NIET groepje
woensdag 6 mei 2009 om 15:06
Kikkertje, kan je ze dan niet laten enten gelijk als Sjakie geholpen wordt? Denk dat de katten geen oog hebben hoor voor snoepjes dan. Maar maak je geen zorgen, meestal zijn ze zo bang dat ze stil blijven zitten. En meestal is er ook een assistente.
Jouw katten zijn zeker al gechiped he?
Heb je geen kattentuigje voor ze? Doe je die om, kan je ze makkelijk vasthouden als je dat prettiger vindt.
Jouw katten zijn zeker al gechiped he?
Heb je geen kattentuigje voor ze? Doe je die om, kan je ze makkelijk vasthouden als je dat prettiger vindt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 6 mei 2009 om 15:12
woensdag 6 mei 2009 om 20:15
net zooooo een zielig poesje gezien in de tuin bij de grote boerderij , de botten staken door zijn verwaarloosde vachtje heen, een open wond op zijn kop waar de pus uit kwam ....
waterige rood omrandde natte oogjes ...
Dat ik bij de appie was heb ik een tinnetje natvoer meegenomen en dat op het grasveld neergelegd voor het poezie, volgens mij kon ie ook niet goed zien want hij keek dat ik het neerlegde en liep feilloos naar een plaats twee meter van het voer verwijdert de geur lokte hem uiteindelijk naar de juiste plek direct begon ie te schrokken van t voer arm beestje had haske honger.
ik ga morgen aanbellen bij de boerderij of het hun kat is. en anders ga ik de dierenambulance bellen
waterige rood omrandde natte oogjes ...
Dat ik bij de appie was heb ik een tinnetje natvoer meegenomen en dat op het grasveld neergelegd voor het poezie, volgens mij kon ie ook niet goed zien want hij keek dat ik het neerlegde en liep feilloos naar een plaats twee meter van het voer verwijdert de geur lokte hem uiteindelijk naar de juiste plek direct begon ie te schrokken van t voer arm beestje had haske honger.
ik ga morgen aanbellen bij de boerderij of het hun kat is. en anders ga ik de dierenambulance bellen
woensdag 6 mei 2009 om 20:19
Snoezelen is een bepaalde methodiek die je kunt gebruiken.
Bij diep verstandelijk gehandicapten of bij zwaar dementerenden ofzo. Snoezelen is heel erg gericht op ontspannend.
Snoezelruimte staat vaak een waterbed, veel lichtjes enzo. Het is donker. Relaxte muziek... Dat soort dingen.
Ik doe ook veel massages bijvoorbeeld als ik snoezel.
Nou ja, dat idee dus.
Bij diep verstandelijk gehandicapten of bij zwaar dementerenden ofzo. Snoezelen is heel erg gericht op ontspannend.
Snoezelruimte staat vaak een waterbed, veel lichtjes enzo. Het is donker. Relaxte muziek... Dat soort dingen.
Ik doe ook veel massages bijvoorbeeld als ik snoezel.
Nou ja, dat idee dus.
668, the neighbour of the Beast