Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?

03-09-2020 12:42 2908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.

Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen

Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.

Ik:

er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.

En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.

Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love

Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen

En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
sakamanga schreef:
14-09-2020 14:22
Ooit eens op een wc gezeten waarvan ik geen idee had hoe je hem door kon trekken, lekker gênant. Bleek door de stang op en neer te duwen die aan de stortbak vastzit. Enige keer dat ik zoiets gezien heb.
Ohhh dat heb ik ook eens gehad! En toen was ik nog jong en social awkward en ik vond dat zo erg :facepalm: :proud:
Sjulia schreef:
14-09-2020 14:23
Ik heb deze paars achtige kleur op de slaapkamer Afbeelding Tenminste, ik vind het paars achtig. Vriend niet.
Is wel paars idd :)
Sjulia schreef:
14-09-2020 14:23
Ik heb deze paars achtige kleur op de slaapkamer Afbeelding Tenminste, ik vind het paars achtig. Vriend niet.
Team vriend, ik zie hier echt geen paars in. :biggrin:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
14-09-2020 14:25
Team vriend, ik zie hier echt geen paars in. :biggrin:
Wat is het dan voor kleur?
Ik wel hoor. Vergrijsd lila/paars.
Theamuts schreef:
14-09-2020 14:26
Wat is het dan voor kleur?
Soort beige.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
14-09-2020 14:29
Soort beige.

Nee joh! Even je instellingen aanpassen :proud:
herfstappeltaart schreef:
14-09-2020 14:29
Nee joh! Even je instellingen aanpassen :proud:
Ik wil het bijstellen tot een oud-roze/beige. :biggrin:
Mijn vriend vind het bruinachtig roze en hij wil het niet hebben op onze slaapkamer (wanneer we verhuizen) :-D
Sjulia schreef:
14-09-2020 14:31
Mijn vriend vind het bruinachtig roze en hij wil het niet hebben op onze slaapkamer (wanneer we verhuizen) :-D
Misschien kijk ik er met een mannenblik tegenaan? :biggrin:
Vriend zegt trouwens altijd paars tegen roze. :wtf: Ben er nog niet achter of hij het niet ziet of zich gewoon hardnekkig vergist.

Vergrijst lila denk ik toch aan iets met meer een blauwe ondertoon.
Ik hou van blauwachtig paars en paarsachtig blauw.
Emma95 schreef:
14-09-2020 14:39
Ik vind pauwenkleuren sowieso heel gaaf, liever geen pastel in mijn huishouden.
dianaf schreef:
14-09-2020 14:37
Vriend zegt trouwens altijd paars tegen roze. :wtf: Ben er nog niet achter of hij het niet ziet of zich gewoon hardnekkig vergist.

Ik vind lila juist een roze ondertoon hebben.
Paars heb je natuurlijk ook in van roze naar blauw verlopende tinten.
Emma95 schreef:
14-09-2020 14:39
Lavendel bedoel je?
Ja en de kleur van hortensia’s en blauwe druifjes.
dianaf schreef:
14-09-2020 14:37

Ja hij vind mijn stijl tuttig :-x Ja je hebt van dat blauwe paars en meer lila paars.. Maar zo’n felle kleur zou ik niet gauw op de muren doen. Ik wil altijd dat het nog een beetje een natuurlijk effect heeft.
herfstappeltaart schreef:
14-09-2020 14:41
Ik vind lila juist een roze ondertoon hebben.
Paars heb je natuurlijk ook in van roze naar blauw verlopende tinten.
Google lila en gaat van ondertoon blauw, naar ondertoon roze. Djeeezzz... :wtf:
dianaf schreef:
14-09-2020 14:43
Google lila en gaat van ondertoon blauw, naar ondertoon roze. Djeeezzz... :wtf:

Hahahahahaaaaaaa
Sjulia schreef:
14-09-2020 14:42
Ja hij vind mijn stijl tuttig :-x Ja je hebt van dat blauwe paars en meer lila paars.. Maar zo’n felle kleur zou ik niet gauw op de muren doen. Ik wil altijd dat het nog een beetje een natuurlijk effect heeft.
:rofl:
Ik denk dan aan plooirokken en parelkettingen...
dianaf schreef:
14-09-2020 14:43
:rofl:
Ik denk dan aan plooirokken en parelkettingen...
Lol nee. Maar wel verfijnde dingen. Hij vind grof mooi. Grof hout bijvoorbeeld. Hij kan ook naar een simpel vaasje wijzen met een bloempje erin en zeggen; wat een tuttig dun vaasje. :-o
Sjulia schreef:
14-09-2020 14:50
Lol nee. Maar wel verfijnde dingen. Hij vind grof mooi. Grof hout bijvoorbeeld. Hij kan ook naar een simpel vaasje wijzen met een bloempje erin en zeggen; wat een tuttig dun vaasje. :-o
Oh, dan ben ik ook tuttig. Ik houd van spullen met mooie lijnen, een beetje elegant. Stijgerhout of iets gemaakt van pallets vind ik gewoon niet mooi. Een grote grove tafel vind ik alleen maar passen als je echt de ruimte ervoor hebt.
Ik wil een nieuwe houten tafel, maar dan niet met van die dikke poten. Gewoon een beetje eleganter.
Theamuts schreef:
14-09-2020 14:18
Ik vind paars heeeeeeel lelijk in een interieur.
Vermijd ons huis :)
Look at the stars, look how they shine for you
And everything you do; Yeah, they were all yellow
Mooie kleur Sjulia!
Ik ga binnenkort helemaal los! De zolder met groot dakterras komt binnenkort leeg, kind 1 gaat op kamers. Dus mijn man stelde voor daar een atelier voor mij van te maken.

Mijn eigen kamer, ik kan doen wat ik wil daar. Dat wordt zeker weten roze en bloemen :flirting:
Ladies, noem een mooie slaapkamerkleur?
Dit topic geeft me de opknapheebeejeebees.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven