoon blij wanneer het mijn werkdag is en ik even van hem af ben. Daar voel ik mij dan gelijk weer schuldig onder en vraag ik mij meteen af of ik het allemaal wel aankan straks met nog 1 erbij. pfffff.

Ik ben dus echt bek en bek af, want dit gaat in de nacht gewoon vrolijk door, maar ik weiger om hem in mijn bed te leggen. Dat is echt het plekje voor mij en mijn man ;)

Ik heb zo het idee dat ik de kleine heb gevoeld. Dat is het leuke als je van nr3 zwanger bent, dan herken je dat wel. Ik voelde een soort belletje wat kapot knapt zeg maar. Het borrelt lekker. Volgens mij is dat toch de kleine. Al vind ik het wel erg vroeg hoor, ben nu bijna 13 weken zwanger.

Vrijdag weer naar de gyn. ben zo benieuwd hoe alles gaat met de kleine. Oke nu ga ik weer naar mijn huilebalk toe :(
Hallo allemaal,

Hier gaat het met ups en downs, heb inmiddels mijn vriendschap met meneer de wc -pot verbroken. Maar als ik te veel hooi op mijn vork neem dan gaat het mis. Wordt dan niet lekker en wil dan alleen maar slapen en met rust gelaten worden. Moet morgen naar de vk, heb een hele lijst met vragen. Verder kan deze week niet snel genoeg gaan en dan heb ik vanaf volgende week dinsdag vakantie. We hebben een stedentrip gepland, we gaan naar boedapest.

Miriam, wat vreselijk verveelend voor je dat je zoontje zoveel huilt. Ik kan me voorstellen dat je er knetter van wordt. Voel je er absoluut niet schuldig om, dat je soms even blij bent dat je moet werken. Is er misschien iemand in je omgeving die hem even een nachtje kan hebben,zodat jij kan bij tanken??

Ik vind het heel erg goed van je dat je hem in zijn eigen bedje laat slapen. En maak je nu geen zorgen of je een tweede aankan. Het ene kindje is het andere niet en nu gieren de hormonen ook nog door je lijf.

Hope; gefeliciteerd en welkom.

Darceltje; Ik wil het niet weten wat het wordt. Voor mijn vriendje maakt het niet zoveel uit. Maar vindt het prima om het niet te weten.

Ik ga me zo klaar maken voor een avondje werken

Groetjes
Hi allemaal,

Wat wordt er hier veel geschreven..., het lukt me niet om overal op te reageren.., ben te onrustig de laatste tijd. Maar voor de meiden die zich ziek voelen (Kersje!), neem lekker je rust en voel je vooral niet schuldig..., dat werkt alleen maar averechts.

En voor de meiden met wie alles goed gaat: heerlijk voor jullie!!

Ik ben vandaag weer ziek thuis..., ben vooral heel moe.. Het zal er wel bijhoren. Ik vrees dat het bij mij toch veel met stress te maken heeft, omdat we nog geen nieuw huis hebben... grrr.. die nesteldrang. Meer meiden die daar last van hebben?
Hi allemaal,

Wat wordt er hier veel geschreven..., het lukt me niet om overal op te reageren.., ben te onrustig de laatste tijd. Maar voor de meiden die zich ziek voelen (Kersje!), neem lekker je rust en voel je vooral niet schuldig..., dat werkt alleen maar averechts.

En voor de meiden met wie alles goed gaat: heerlijk voor jullie!!

Ik ben vandaag weer ziek thuis..., ben vooral heel moe.. Het zal er wel bijhoren. Ik vrees dat het bij mij toch veel met stress te maken heeft, omdat we nog geen nieuw huis hebben... grrr.. die nesteldrang. Meer meiden die daar last van hebben?
Miriam, wat waardeloos zeg! Dat heb je eigenlijk vaak he. Op de een of andere manier lijkt het vaak vind ik alsof ze doorhebben dat jij niet lekker bent en dan worden zij extra hangerig. Het zal wel gewoon omgekeerd zijn, maar toch. Ik hoop dat hij snel weer een beetje lekkerder in zijn vel zit, zodat jij wat dat betreft weer een beetje ontzien wordt. Het is wel zwaar vermoeiend. Ik moet zeggen dat ik merk dat ik het ook steeds zwaarder vind worden met die kleine man die nog in de rondte kruipt. En dan is hij niet eens huilerig ofzo. Maar ik moet hem nog zoveel tillen enz, dat begint gewoon zwaar te worden. En vriendlief is hier vorige week weer door zijn rug gegaan, dus ik ben echt degene die alles doet. Helaas..

Travelgirl, een beetje half half dus, maar niet helemaal lekker. Gelukkig dat je niet meer hoeft over te geven. Da's wel heel fijn of niet! En de dagen aan het aftellen dus totdat je op vakantie kunt gaan heerlijk!

Hope ik was jou vergeten welkom te heten. En gefeliciteerd met je zwangerschap!

MissSaartje, wat ontzettend balen dat je je niet goed voelt. En ik kan me voorstellen dat je onrustig wordt van het feit dat je nog geen nieuw huis hebt. De nesteldrang herken ik wel heel erg van mijn vorige zwangerschap, maar wel een beetje later. Maar nu ik terugdenk, de babykamer stond hier met 20 weken ingericht klaar haha! Verder kan het best dat het ziek zijn ook met stress te maken heeft. Toen ik in verwachting was van Evi-mannetje ben ik tot week 30 vreselijk ziek geweest. Maar had toen ook een stressvolle baan en een baas die het verschrikkelijk vond dat ik zwanger was en dat ook overduidelijk liet merken. Nu bij deze zwangerschap heb ik nergens last van. Elke zwangerschap staat natuurlijk op zich. Maar die stress zal in elk geval niet bevorderlijk zijn.

Hier gaat het verder wel goed. Alleen weer veel last van hoofdpijn. Nog maar even een paar dagen aankijken en anders vraag ik de vk eens of ik al ijzertabletten mag slikken zonder dat ze mijn hb heeft geprikt, want vermoed toch dat het daar een beetje mee te maken heeft. Was vandaag ook een paar keer best duizelig. Verder voel ik me nog steeds wel goed eigenlijk. Alleen ook wel heel moe. Om half negen gaat hier 's avonds het licht uit. Maar goed, zo erg vind ik dat niet.

Dames fijne avond allemaal en tot later maar weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven