Gevoelens verminderd?

06-05-2009 16:54 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een dag.

Had al een bericht op het forum geplaatst dat het tussen mij en mijn vriendin nou niet bepaald goed ging de laatste tijd op het gebied van intimiteit mede door ernstige stress bij mij op het werk en de situatie die daaruit voortkomen.

Probleem is dat we nog wel knuffelen maar daar heb je het dan wel mee gehad. Nu heb ik voor mezelf eens wat dingen zitten bedenken en daar schrol ik van.

Voel ik nog wel die vlinders, heb ik nog wel de behoefte om met haar te vrijen of uitgebreid met haar te zoenen. Ik schrok van de antwoorden die ik naar mezelf gaf. Ik vind haar een schat en ze betekend heel veel voor me en we hebben een moeilijke start gehad en wonen sinds dit jaar samen maar eerlijk gezegd voel ik me sindsdien ongelukkiger worden en gespannen tegenover de rest van mijn omgeving. Ik doe altijd van alles met haar ze wil alleen dingen niet doen dan blijft ze thuis dus ik maar mee. Ik woon in een plaats die absoluut niet mijn keus is waar ik verder ook niemand ken. Ze heeft een heel ander leven en is andere dingen gewend. En het breekt me nu op.

Dat kan een combinatie zijn door de stress van werk en ontslagzaak die loopt maar ik vraag me toch niet af of we meer broer en zus zijn geworden dan geliefde....misschien wel omdat het te snel is gegaan.

Ik durf het er niet over te hebben met haar want wil haar geen pijn doen ben bang voor haar reactie maar aan de anderen kant ben ik bang dat ik hier te lang mee doorga omdat ik haar geen pijn wil doen en er zelf helemaal aan onderdoor ga want het lijkt de laatste tijd wel of ik mezelf aan het verliezen ben.

Misschien stom verhaal of herkenbaar? Wat zouden jullie doen of hebben jullie dit wel eens meegemaakt.

Voor de duidelijkheid ik ben een man
Tsja, hoe moeilijk ook. Bespreek je gevoelens... Als zij niet weet wat er speelt kan er ook niets veranderen.

Sterkte
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
Klinkt alsof er op dit moment te veel negatieve factoren in je leven zijn die je de lust benemen. Vind je haar nog wel aantrekkelijk in de zin dat je vindt dat ze er leuk uit ziet, een mooi lichaam heeft? Denk je dat het goed komt wanneer je beter in je vel zit?
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
Had het al een beetje laten vallen maar mijn god de reactie die ik kreeg gaf al aan dat ik maar beter mijn mond kon houden verder.
Beetje overdreven topictitel, vind je niet?
quote:ron85 schreef op 06 mei 2009 @ 16:54:

Ik durf het er niet over te hebben met haar want wil haar geen pijn doen ben bang voor haar reactie Je moet er juist wel over praten! En natuurlijk moet je vertellen over je gevoelens, de stress op je werk, dat je weinig vrienden hebt in de plaats waar je nu woont, e.d. Alleen dan kom je er samen uit, lijkt mij!

Ik zou eerlijk tegen haar zijn. Heeft ze wel verdiend denk ik zo.
quote:ron85 schreef op 06 mei 2009 @ 16:57:

Had het al een beetje laten vallen maar mijn god de reactie die ik kreeg gaf al aan dat ik maar beter mijn mond kon houden verder. Hoe was haar reactie dan? En hoe bracht je het?
quote:Graaggedaan schreef op 06 mei 2009 @ 16:57:

Klinkt alsof er op dit moment te veel negatieve factoren in je leven zijn die je de lust benemen. Vind je haar nog wel aantrekkelijk in de zin dat je vindt dat ze er leuk uit ziet, een mooi lichaam heeft? Denk je dat het goed komt wanneer je beter in je vel zit?Er zijn veel negatieve factoren op dit moment maar ik twijfel er erg aan of het beter zal gaan na de zaak met werkgever enz. En dat maakt me bang want wil haar geen pijn doen. Maar hou voor mezelf een masker op. Ik vind het allemaal wel prima zo, ik merk aan mezelf dat ik het meer als broer zus zie
Ze heeft het aardig met je te stellen. Je zeurt, klaagt, hebt het moeilijk, wil geen seks, allemaal ellende..

Wat wil zij? Zij wil jou, ondanks jouw shit.

Maar dat zie je niet. Je zeurt alleen maar meer. Jammer hoor, van je stress, maar kom op zeg.

Ga je schamen en laat haar over aan iemand die wel oog voor haar heeft.
quote:ron85 schreef op 06 mei 2009 @ 17:00:

Ik vind het allemaal wel prima zo, ik merk aan mezelf dat ik het meer als broer zus zieNou, jij vindt het helemaal niet prima zo. Anders open je deze topic toch niet?
Zoek die ruggengraat die je kwijt bent, pak je ballen bij elkaar en praat tegen de vrouw (het meisje) die van jou houdt. Kom op zeg!
Dit is niet helemaal het op-leven-en-dood-verhaal dat ik voor ogen had toen ik de titel las van je topic...
Het klinkt alsof je de keuze al gemaakt hebt.
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
Maar Ron, wat wil je dan? Op deze manier verder gaan? Als je het niet bespreekbaar maakt, is dat namelijk wat er zal gebeuren.
Dat niets durven zeggen omdat je de ander geen pijn wil doen, weet je wel hoeveel ellende daar juist uit voortkomt?

Daarbij vul je dan ook voor de ander in, ik vind dat niet zo respectvol hoewel het vast wel goed bedoeld is, geef iemand iig een kans ipv vantevoren al het antwoord te bedenken en daar van uit te gaan.

Communicatie is niet voor niets het toverwoord bij het dealen met relatieproblemen.

PS O my god SOS? Ik dacht dat er op zn minst iemands leven op het spel stond, krijg bij deze titel in combi met bericht zware troll vibes.
quote:domnaiefmutsje schreef op 06 mei 2009 @ 17:01:

Ze heeft het aardig met je te stellen. Je zeurt, klaagt, hebt het moeilijk, wil geen seks, allemaal ellende..

Wat wil zij? Zij wil jou, ondanks jouw shit.

Maar dat zie je niet. Je zeurt alleen maar meer. Jammer hoor, van je stress, maar kom op zeg.

Ga je schamen en laat haar over aan iemand die wel oog voor haar heeft.

Je weet het aardig te brengen!

Ik zie dat wel maar het moet wel van twee kanten komen en ik ben bang dat ik het niet meer kan opbrengen. maar goed ik reageer niet helemaal goed want vind je reactie wel heel ver gaan
Ron klinkt als een vent die vergeten is zijn ballen weer uit de kerstboom te halen.
Sjezus wat een zeur ben jij. Ga je heel diep schamen in een hoekje, al is het alleen maar voor die totaal hysterische topic titel
quote:domnaiefmutsje schreef op 06 mei 2009 @ 17:10:

Ron klinkt als een vent die vergeten is zijn ballen weer uit de kerstboom te halen.
Je zou eens je ogen kunnen openen voor wat je wel hebt ipv wat je niet hebt. Je bent een zeurkous. Ik stop wel want ik kan zo weinig respect opbrengen hiervoor... pfff... ben weg.
SORRY SORRY SORRY van de titel.

Ik zal er nog eens goed over nadenken, ik heb wel meer dingen op het forum gezien maar vond sommige reacties net wel heel hard. Dat komt omdat ik de situatie misschien niet goed neerzet. het is ook gewoon en bericht van iemand die niet zo goed weet wat hij moet en gewoon ongelukkig is. En daar is echt wel over gepraat, en geprobeerd er wat aan de toen maar dat word door mijn partner va tafel geveegd als onzin of het zal wel over gaan.

Ach misschien morgen toch maar eens bellen met een psycholoog
Hmmm uit nieuwsgierigheid door de titel het topic gaan lezen...maar uiteindelijk herken ik mijzelf in je verhaal...helaas.

De afgelopen weken begin ik meer en meer te beseffen dat mijn relatie niet lekker loopt. Intimiteit valt weg. De zin om hem weer te zien ook...en als hij nu weer weg is (is hier vanaf vrijdag geweest...we wonen niet samen) ben ik eigenlijk opgelucht weer even wat ruimte voor mijzelf te hebben.

Voor mij signalen dat het niet goed zit....

Ik ben ook bang om het tegen hem te zeggen..maar weet ook dat ik door het niet te zeggen ik ook niet verder kom. En hij ook niet.

Ga vanavond alles op papier zetten....dan in het weekend even tijd voor mezelf nemen...en mijzelf terugvinden en dan het gesprek aan.
Nou Ron, de reacties vallen m.i. echt wel mee qua hardheid.
quote:ron85 schreef op 06 mei 2009 @ 17:12:

het is ook gewoon en bericht van iemand die niet zo goed weet wat hij moet en gewoon ongelukkig is. En daar is echt wel over gepraat, en geprobeerd er wat aan de toen maar dat word door mijn partner va tafel geveegd als onzin of het zal wel over gaan.

Heb je daar ook met je vriendin over gepraat? Weet zij hoe ongelukkig jij je voelt? Probeert ze je op de een of andere manier te helpen? Als het echt zo is dat je partner je problemen van tafel veegt, dan is dat niet zo netjes! Of breng jij het misschien verkeerd? Een psycholoog of relatietherapuet is misschien best een goed plan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven