Preston Palace - vragen
zondag 13 september 2020 om 16:54
- Is het daar echt zo dat alles All-inclusive is of is het toch nog vaak dat je voor iets toch weer iets extra’s moet betalen? En dan bedoel ik vooral bij het eet en drink gedeelte.
- Is het leuk om als stel een keer te doen of is het echt zo’n familie ding en vooral veel op kinderen gericht?
- En is er iemand onlangs nog geweest? Hoe zit het met het aanbod ivm de Corona maatregelen?
Ik ben er dus nog nooit geweest dus ik ben benieuwd naar ervaringen!
- Is het leuk om als stel een keer te doen of is het echt zo’n familie ding en vooral veel op kinderen gericht?
- En is er iemand onlangs nog geweest? Hoe zit het met het aanbod ivm de Corona maatregelen?
Ik ben er dus nog nooit geweest dus ik ben benieuwd naar ervaringen!
zondag 13 september 2020 om 16:58
Alles is inclusief, behalve voor 2 a la carte restaurants waarvoor je een klein bedrag bij moet betalen, daar hebben wij nooit gebruik van gemaakt. Ik vond het zowel als stel als met de hele familie heel leuk. Wij zijn er vorig jaar pre corona tijdperk geweest, dus ik kan niet zeggen hoe het nu gaat. Wij zijn er vanaf de opening elk jaar wel 1 of 2 keer geweest. Tip: ga door de weeks, in het weekend komen veel jongeren, vrijgezellenfeesten, sportclubs. Buiten dat het dan heel druk is, is er ook vaak mot. Door de weeks heb ik dat nog nooit mee gemaakt.
"Boring conversation anyway"
zondag 13 september 2020 om 17:08
Een recente review op Zoover
11-09-2020
Leuk voor een korte verblijfsduur.
Eten is niet heel speciaal. In een intern restaurant de tweede dag ontbijt, lunch en diner geboekt dit was beter dan het lopend buffet. Zwembad is mooi. Kamers prima en schoon! Alleen de volgende ochtend stonden overal nog glazen en etensresten van de dag ervoor overal in het restaurant en bij de rookgelegenheden. Tegen ons was gezegd dat we de eerste dag lunch niet konden reserveren terwijl we extra bijgeboekt hadden om 12.00. Achteraf bleek dit wel te kunnen. Hierdoor tot 14.00 niks kunnen eten. Het is leuk om een avondje te eten en drinken met vrienden!
Hier vind je meer reviews;
https://www.zoover.nl/nederland/overijs ... lace/hotel
11-09-2020
Leuk voor een korte verblijfsduur.
Eten is niet heel speciaal. In een intern restaurant de tweede dag ontbijt, lunch en diner geboekt dit was beter dan het lopend buffet. Zwembad is mooi. Kamers prima en schoon! Alleen de volgende ochtend stonden overal nog glazen en etensresten van de dag ervoor overal in het restaurant en bij de rookgelegenheden. Tegen ons was gezegd dat we de eerste dag lunch niet konden reserveren terwijl we extra bijgeboekt hadden om 12.00. Achteraf bleek dit wel te kunnen. Hierdoor tot 14.00 niks kunnen eten. Het is leuk om een avondje te eten en drinken met vrienden!
Hier vind je meer reviews;
https://www.zoover.nl/nederland/overijs ... lace/hotel
zondag 13 september 2020 om 17:24
zondag 13 september 2020 om 17:35
Oh ja, speciaal opgezet voor Tokkie families? En waarom dat dan?ExodusRedux schreef: ↑13-09-2020 17:06Het is echt all in en voor tokkie families bedoeld. Er is niks romantisch aan om als stel te gaan. Leuk voor tokkie kinderen. Er zijn veel dronken mensen daar.
zondag 13 september 2020 om 17:38
Je weet toch dat alles met minder dan 5 sterren voor tokkies is?minnimouse schreef: ↑13-09-2020 17:35Oh ja, speciaal opgezet voor Tokkie families? En waarom dat dan?
zondag 13 september 2020 om 17:40
zondag 13 september 2020 om 17:41
Ik heb er een familiereünie gehad en kan me niet vinden in de negatieve reviews. Dit is wel al een paar jaar geleden dus ik weet niet of het inmiddels hard achteruit gegaan is. Ik weet alleen niet of het erg geschikt is om met z'n tweetjes te zijn. Zelf waren we met een hele grote familie, dus je bent vooral met elkaar bezig en aan het kletsen. Ik denk dat je je met twee toch al gauw gaat vervelen en dat is zonde van het geld. Ik vond alles wel prima en netjes geregeld, maar wij waren er meer omdat het een handige plek is om met veel bij elkaar te komen en waar zowel jong als oud iets te doen had zonder dat we van elkaar 'gescheiden' waren.
zondag 13 september 2020 om 17:42
Er worden heus wel bepaald soort vakanties en uitjes/activiteiten en diensten bedacht voor bepaalde doelgroepen. Om dat in dit geval tokkie te noemen is onnodig. Eens.
Maar mijn type plek en vermaak en publiek is het niet. En verwend ben ik niet.
zondag 13 september 2020 om 17:45
zondag 13 september 2020 om 17:47
Dat hoeft toch ook niet. Maar om het meteen weg te zetten als aso en tokkie is ook niet nodig.Luci_Morgenster schreef: ↑13-09-2020 17:42Maar mijn type plek en vermaak en publiek is het niet. En verwend ben ik niet.
Iedereen zoekt wat anders en zo is er voor iedereen wat te vinden.
Preston palace bestaat al bijna 30 jaar dus blijkbaar zijn er enorm veel mensen die van het concept genieten.
zondag 13 september 2020 om 17:48
Je bent er niet eens geweest joh.redbulletje schreef: ↑13-09-2020 17:45Dat heeft niets met sterren te maken natuurlijk.
Ik heb liever sfeervol 2-3 sterren dan zo'n pretpark waar men naartoe gaat om zich onbeperkt vol te vreten en drinken en de kinderen uit te laten.
zondag 13 september 2020 om 17:48
Eens.granny71 schreef: ↑13-09-2020 17:47Dat hoeft toch ook niet. Maar om het meteen weg te zetten als aso en tokkie is ook niet nodig.
Preston palace bestaat al bijna 30 jaar dus blijkbaar zijn er enorm veel mensen die van het concept genieten.
zondag 13 september 2020 om 17:49
Maar het gaat toch niet over wat JIJ wil?redbulletje schreef: ↑13-09-2020 17:45Dat heeft niets met sterren te maken natuurlijk.
Ik heb liever sfeervol 2-3 sterren dan zo'n pretpark waar men naartoe gaat om zich onbeperkt vol te vreten en drinken en de kinderen uit te laten.
zondag 13 september 2020 om 17:53
Ja, dat is wat ik al zei toch?granny71 schreef: ↑13-09-2020 17:47Dat hoeft toch ook niet. Maar om het meteen weg te zetten als aso en tokkie is ook niet nodig.
zondag 13 september 2020 om 18:00
Wij zijn er geweest met een groep vrienden (pre-corona). Ik had vantevoren een hoog tokkie gehalte verwacht maar dat viel reuze mee, of dat ligt aan ons
. Het eten is voor een all inclusive prima.
Met kinderen kan ik mij voorstellen dat het ook nog wel leuk is. Maar om er als stel naar toe te gaan zou ik niet doen. En 1 nacht is wel voldoende.
Met kinderen kan ik mij voorstellen dat het ook nog wel leuk is. Maar om er als stel naar toe te gaan zou ik niet doen. En 1 nacht is wel voldoende.